Mikä pakko?

Mikä ihmeen pakko ja edellytys on että parisuhteessa elävät harrastavat seksiä? Tai että nukkuvat samassa huoneessa..?

11

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivaikeaa

Pakosta en tiedä mutta voin sanoa että seksi kuuluu tasapainoiseen ja normaaliin parisuhteeseen...Ellei sitä ole niin sitten on kysymys vain kaveripohjalta olevasta suhteesta ja voi käydä kuksimassa muita, yksinkertaista, eikö.

• joillekinsopii

Ei ole mikään pakko eikä edellytys. Jos suhteessasi ei harrasteta seksiä niin toivottavasti se on yhteinen päätös ja halu. Samoin kuin eri huoneissa nukkuminen. Jokainen pariskunta elää tyylillään. Itse en voisi edes harkita seksitöntä suhdetta.

• eivoikäsittää

Sääliäkö sä kerjäät, jotain kinantynkää, vaiko näitä päivänselviä vastauksia, tällaisilla aloituksilla?

• mitäkukahalua

Ei varmaan mikään pakko.Mutta luulen,että aika moni kaipaa ihmistä jonka kanssa kaikki tuntuisi niin oikealta ja hyvältä,että kaikki tuollainen tuntuisi niin hyvältä,ettei voisi elää muuten kuin sen yhden kanssa ja haluisi rakastella ja nukkuakin samassa huoneessa.

• mie-en-ainaskaa

taho...onks pakko laulaa jouluna kirkossa jos ei taho...onks pakko laulaa jos ei ossaa?

• Eihän siihen kukaan pakota, jos molemmat ovat sitä mieltä, että suhde on seksitön.

• oona_K

Seksi kuuluu kunnon parisuhteeseen. On terveellistä ja ihanaa. Mutta mikään pakko sitä ei ole harrastaa, ellei halua. Sitten on ongelma, jos toinen haluaa, toinen ei.

Nukkua voi eri huoneissa, tottakai. Sitä en kyllä tajua, että toinen nukkuu lähes jatkuvasti olohuoneen sohvalla, kun parilla on riitoja.

• Pakkohan ei ole kuin kuolla, mutta uskon oman kokemukseni ja tutkimusten perusteella, että hyvä seksielämä lähentää puolisoita ja lisää tyytyväisyyttä.

Mikään ei estä ihmisiä elämästä seksittömässä suhteessa, jos se molemmille sopii. Ongelmat alkavat, kun halut eivät kohtaa. Monet valitsevat jo alun alkain väärän kumppanin ja lopuilla toisen halut lopahtavat enemmän kuin toisen ja ongelmat alkavat. Yksipuolinen päätös seksin loptettamisesta aiheuttaa usein tyytymättömyyttä, uskottomuutta ja eroja. Jostain syystä kaikki eivät tätä tiedosta tai usko.

Eri makuuhuoneet saattavat jopa parantaa suhdetta. Esimerkiksi kuorsauksen aiheuttama unenpuute tuskin saa lempeä leiskumaan.

• 498834

"Yksipuolinen päätös seksin loptettamisesta aiheuttaa usein tyytymättömyyttä, uskottomuutta ja eroja. Jostain syystä kaikki eivät tätä tiedosta tai usko."

Vanheneminen aiheuttaa usein raihnaistumista ja kuoleman. Jostain syystä kaikki eivät tätä tiedosta tai usko.

Väistämättömiä asioita ei voi estää tiedostamalla.

• 498834 kirjoitti:

"Yksipuolinen päätös seksin loptettamisesta aiheuttaa usein tyytymättömyyttä, uskottomuutta ja eroja. Jostain syystä kaikki eivät tätä tiedosta tai usko."

Vanheneminen aiheuttaa usein raihnaistumista ja kuoleman. Jostain syystä kaikki eivät tätä tiedosta tai usko.

Väistämättömiä asioita ei voi estää tiedostamalla.

Keppiä saivartelijoille.

Haluttomuus tai kyvyttömyys tehdä jotain ovat aivan eri asioita. Jos Rouva Ratikka olisi sairas, en minä sitä jättäisi. Mutta jos hän päättäisi, että nyt loppui seksi, niin se olisi sitten siinä.

• Ei kai se mikään pakko ole, jos pariskunta on keskenään tyytyväisiä ilmankin. Eri huoneissakin voi nukkua, jos niin saa paremmat yöunet. Kaikkihan on sovittavia asioita käsittääkseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      135
      2379
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe