Keltapohjainen ja vaalea meiki voide

Orvokinkissanleipä

Mistä siis löydän hyvän sävyn. Joe blasco ei käy minun naamaani ja turhan kökköä. Kaikki kaupas hyväks todetut muuttuneet sit naamas myöhemmin ruskeaksi tai oranssiksi :( olen todella vaalea ihoinen joten väärä sävy erottuu likaisen näköisenä kasvoilta :(

11

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain-kokeilemalla-löytyy

      Monilla vamistajilla on hyvin vaaleankin ihon voiteita, eri asia sitten miten peittävän tai kevyen voiteen katsot tarvitsevasi.
      L'Oréalilla on ihan markettivalikoimissaankin myös hyvin vaaleita sävyjä, Lancômella taas erittäin kevyitä voiteita, joilla ei ole tarkoituskaan vetää koko naaman ihoa umpeen, jne jne jne.
      Ei auta kuin mennä kauppaan ja kokeilla (esim. kaulan iholle) miltä mikäkin sävy näyttää, tai pyydä myyjiltä näytteitä hyvin vaalean ihon voiteista ja testaa ne kotona ennen kuin teet ostopäätöksen. Sinullahan ne rahat on, joten vaadi rohkeasti palvelua.

    • 17839

      Käy testaamassa Lumenen CC voide sävyssä Light!

      • dfgtyhujikol

        On muuten aika tumma tuo Lumenen CC.

        Tsekkaa ap. Goshin CC-voide, Isadoran Wake Up Makeup ja Lumenen mattameikkivoide sävyssä 0. MACin piste myös.


    • Keltastakeltasta

      Pitäs olla peittävä. Oon kokeillut useita lumenen,lorealin ym sävyjä joku ehdotti lorealin infalliblea kuulemma kelta sävyinen... noh ,mun iholla se muuttui punatumman ruskeaksi jahuomattavasti liian tummaksi :o mac vouteita myös suositeltu ja sellanen purkki nyt tulossa postissa...saa nähdä onko tuokin turha ostos.

      Joskus naamaan sopi revlonin buff sävy vaan tuo on minulle nykyään liian tumma ,oli kesä tai talvi :/

      Sekin on ongelma kun kaupoussa testailee että väärä valotus ja kun pääsee ulkoilmaan niin näkee sen todellisen värin. Pitäs aina testaa luonnon valossa

    • Keltastakeltasta

      Tota lumenen cctä mulla on jo tuubi kaapis ja aivan öiian tummaa. En iki maailmassa sais edes tollasen väridtä rusketusta itelleni :D

      Asun suht pienes kaupungis ja täälä ei oo sokosra,stokkaa ym missä pääsis meikkejä testaileen...

      Oli mulla joku clarins voide myös mikä makso abaut 40e ja myyjän mukaan oikea väri.vaan jappas vaan kun kotiin pääsin oli ihan liian tumman ruskee! Sinne meni hukkaan nekin rahat

    • miaucat

      Lumenen kaikki vaaleimmat meikkivoiteet. Mac (löytyy Helsingin Stockalta, en tiedä lähettävätkö netistä?) vaaleimmat värit C-puolella eli esim. NC15. Mac jakaa meikkivoiteensa kahteen eri sävyryhmään, C keltapohjaisille ja W vaaleanpunapohjaisille.

    • albiinovampyyri

      Tuolla just ylhäällä mainostin IDUN -kosmetiikan nestemäistä meikkivoidetta 201: Jorunn.

      Apteekista. Tsekatkaa.

    • Yellowyellow

      Sama haaste myös täällä, selkeästi keltapohjainen iho minulla, mutta erittäin vaalea. Enpä ole täysin sopivaa sävyä löytänyt talveksi, kesäksi hieman helpompaa. Lumenet sun muut markettimeikkivoiteet tosiaankin vaikuttaa kaupassa hyvältä, mutta kotona kun kokeilet ikkunan edessä, niin oranssilta näyttää :(

      Ostin itse vasta Guerlainin Tenue de perfection meikkivoiteen, sävyssä 01 beige pale. Saattaisi sopia sinullekkin, tuolla ei ainakaan tule sitä pinkkipossuefektiä! On toki hieman hintava mutta selkeästi laadukkaampi kuin markettimeikit, levittyy nätisti ja kestää hyvin, jopa meikäläisen rasvoittuvalla iholla.

      Suosittelisin siirtymään muutenkin selektiivisen kosmetiikan puolelle, markettipuolelta noita keltapohjaisia ei oikein löydä, ja jos löydätkin niin oranssiefektiä pukkaa päivän mittaan. Dioria suosittelin tuon Guerlainin lisäksi katsastamaan, siinä myös muutama selkeästi kellertävä väri. Tsemppiä "metsästykseen" :)

      • sculpt

        Mistä löytäisin DIOR SCUlLPT01 meikkivoiteen? Tuote lopetettu...jos vielä jostain löytyis.


    • Alkuperäinenalottaja

      Lisää ehdotuksia otetaan vastaan. Bb voiteet ei anna tarpeeks peittävyyttä,ei pysy naamassakaan hyvin ja kaikki liian tummia värejä. Tilasin vichy dermablendia saas nähä...uskon et peittävyys hyvä mut kuitenkin liian tumma mulle :( se mac nc15 oli myös liian tumma ja joudun sekottaa sitä vaaleemman meikin kanssa mutta peittävyys häviää samalla .

      Dior ja guerlainin laitan korvan taakse ja yritän saada jonkun näytteen niistä ettei turhaan menis rahat taas hukkaan ...

      Mulla on todella epätasaisen värinen iho. on punottavia kohtia ja maksaläiskä "pisaroita" ,iho taittuu kuivaan hieman

    • Alottajaedelleen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2211
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      64
      1866
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1685
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1612
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1584
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      143
      1516
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe