Miten löysitte Aasialaisen vaimon ?

VastatkaaMiehet

Ikää sellainen 40-50v., iloinen , ystävällinen, rauhallinen. Saa olla kauniskin, ei ole haitaksi. Kertokaa miehet, miten olette sellaisen löytäneet. Minulla on firma, jossa on myös työpaikka. Joten työlupa ei ole ongelma.

38

1691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tambieda

      Jos pitää netissä kysellä, miten saisi itselleen vaimon, oli se mistä tahansa, niin kannattaa unohtaa koko asia.

      • KukaKysyykuka

        Vaan ei kysyvä tieltä eksy, sanoi edesmennyt Isäni, joten viisa ajatus kysyä, miten muilla on asia sujunut.


      • Anonyymi

        Vaimo hankita ylipaataan kannattaako unohtaa, ihmisen kuuluu Olla yksin ja selibaatissa, vain nain kelpaa Jumalalle. Ihmisen tulee elaa suuressa karsimyksessa


    • eiolluvaikeeta

      Pattikselta, tuli rantabulevardilla ihan sattumalta vastaan, Se oli heti menoa, tosi rakkautta ensi silmäyksellä

      • rantakadunleidarit

        leidari?


    • ChinaDragon

      Tuohon on varmaankin neljä eri käytäntöä.

      1. Lyhyt lomamatka, tutustuu yleensä naisiin jotka ovat suuntautuneet länsimaalaisiin. Heidän kanssaan voi pitää hauskaa. Omaavat suhteita useisiin länsimaalaisiin miehiin yhtä aikaa. Käyvät hyvin suhteeseen vain pesää haluavien miesten kanssa jotka eivät halua sitoutua.

      2. Pitkä lomamatka tai työkomennus. Kulttuuriin ja paikallisiin tapoihin tutustuu jo paremmin. Ymmärtää paikallisten elämänmenoa ja löytää myös paikallisia ystäviä. Alussa tutustuu naisiin jotka ovat suuntautuneita länsimaalaisiin mutta ajan kanssa löytää mielenkiinnon kohteita myös sellaisista jotka suhtautuvat länsimaalaisiin neutraalisti tai jopa negatiivisesti. Etsimällä ei löydä, tulee vastaan ja pistää mietityttämään. Halu lähempään tutustumiseen pakottaa tekemään siirtoja, voi onnistua tai sitten saa rukkaset:)

      3. Internetin välityksellä toimivat palvelut. Rasti ruutuun, etsi sellainen kuin haluat. Voi löytää hyvän elämänkumppanin mutta lähtökohtaisesti voi joutua tutustumaan useampaan ennen sen oikean löytämistä. Parisuhde perustuu tunteeseen, internetin välityksellä eivät ne oikeat tunteet oikein välity. Jos on valmis matkustamaan ja viettämään aikaa erilaisten naisten kanssa useaan otteeseen niin miksipä ei kokeilisi.

      4. Tapaa Suomessa aasialaisen naisen joka on opiskelija tai muutoin Suomeen tullut. Useimmat yli 35-vuotiaat yksinäiset aasialaiset ovat eronneita. Kannattaa tutustua mikä on ollut syy eroamiseen. Käyneet läpi kulttuurien yhteentörmäykset ja voivat olla hiukan valmiimpia suhteeseen suomalaisen miehen kanssa.
      Kulttuurien erilaisuus, kieliongelmat ja ystäväpiirin löytäminen. Nuo asiat olisivat jo hoidossa.

      • RovastiSilli

        Suomalaiset miehet, jotka ovat menneet naimisiin aasialaisen naisen kanssa ovat onnellisia

        Aasialaisten naisten kanssa naimisissa olevat suomalaiset miehet ovat tyytyväisiä avioliittoihinsa ja elämäänsä. Avioliitto aasialaisen naisen kanssa tuo vakautta ja tasapainoa elämään. Monet aasialaisia naisia tuntevat suomalaiset miehet ovat kuvailleet aasialaisten naisten olevan kauniita naisia, jotka eivät tee itsestään suurta numeroa. Aasialaiset naiset ovat hymyileväisiä sekä keskustelutaitoisia rehellisiä naisia, joilla on maalaisjärkeä ja arvot kohdillaan. Näiden ominaisuuksien ansiosta aasialaiset naiset sopivat hyvin yhteen suomalaisten miesten kanssa. Aasialaiset naiset ja suomalaiset miehet pystyvät tarjoamaan toisilleen kestävän onnen.


