Mutta kun ei tunnu saavan. Neljä vuotta määräaikaisuuksia takana, monta vakinaistettu ennen minua. Nyt kun ois paikkaa tarjolla niin haastattelujen jälkeen päätettiin ottaa vielä 10 lisää. Ei työtä tekemällä saa vaan paskaa jauhamalla. Eikös näin.
Vakituisen työn kun saisi
3
123
Vastaukset
- näinseon
Perseen nuolijat aina etusijalla.
- sadafgfas
Vakituisen työn saaminen ei ole vaikeaa mutta mieluisan vakituisen työn saaminen on todella vaikeaa.
Itse sain reilusti alle vuodessa lähihoitajan vakinaisuuden mutta eri asia on sitten että herättääkö se mitään hurraahuutoja olla matalastipalkattu ym. - kyllävtuttaa
Kyllä suomi on vaan niin perse maa että -tuttaa. Täällä ei työtä tekevä ihminen ansaitse hänelle kuuluvaa työtä. Jos on paperilappu jossa lukee että on nyt aivan -tanan pätevä niin sittenhän työ on hänen. Mutta sitten onkin sontaa puhuva pelle. Taidan kyllä lopettaa työn tekemisen kun ei se täällä kannata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808186
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264408- 504038
- 513086
- 493027
- 502810
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262496- 291976
- 301955
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381883