Milloin mies kertoo tunteista?

Miehetonvaikeita

Ollaan tunnettu kohta puoli vuotta ja nyt parin viime kuukauden aikana "suhde" syventynyt kaikin puolin, kaikki viittaa seurusteluun ja oltaisiin kuin yhdessä, mutta ei olla varsinaisesti asiasta sovittu. Kokreko aikuiset miehet enää edes tarpeelliseksi sopia että nyt seurustellaan jos on selvää ettei muita tapailla? Mies kehuu paljon ja viime kerralla sanoi että tuntuu kuin nyt olisi löytynyt se oikea. Joten kysymys kuuluu että tunnetusti tunteista vähäsanaiset miehet, sanotteko huvikseen noin isosta asiasta vai tarkoittikohan mies tota aidosti? Pakko kyl vielä puhuu etten elä siinä uskossa että seurustellaan, mutta toinen ei olekaan samaa mieltä....mut kertokaa miehet missä vaiheessa yhdessäoloa alatte puhumaan tunteista tai puhutteko niistä ylipäänsä vai näytätte enemmän tekojen kautta?

11

593

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ööööömmmmm1111

.

"Kerroin alveelle tunteistani puolelta!!!!!!!!!"

har11!

.

• Hywät_rouwat---

.

"Hywät rouwat #RAUHOITTUKAA#"

har!1

.

• Jotenkin vaikuttaa, että mies etsii täydellistä naista itselleen. Siihen viittaa tuo "tuntuu kuin nyt olisi löytynyt se oikea" tosin, kun muoto ei ole "Tuntuu kuin olisit se oikea". Voi siis olla mahdollista, ettei hän tarkoita sinua ja sen vahvistaa miehen näkemys, ettette seurustele. Ainakaan miehen mielestä.

Kyllä se pitäisi olla tiedossa jo puolen vuoden sisällä, onko mahdollisuuksia vakavampaan vai ei

• ei-kiireellä-kirkkoon

Anna nyt herrajee ajan kulua ja rauhoitu!!!!
      Puoli vuotta on lyhyt aika. Suhde kehittyy jos on kehittyäkseen.Jos vielä vuoden päästä junnaatte samassa on aika alkaa miettiä. Harvempipa mies järjestää mitään Katariina ja Munkkiniemen Kreivi-esitystä,:" sua vain yli kaiken" jne. Valittäminen ja rakastaminen näkyy teoissa ja arkielämän yhdessäolosta.
      Ja itse olen nainen vankalla kokemuksella tapailusta, seurustelusta ja avioliitosta.

• joko heti tai ei ollenkaan

• Realitybiteshard

Mies ehkä avautuu sitten kun se on löytänyt toisen. Tai sitten ei.

• Eihyvä

Eipä tuo vaikuta kuin seksisuhteelle, ikävä kyllä

• rähjän_ukko

Viisi vuotta katsotaan.
      Naimisiin.
      15v, myönsin jääneeni lopullisesti, purin muovikassin kaappiin.
      Siitä on ny 23vee. En ole vielä tunteista puhunu, teot pitäisi riittää.

• 12321q

Nykyajan Suomalaisista miehistä iso osa leikkii vain.
      On minullekin maalailtu vaikka mitä nätteyksiä ja lopulta oon ollut se tyhmä eukko kun luulin meidän seurustelevan.

Eli sanoisin, että kannattaa ottaa selvää.
      Sano vaikka et kaverit kyselee koko ajan seurustellaanko me jo.. mitäs mieltä oot mikä olisi hyvä vastaus?

• Fdsfdsfdsfdsfdsfds

" Mies kehuu paljon ja viime kerralla sanoi että TUNTUU kuin nyt olisi löytynyt se oikea. "

Lainaan vain itseäsi vitun pösilö.

• Tässäkin.kertoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4476
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3719
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1963
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1238
    Aihe