      • ChinaDragon

        Et ole ilmeisesti tutustunut aasialaiseen kulttuuriin ollenkaan.

        Nöyriä eivät naiset ole ainakaan Kiinassa, lähinnä ylpeitä jos joku luonnehdinta pitäisi nyt esittää. Aasialaiset eivät julkisesti ala riitelemään. Kotona kahdestaan sitten palauttavat miehen oikeille urille. Aasiassa kun on tämä kasvonsa menettämisen kulttuuri eikä naiset halua miestensä menettää kasvojaan julkisesti.

        Arvioidessani naisia yleisesti voin todeta aasialaisten olevan hyvin itsenäisiä, ei miehen kannata liikaa onneaan koittaa, voi saada potkut parisuhteesta.

        Julkisesti ovat ystävällisiä jokaiselle, ajattelevat ehkä toisin mutta ei se ystävällinen käytös ketään satuta.

        Kirjoituksesi heijastaa vihaa ja halveksuntaa ulkomaalaisia naisia kohtaan. Mistä se viha kumpuaa, oletko menettänyt miehen aasialaiselle? Se ei kerro mitään aasialaisen hyvyydestä vaan...jostain ihan muusta.


      • mitäpämuuta
        ChinaDragon kirjoitti:

        Et ole ilmeisesti tutustunut aasialaiseen kulttuuriin ollenkaan.

        Nöyriä eivät naiset ole ainakaan Kiinassa, lähinnä ylpeitä jos joku luonnehdinta pitäisi nyt esittää. Aasialaiset eivät julkisesti ala riitelemään. Kotona kahdestaan sitten palauttavat miehen oikeille urille. Aasiassa kun on tämä kasvonsa menettämisen kulttuuri eikä naiset halua miestensä menettää kasvojaan julkisesti.

        Arvioidessani naisia yleisesti voin todeta aasialaisten olevan hyvin itsenäisiä, ei miehen kannata liikaa onneaan koittaa, voi saada potkut parisuhteesta.

        Julkisesti ovat ystävällisiä jokaiselle, ajattelevat ehkä toisin mutta ei se ystävällinen käytös ketään satuta.

        Kirjoituksesi heijastaa vihaa ja halveksuntaa ulkomaalaisia naisia kohtaan. Mistä se viha kumpuaa, oletko menettänyt miehen aasialaiselle? Se ei kerro mitään aasialaisen hyvyydestä vaan...jostain ihan muusta.

        Eli siis kieroja kuin korkkiruuvit ja kaksinaamaisia. Joo, en kovin korkealle ole aasialaisia naisia arvostanutkaan ja ei tarvitsekaan. Muun maalaiset naiset kuten venäläiset ja brassit ja afrikkalaiset ihania. Aasialaiset ovat rahalla käyviä panokoneita.


      • ChinaDragon
        mitäpämuuta kirjoitti:

        Eli siis kieroja kuin korkkiruuvit ja kaksinaamaisia. Joo, en kovin korkealle ole aasialaisia naisia arvostanutkaan ja ei tarvitsekaan. Muun maalaiset naiset kuten venäläiset ja brassit ja afrikkalaiset ihania. Aasialaiset ovat rahalla käyviä panokoneita.

        Voihan sitä kaksinaamaisuudeksi kutsua, jotkut kutsuvat viisaudeksi.

        Aasialaiset ovat vielä sillä naisellisuuden tasolla etteivät tarvitse sanoja jos haluavat ohjailla miehen mieltä. Käyttäytyminen on tehokkaampi keino mitä sanat.

        Venäläiset, brassit ja afrikkalaiset?
        Hitsi kun on hyvä lista:)

        Jokaiselle jotakin.


