Analyysi: Näin Loldiers-klovnit pyörittävät mediaa – osalla on lievää rikostaustaa
Paljastuuko totuus vähitellen?
"Aamulehti on monta kertaa pyytänyt haastattelua klovniryhmältä, mutta he haluavat esiintyä ainoastaan roolinsa kautta. Aamulehden tiedossa on varmuudella kahden klovnin henkilöllisyys.
Toinen heistä on saanut useita tuomioita hallinnan loukkauksista osallistuttuaan tyhjillään olleiden kiinteistöjen talonvaltauksiin. Hänellä on myös niskoittelutuomioita ja tuomio haitanteosta virkamiehelle. Kysymys on teoista, joissa hän on kieltäytynyt poistumasta vallatusta talosta ja kieltäytynyt todistamasta henkilöllisyyttään vappumielenosoituksessa.
Toisella on myös tuomio haitanteosta, hallinnan loukkauksesta ja niskoittelusta. Lisäksi hänet on tuomittu vuosia sitten laittomasta uhkauksesta, koska hän käyttäytyi uhkaavasti erästä poliitikkoa kohtaan. Kaikki tuomiot ovat sakkotuomioita. Väkivaltaisia tekoja kummankaan tilillä ei ole."
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195016921268/artikkeli/analyysi nain loldiers-klovnit pyorittavat mediaa osalla on lievaa rikostaustaa.html
Analyysi: Näin Loldiers-klovnit pyörittävät mediaa
8
<50
Vastaukset
- saaxee
Tautisia PILLUJA OVAT.
Tämmöisiä aasilta oppinsa saaneita sitten ihannoivat.
http://der-germane.tumblr.com/post/138096280434/ich-hoffe-wir-haben-in-europa-genug-esel
666
- kuppihevonen
Niin mikä on asian pointti? Ettäkö pellet ei saa olla pellejä??
Pelleä touhua koko partiointi ja täysin turhaa niin voisivat oodinitkin laittaa vappunaamarin päähänsä ja suksia vaikka siperiaan!!!
Ei vain nämä meidän natsit kestä totuutta kun loldiers näytää miltä se koko partiointi todellisuudessa näyttää.- nmnmnmnmn
"Loldiersit" ovat vasemmisto-anarkisteja, jotka eivät uskalla tulla median eteen ilman naamaria. raukkoja kun ovat. Ja ylipäätään anarkistit ovat aina naamioituneita, toisin kuin ne oodinit.
- KalleTuppurainen
"loldiers näytää miltä se koko partiointi todellisuudessa näyttää."
Loldiers on rikollisryhmä, joka on jatkuvasti kahnauksessa poliisin kanssa. Sen sijaan Soldiers of Odin ei ole syyllistynyt mihinkään rikolliseen partioidessaan kaduilla. - aboriginaali
Nyt on ammattiyhdistysten aika karistaa viimeisetkin rippeet vasemmistoliitosta kuten moni yhdistys on jo tehnyt. Nyt Suomen tilanne on sellainen ettei pelleily auta.
- HermanSSGöring
Kyllä se on oikein, että tämmöisä "rehtejä" Soldier of Odin porukoita on ympäri maailmaa.
Saapi kaikki sossureppanat ja kriminaalit liittyä ja päteä.
Se joka pelleä pelkää, saa varmaan itse turpaan ja selkään....
MUAH HAH HAH!!
Hyvä Kemin Pellet!!
Ja tarkoitan SoO:n porukkaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872