Lapsellinen huumori voittaa seksuaalisen mielihyvän!
http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2016/02/03/pomo-kahmi-naisia-oikeus-vapautti-lapsellisen-huumorin-takia/20161331/12?ref=ts_float_news_list
Kähmittekö tekin ihmisiä enemmän lapsellisesti kuin himokkaasti?
Entä kohteena: eikö olekin mukavampaa olla sopimattoman huumorin vastaanottajana kuin että teitä himoittaisiin?
Työpaikkojen pareto-sääntö: 10% prosenttia työvoimasta saa 90% himokkaista katseista!
Säännöt kähminnälle
11
64
Vastaukset
- m-i-e-s
Lapsellisen himokkaasti heti kun tulevat Latviasta. =) Yksikään Latvialainen nainen ei tule housut jalassa vierailulle. =P
"Entä kohteena: eikö olekin mukavampaa olla sopimattoman huumorin vastaanottajana kuin että teitä himoittaisiin?"
En tykkää kummastakaan työpaikkalla. Vapaa-ajalla mielummin himo kuin lapsellisuus, luulisin.- flowersreally
ATM-automaatti ennätti jo Sisiliaankin läpsimään.
Mikä voisikaan olla pahempi rangaistus 65-vuotiaalle sisiliaiselle, entiselle macho-miehelle? Ajatelkaas nyt: Hänen ei enää uskota pysyvän himokkuutteen vaan todettiin vaipuneen lapsellisen humoristin asteelle.
Olisikohan Italialaisten machous vähän yliarvioitu Suomessa? Minun tuntemani italialaismiehet ainakin vaikuttuvat menneen hiukan hämilleen, kun machot suomalaisnaiset olivat baariolosuhteissa puristelleet munista. Yritin kyllä selittää että eivät kaikki suomalaisnaiset aina tee sellaista, vaan ainoastaan ulkomaalaisia kohtaan täällä ollaan noin vieraanvaraisia. Onneksi vieraanvaraisia oltiin sitten myös lempeämminkin keinoin.
scrg kirjoitti:
Olisikohan Italialaisten machous vähän yliarvioitu Suomessa? Minun tuntemani italialaismiehet ainakin vaikuttuvat menneen hiukan hämilleen, kun machot suomalaisnaiset olivat baariolosuhteissa puristelleet munista. Yritin kyllä selittää että eivät kaikki suomalaisnaiset aina tee sellaista, vaan ainoastaan ulkomaalaisia kohtaan täällä ollaan noin vieraanvaraisia. Onneksi vieraanvaraisia oltiin sitten myös lempeämminkin keinoin.
No hyvä, ettei aivan mennyt suomalaisten naisten maine. Vai siis...
Ratikkakuski kirjoitti:
No hyvä, ettei aivan mennyt suomalaisten naisten maine. Vai siis...
Sanoisin että suomalaisten naisten maine päinvastoin kasvoi ainakin Toscanassa ja Lombardiassa. Ja tiedän kyllä maineen kiirineen eräisiin muihinkin Euroopan kolkkiin.
- Kilttiatm
Suomessa naiset kiihottuu kun jännämies kähmii naista. Ei ole naista joka ei lankeaisi jännämiehelle.
Kähmivätkö jännämiehet sinusta himonsa johdattamana vai onko kähminnässä kuitenkin pilkettä silmäkulmassa?
- 876
scrg kirjoitti:
Kähmivätkö jännämiehet sinusta himonsa johdattamana vai onko kähminnässä kuitenkin pilkettä silmäkulmassa?
Onko pilke silmäkulmassa musta silmä? Onko ylikähmintää mikäli muistuttaa pandaa?
- erkki-täti
Kerran eräässä eurooppalaisessa kaupungissa eräs sikhi-yhteisöön kuuluva pappa (arviolta kuusikymppinen) kähmi minua taksia odotellessani (olin yksin).
Refleksinomaisesti ja nopeasti käännähdin ja otin papan palleista tukevan otteen ja väänsin lounaasta kohti kaakkoa.
Pappa ihan pillastui ja tappohommiin olisi halunnut ryhtyä. Älämölön houkuttamina paikalle tuli papan kavereita, jotka taluttivat lapsellisesta huumorista pillastuneen turbaanipäisen käppänän pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787