      • jartsaoulusta
        RovastiSilli kirjoitti:

        Suomalaiset miehet, jotka ovat menneet naimisiin aasialaisen naisen kanssa ovat onnellisia

        Aasialaisten naisten kanssa naimisissa olevat suomalaiset miehet ovat tyytyväisiä avioliittoihinsa ja elämäänsä. Avioliitto aasialaisen naisen kanssa tuo vakautta ja tasapainoa elämään. Monet aasialaisia naisia tuntevat suomalaiset miehet ovat kuvailleet aasialaisten naisten olevan kauniita naisia, jotka eivät tee itsestään suurta numeroa. Aasialaiset naiset ovat hymyileväisiä sekä keskustelutaitoisia rehellisiä naisia, joilla on maalaisjärkeä ja arvot kohdillaan. Näiden ominaisuuksien ansiosta aasialaiset naiset sopivat hyvin yhteen suomalaisten miesten kanssa. Aasialaiset naiset ja suomalaiset miehet pystyvät tarjoamaan toisilleen kestävän onnen.

        Jos sinulla on ollut hyvä tuuri aasialaisen naisen kanssa, niin se ei tarkoita, että kaikilla miehillä olisi samoin. Kotikaupungissani tunnen monta paria, jotka eronneet syystä tai toisesta, ei se vaan aina synkkaa aasialaisenkaan kanssa.


      • Tilastotietoja
        jartsaoulusta kirjoitti:

        Jos sinulla on ollut hyvä tuuri aasialaisen naisen kanssa, niin se ei tarkoita, että kaikilla miehillä olisi samoin. Kotikaupungissani tunnen monta paria, jotka eronneet syystä tai toisesta, ei se vaan aina synkkaa aasialaisenkaan kanssa.

        Minä tunnen valtavasti suomalainen nainen ja ulkomaalainen mies liittoja jotka päättynyt avioeroon ja ei väliä mistäpäin mies on kotoisin, nimittäin yhteinen nimittävä tekijä on ollut suomalainen nainen näissä tapauksissa.


      • Taasnäitä
        jartsaoulusta kirjoitti:

        Jos sinulla on ollut hyvä tuuri aasialaisen naisen kanssa, niin se ei tarkoita, että kaikilla miehillä olisi samoin. Kotikaupungissani tunnen monta paria, jotka eronneet syystä tai toisesta, ei se vaan aina synkkaa aasialaisenkaan kanssa.

        Taitaa olla niin, että aika suuri osa eronneista on thaikkuja. Tavallinen thaimaalainen nainen ei mene länsimaisen miehen kanssa naimisiin. Huoraksi leimaantumisen pelko on niin suuri. Siksipä lähes kaikki Suomessa asuvat thaimaalaiset ovat entisiä baarityttöjä jotka ovat myyneet seksiä rahasta. Jotkut pystyvät jättämään sen elämänvaiheen taakse mutta ei kaikki. Nämä naiset ovat niitä jotka eroavat ja avaavat hieromalaitoksia Suomessa.
        Muilla Kauko-Idän naisilla ei tällaista taustaa ole.


    • ChinaDragon

      ...Siis samat jutut pätevät täysin myös suomalaisiin naisiin, turha siis innostua, ihan oikeasti:)

    • Asiandate

      Aasian neidoilla lempeys katseessa verrattuna suomalaisen lökäpöksymuijan vastaavaan on ties monennessako potenssissa. Ite pyrin katsomaan että minun vaimollani(Filippiinit) on kaikki tiptop, vain siksi kun hänkin tekee samoin. Esim.kotisiivous. Tosi moni suomineito puhuu palturia siivoamisistaan. Totuus on että ei ole temppu eikä mikään laittaa jopa enemmän tunteja ja tunteita likoon itse. Enkä voisi kuvitella parempaa äitipuolta lapsilleni, sillä se välittäminen! Se on niin aitoa ja lapset on myyty. Jonkun verran kohtaamme kadulla paheksuntaa tai muuta, ikäero meillä 15v, mutta päätäpäin on helppo arvostella ja kokeilematta arvostella.

      • runkkukunkku

        Sinulla on siis ilmainen kotiapulainen ja lastenhoitaja


      • Bkbkbkbkkb
        runkkukunkku kirjoitti:

        Sinulla on siis ilmainen kotiapulainen ja lastenhoitaja

        Vituttaako ämmää noin paljon? Vituttaako, eikö vain vitutta? Miksi vituttaa, tuliko menetettyä oma mies vai menitkö ottamaan paskahousu ulkomailta ja nyt se nussii puoli kaupunkia paitsi ei enään sinua.


      • runkkukunkku

        Ei vituta ollenkaan! Mun mies on palkannut meille kotiapulaisen Filippiineiltä. Sille maksetaan työstä palkkaa.


