Kassaneidille numeroa?

grunfab

Kävipä näin viikko sitten:
Mennessäni kauppaa, yksi siellä pari vuotta työskennellyt kassanainen tuli juuri ulos tupakalle. Hän hymyili ja tervehti, mikä oli jo epätavallista. Sitten kun olin kassajonossa, hän tuli ottamaan vuoroa toiselta myyjältä, joka palveli juuri edeltävää asiakasta. Siinä odotellessan he juttelivat, mutta en aluksi kiinnittänyt siihen erityisesti huomiota. Jossain vaiheessa huomasin, että tämä odottelija pöyhi hiuksiaan, avasi puseroaa, työnsi rintojaan eteenpäin, ja teki periaattessa kaikkea, mitä nainen tekee saadakseen miehen huomion. Sitten hän otti palveluvuoron juuri minun kohdalla ja maksettuani hän vielä katsoi silmiin ja hymyili.

Olen varma, että hän flirttaili juuri minulle. Hänen käytöksensä oli muutenkin muuttunut muutaman viimeisen viikon aikana huomattavasti positiivisempaan suuntaan minua kohtaan oltuaan aiemmin aika kylmäkiskoinen. Jos olisin hiffannut tilanteen kaupassa, eikä perässä olisi ollut jonoa, niin puhelinnumeroahan tuossa olisi tullut pyydettyä. Ongelmaksi vain tuli, että tuo oli ilmeisesti hänen viimeinen työpäivänsä. Tällä viikolla paikalla oli jo uusi henkilö.

Mites tämän kanssa kannattaisi edetä? Signaali oli mielestäni vahva ja likka tosi hyvännäköinen ja -oloinen, joten eteenpäin olisi kiva päästä. Itse en keksi kuin kaksi keinoa: Joko yrittää törmätä häneen kylillä, joka kuulostaisi aika epäilyttävältä. Toisaalta tiedän hänen olevan toisen kassanaisen kaveri (näin heidät kerran ostoksilla yhdessä) ja voisin pyytää tätä toimittamaan puhelinnumeron, mutta onko se liian tunkeilevaa ja epäilyttävää? Ainakin sillä saisi kunnon nolostumiset aikaan pidemmäksi aikaa siinä kaupassa, jossa olen kuitenkin asioinut jo 10 vuotta. Toisaalta en minä sitä nolostumista niin pelkää, mutta minkään hiipparin mainetta en halua. Luinko merkit sittenkin väärin ja annan olla, vai jotain muuta?

4

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "mutta onko se liian tunkeilevaa ja epäilyttävää?"

      On. Ehdottomasti. Anna kun arvaan: Sinulla on aika vähän kokemusta naisista, flirttailusta, iskemisestä jne? Olet introvertti, jolla on rikas sisäinen (mielikuvitus)maailma?

      Suoraan sanottuna en suosittelisi sinua tekemään yhtään mitään pelkästään noiden "merkkien" perusteella. Jos kuitenkin jotain haluat tehdä, meni syteen tai saveen, niin "harmittele" sille toiselle kassaneidille, että kyseinen nainen ei enää ole töissä siellä. Edellyttäen, että osaat tehdä sen luontevasti ja pilke silmäkulmassa.

    • kallewiik

      paska äijä

    • salestakhon

      Kysymys kuuluu ap nyt: onko siellä sinun paikkakunnallasi joitakin muita kauppaketjuja joihin voit vaihtaa sitten epäoonistuneen lähestymisyrityksesi jälkeen? Sillä sen sinä joudut tekemään enemmin tai myöhemmin.

    • Päivystävänainen

      Minusta tuo käytös vaikuttaa enemmänkin viimeisen päivän iloisuudelta, jokin parempi työpaikka tai opiskelun aloittaminen tai paikkakunnan vaihdos oli edessä ja se näkyi olemuksen vapautumisena ja iloisuutena. Mutta korkeintaan tekisin kuten Helka neuvoi: viattomasti kyselisin missäs se yksi kassaneiti on kun ei ole näkynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe