Harrastatteko sisustamista? Paljon teillä menee rahaa vuodessa sisustamiseen?
Harrastatteko sisustamista?
12
61
Vastaukset
- en_ymmärrä_
Miksi koti pitää sisustaa? Etenkin jonkin trendin mukaan? Eikö kodin pidä nimenomaan olla koti?
Enkä nyt tarkoita, että pitäisi - tai edes saisi - olla sotkuista ja likaista. Mutta mietin vaan, kun käynyt sellaisissakin 'kodeissa', mitkä ovat kuin jostain sisustuslehden sivuilta, että miten niissä sitten eletään? Sipsutellaan kuin jossain taidemuseossako? Eikö Ateneum tai Kiasma hoida sen homman?
Itsellä kotona perussiistiä - joo, ei ole astiota pesemättä eikä likapyykkiä lattialla. Sellaisia esineitä mitkä tärkeitä tai muuten kiinnostavia. Seinällä pari taulua ja kotimaan lippu. - en_harrasta
en harrasta enkä laita rahaa juuri senttiäkään.
olen aikanaan ostanut kunnon huonekalut, mitäs niitä uusimaan yhtenään. pari pöytälinaa kaapissa, 'joulksi punanen ja pääsiäiseksi kananpojan keltainen' ja toiset verhot kesäksi. toki kun matto kävelty puhki on se uusittava ja kun verhot kyllästyttää ostetaan uudet. pari arvotaulua seinällä ei nyt ihan vardia mutta.... mitäs niitä kuukausittain uusiin tai vaihtaan. mutta kunnossa kämpän pidän ja asiat ei loju tiskialtaassa. korjoituspöydälläkin kynät kotelossa pituusjärjestyksessä..
kerran sisustaa kunnolla niin se kelpaa pitkäksi aikaa. sitä paitsi sisustan itselleni en muille Yritän harrastaa ulkoistamista.
En voi sanoa harrastavani. Mutta olen pyrkinyt tekemään kodista itseäni miellyttävän näköisen siinä määrin kun se köyhälle on mahdollista. On miellyttävät huonekalut, taulut, pari tunnelmavalaisinta jne. On se tärkeää että sisistus on omaa tyyliä, että tuntee olevansa kotona. Sitä pidän kuitenkin älyttömänä, että kaikki täytyy olla kuin jossain sisustuslehdessä.
- 12121212
Kyllä. Harrastan myös pukeutumista, siivoamista, peseytymistä, ruuanlaittoa, teatteria, konsertteja, musiikkia, elokuvia, ravintoloita, ja tietysti matkailua.
Olen siis monipuolinen mies, ja siksi haluaisin että naisellanikin olisi jotain harrastuksia. Niitä voisi olla esim. nyrkkeily (SM-tasolla riittää), oma pienlentokone, konserttien järjestäminen, tms. - seontylsää
En harrasta. Ei kiinnosta yhtään.
- En_sisusta
En ole nainen enkä homo
- sisustan_kyllä
Kyllä heteromiehetkin sisustaa
Tottakai. En ole laskenut. Nautin kun ei tarvitse kysyä mielipidettä keltään.
- Ikis__M
En kyllä oikein osaa nähdä huonekaujen ym, hankkimista harrastuksena kun sitä kuitenkin niin harvoin tapahtuu, siis en. Rahaa menee sitten jos hankkii enemmän kerralla jotain suurempia juttuja ehkä parisen tonnia esim, muuton yhteydessä. Seuraavan kerran kun muutan varmaan jotain vitriinikaappia, pöytää ym. lähtee mukaan mutta sohvakalustoa, sänkyä yms, pitää uusia ja varmaan sitten sinne minne muuttaa pitää tehdä jotain uusia ratkaisuja, liukuovikaappeja tms.
- Luolamadonna
Mjaa
Kiva aihe.
Meillä on niin, että joka toinen päivä muija tulee kolaamaan tyhjät olutölkit mun työhuoneen lattialta. Sillä aikaa mä roikun kattolampussa.
Kyllä se sisustamista sekin on.
(Hihitystä) - Nnnaaaiinenn
Olen nainen mutta teen pientä pintaremonttia. Aion uusia lattiat ja seinät. Keittiö onkin valmis ja nyt olen vaatehuoneessa. :) Tämä on erittäin kivaa enkä ole ikinä laskenut hintoja. Viime vuonna ostin 8 istuttavan italialaisen nahkasohvan mikä makso 2490e, varmasti kallein huonekalu mitä minulta löytyy. Ostin myös uuden älytv:n (520e) ja keittiön ruokaryhmän (n 590e). Edelliset kesti 8 vuotta niin näillä mennään next 8 vuotta/loppuelämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394747Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473300Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343266Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912866Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2212118Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1521979- 491749
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301587Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61321- 781273