      • buahahhahahha
        runkkukunkku kirjoitti:

        Ei vituta ollenkaan! Mun mies on palkannut meille kotiapulaisen Filippiineiltä. Sille maksetaan työstä palkkaa.

        Buahahhahahah taas repesin, eihän se sinun tyhjätasku ukkelisi edes tienaa omaa liksaansa :D Hesan asiakaspalvelija ja alipalkattu emakko kuvittelee taas niin hauskoja juttuja, että hehhehehe...

        No testataanpa...

        1. Miten miehesi ensin haki työntekijää teille selitä haku prosessi lyhykäisesti sekä eri viranomaistahot joihin jouduitte oleen yhteydessä?

        2. Palkka?

        3. Missä Filippiineillä hoidettiin rektyrointi, kyseinen rektyrointi firma?

        4. Missä käsiteltiin Filippiinien päässä, kun haitte työlupaa työntekijälle

        5. Mitä tarvittavia papereita tarvitsi työntekijänne, kun hän haki työlupaa


        Tässä alkuun :D Pistähän google laulamaan, mutta pieni vinkki muutaman jutun et sieltä löydä, varsinkin niistä papruista ja kursseista mitä vaaditaan työntekijältä ;)

        kato rahamies eli minä olen näitä työlupa asioita hoidellutkin, mutta sinä ja paskainen tyhjätasku raiskari ukkelisi ei vittu osaa muuta tehdä, kuin luukuttaa sossua, ja tietty eikai nyt potenttiaaliselle raiskari geenin omaavalle miehellesi kotiapulaista anneta ja sinun psykopaatin haltuun, sitä voi jo kutsua ihmiskaupaksi emakko.


      • Sivusta_seurannut
        runkkukunkku kirjoitti:

        Ei vituta ollenkaan! Mun mies on palkannut meille kotiapulaisen Filippiineiltä. Sille maksetaan työstä palkkaa.

        Sinä elät kyllä niin irti todellisuudesta ja jossain fantasia maailmassa, että epäilen sinun aikaisempia kirjoituksien totuudenmukaisuutta. Kannattaisi vakavasti harkita mielenterveyspalveluiden käyttöä.

        Psykiatri Hannu Lauerman mukaan ihmisestä voi tulla rasisti monta eri reittiä.

        Näyttää siltä, että joillain ihmisillä on voimakkaampi tarve rakentaa viholliskuvia kuin toisilla. Lauerman mukaan kyse on usein ihmisistä, joille omaan joukkoon kuuluminen on tärkeää, mutta jotka eivät koe saavuttaneensa kaikkea sitä, mitä toivoivat.

        ”Tasapainoisella ihmisellä on harvoin tällaista tarvetta. Jos sen sijaan itsellä on paha olla ja oma itsetunto on heikko, olo voi helpottua, kun on joku, johon kohdistaa oma vihansa”, Lauerma sanoo.


      • runkkukunkku

        Kiitos vain psykiatrin konsultoinnista rahamies, mutta minulla ei ole täällä aiempia kirjoituksia enkä myöskään ole henkilökohtaisesti palkannut koskaan ketään.


      • juuuJuuuuu
        runkkukunkku kirjoitti:

        Kiitos vain psykiatrin konsultoinnista rahamies, mutta minulla ei ole täällä aiempia kirjoituksia enkä myöskään ole henkilökohtaisesti palkannut koskaan ketään.

        Kysy mieheltäsi sitten, odotan saat vuorokauden aikaa :) Jos on palkannut työntekijä Filippiineiltä, niin esittämäni kysymykset ovat helppoja. Mutta esitä nyt taas sika-amalia ettet ole itse hän palstan vakiohäirikkö, vaikka kas tuolla heti ylhäällä jo samoihin aikoihin kirjottelet noit pimp pimpi juttujasi, olet sinä vaan niin vitun yksinkertainen lehmä. Vastaahan nyt niihin kysymyksiin.Minä katsos olen niitä työlupia hoidellutkin Suomeen akka.


      • ammuuu
        juuuJuuuuu kirjoitti:

        Kysy mieheltäsi sitten, odotan saat vuorokauden aikaa :) Jos on palkannut työntekijä Filippiineiltä, niin esittämäni kysymykset ovat helppoja. Mutta esitä nyt taas sika-amalia ettet ole itse hän palstan vakiohäirikkö, vaikka kas tuolla heti ylhäällä jo samoihin aikoihin kirjottelet noit pimp pimpi juttujasi, olet sinä vaan niin vitun yksinkertainen lehmä. Vastaahan nyt niihin kysymyksiin.Minä katsos olen niitä työlupia hoidellutkin Suomeen akka.

        Animalia? Taidatkin olla vain joku vainoharhainen hullu psykopaatti!


      • tik_tak_tik_Odotan
        ammuuu kirjoitti:

        Animalia? Taidatkin olla vain joku vainoharhainen hullu psykopaatti!

        Ei vaan vastaa kysymyksiin jotka kirjoitin aiemmin, äläkä taaas lässytä. Minä olen niitä työlupa asioita hoidellut, joten tiedän oikein hyvin kuinka prosessi hoidetaan, joten alahan lunastamaan puheittesi paikkansa pitävyys sika-amalia :D


      • nohöhminimani

        Sen toi aikoinaan joku vanha ukkeli ruottiin , siitä oli sitten helppo kävellä au-pairina laivasta Supmeen.


      • Näin

        Työluvan hakeminen selviää lähetystöstä, mene sinne kyselemään. Eli siin sen maan Suomen lähetystöön, mistä aiot "vaimon " palkata. Jos ei ole lähetystöä, niin asiainhoitaja kyllä löytyy. Mutta ei kannata tehdä sitä virhettä, että menisi esim. Filippiineille ja siellä virallisesti naimisiin. Vaan ensin sopiva "vaimoehdokas" Suomeen työluvalla. Työluvan saa helpoiten, jos pystyy perustelemaan ko. henkilön tarpeellisuuden sillä, että Suomesta ei sellaista työntekijää löydy, esim. kaupallinen sihteeri, kielitaidon vuoksi. Ja huom. Mahdollisesta suhteesta ei kannata puhua mitään tuossa vaiheessa. Otat vain töihin ja kuinka ollakkaan... ja muista Suomalainen työehtosopimus ja asumisperusteinen sosiaaliturva... sekä suomalainen sosiaaliturvatunnus, heti kun se on mahdollista. Ei oo vaikeeta, Lontoon murteella yleensä sujuu ja jos ei, niin tulkkeja kyllä löytyy.

        Mulla on Aasialainen vaimo, tosin hän löytyi Euroopasta, Eurooppalaisen tuontifirman työntekijä. Ei ole tarvinnut tuota päätöstä katua. Ja on kokemusta kahdesta Suomalaisesta. On tuossa eroa, kuin yöllä ja päivällä... tuohon kotimaiseen laatuun.

        Eli näin, iloinen, hyväntuulinen, siisti, vaatimaton ja tämä vielä 14v. nuorempi minua, siro ja kaunis vielä 44 vuotiaana. Kotona on siistiä ja puhdasta, siitä huolimatta , että hän käy töissä. Ei käytä alkoholia, eikä polta tupakkaa, eikä särje päätä:D


      • Selvä_tapaus

        Psykiatri----- Hannu Lauerman mukaan ihmisestä voi tulla rasisti monta eri reittiä.

        Näyttää siltä, että joillain ihmisillä on voimakkaampi tarve rakentaa viholliskuvia kuin toisilla. Lauerman mukaan kyse on usein ihmisistä, joille omaan joukkoon kuuluminen on tärkeää, mutta jotka eivät koe saavuttaneensa kaikkea sitä, mitä toivoivat.

        ”Tasapainoisella ihmisellä on harvoin tällaista tarvetta. Jos sen sijaan itsellä on paha olla ja oma itsetunto on heikko, olo voi helpottua, kun on joku, johon kohdistaa oma vihansa”, Lauerma sanoo.


      • Alistettu-Mies

        Ei kait tuota ostaa tarvinnut, ihan vapaaehtoisesti lähti matkaan. Kateeksi käy, voisin vaihtaa tuon kiukuttelevan , kaljaa litkivän, ei mihinkään tyytyväisen kanssaeläjäni heti, kun vain sopiva ehdokas löytyy.


    • aasialover

      Ihmetyttää ja iljetyttää yhtä paljon näissä aasianainen -threadeissa esiintyvien asiantuntija nimikkeellä esiintyvien (sekä puolesta, että vastaan olevat) miehiksi itseään kutsuvien pölkkypäiden kirjoitukset. Miltei poikkeuksetta kirjoituksissa esiintyy asenne, jossa nainen on esineellistetty. Mies kertoo onnensa kukkuloilla, kuinka aasialainen nainen on ainoa nainen, joka ikäänkuin luonnostaan haluaa palvella miestään tai sitten kirjoittaja haluaa tekeytyä viksuksi ja käyttää palvella sanan sijaan "ajatella miehensä ja puhtoisena kiiltelevän kotinsa parasta" -fraasia. Koti kiiltää, kun vaatimaton ja vähäpuheinen aasialaisnainen hoitaa miestään ja "miehen" kotia hamaan loppuun hymyssä suin. Ja tätä rataa. Kuinka itseään mieheksi kutsuva voi elää tuollaisen hiirulaisen kanssa, ei onnistuisi, ei ikinä minulta ainakaan.

      Bullshit sanon minä. En löytänyt vaimokseni aasialaista naista, en Euroopasta it-virman palveluksesta, kuten en tutustunut matkoillani Aasiassa, enkä myöskään törmännyt hieromalaitoksen käytävillä, enkä nettikuvastosta ostanut. Minulla ei ole stereotyypistä aasianainen asennetta. Aasialainen vaimoni on nainen, aivan nainen, joka ei ole minkään miespalvelukulttuurin mankelin läpikäymä, vaan hän on tunteva ja ajatteleva nainen, yksilö. Hän on omalla työllään hankkinut suomalaisessa työelämässä itselleen korkeakoulututkinnon ja sitä myötä ammatin, hän tuo oman osuutensa perheemme talouteen, olemme yhdessä hankkineet omaisuutta fifty fifty periaatteella, myös lapsemme eivät luokittele itseään joiksikin mamukulttuurin harmaaksi mössöksi. Juhlimme molempien kulttuurien juhlia, tasaveroisesti aasialaista uutta vuotta kuin jouluakin. Panostamme kumpikin perheemme hyvinvointiin samoin arvoin, koulutamme lapsiamme ja hankimme .

      Voi helkutti vielä siitä aasialaisen naisen alistumisvietistä, vain kommenttina oman kokemukseni tässä kirjoittamalla haluan kertoa ihan jotain muuta. Voisiko vaimoni enää olla kovapäisempi, riitelemme lähes päivittäin ja kaikesta mahdollisesta, kulttuuriristiriidat ovat täyttä totta. Jos joku nyt kehtaa tulla sanomaan, että ei minun pikku hiirulaisellani ole mitääääään ongelmia suhteessa minuun, hän vain hymyilee ja nuolee varpaanvälejäni, niin voihan viddu mikä vale, emävale. Tulemme toimeen ihan hyvin, mutta tasa-arvo, jota olemme Suomessa opetelleet jo miessukupolvien ajan on myös Aasia - Suomi -suhteiden a ja o. Älkää siis hyvät miehet puhuko täällä pimeitä ja kohdelko naisianne hyvin, ei naista pidä kohdella hyvin, eläimiä kohdellaan hyvin, naisten kanssa pitää elää tasa-arvon sanelemin ehdoin.

      Epäilen, että suuri osa näistä miehistä, jotka täällä kirjoittavat kokemuksen rintaäänellä, eivät edes itse ymmärrä omaa suhdettaan ja sen kiemuroita.

      • ChinaDragon

        :)

        Niin, kyllä aasialainen nainen yleensä lähtee pois suhteesta ennen alistumista. Ylpeitä ovat mutta ei sanota sitä tällä palstalla niin kokemattomat luulevat saavansa "palvelija luonteen" omaavia vaimoja.

        Tasa-arvo on edennyt jo lähes maailman jokaiseen kolkkaan, ei se ole uusi ajatus Aasiassa. Naiset ovat siis tottuneet jo samaan mitä suomalaiset. Ovat harkitsevaisempia mutta kyllä sieltä tulta ja tappuraa myös löytyy.


    • Taikkuasukki

      Yksinkertaisinta on kun näet taikkunaisen niin kysyt että eikö sillä olisi kiinnostunutta kaveria tulla tutustumaan..99% on...Tai menet pattajalle ensimmäiseen baariin minkä näet niin jo löytyy.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe