Pihtaava nainen

KärsiväAppi

Juttu menee näin. Vähän yli vuosi sitten sain sattumalta selville että poikani vaimolla on ollut suhde vieraaseen mieheen. Sanoin miniälle tietäväni ja kertovani asiasta pojalleni. Miniä meni aivan sekaisin ja itkuiseksi. Yritti kaikenmaailman selityksiä, mutta se tietty oli turhaa, en antanut periksi. Lopulta sanoin, että on olemassa yksi tapa jolla voin pitää suuni kiinni. Eli ulkopuoliset miehet täytyy jättää välittömästi ja seksisuhde pitää aloittaa minun kanssani. No, miniä oli hämmentynyt mutta hyväksyi kuitenkin ehdot, kun lupasin sillä tavalla pitäväni suuni kiinni. Siitä lähtien on harrastettu seksiä noin kerran viikossa/kahdessa viikossa. Se on ollut aika helppoa kun asutaan samalla paikkakunnalla ja muutenkin on nähty kohtuu usein. Nyt sitten viime aikoina on alkanut olla ongelmia yhteisestä sopimuksesta täyttämisessä. Miniä yrittää venyttää tapaamisia ja tulee muka viime hetken muutoksia.
En haluaisi alkaa muistuttamaan sopimuksen sisällöstä, mutta kohta ei taida olla muuta keinoa. Mikähän olisi paras tapa saada miniä taas "ruotuun" vai paljastanko pojalle vaimonsa aiemman syrjähypyn? Tässähän voi tietysti olla takana jokin uusikin romanssi joka sitten vie "kaistaa" meidän sopimukselta.

36

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkk

      Poikasi laittaa sinua kunnolla turpii jos saa selville että kiristät hänen vaimoaa tuolla tavalla.

      • KärsiväAppi

        Voi se toki pojalle aika yllätyksenä tulla, mutta ymmärtää varmaan kun selitän, että kun tämä nainen kuitenkin on jakorasia niin parempi tietysti että jakaa suvun sisälle kuin tuntemattomille!


    • kuinkakehtaat

      Hyi hemmetti!ei voi kun halveksia,sinä tässä sopan olet keittänyt,säälin poikaasi hän ei tällaista ole ansainnut.

      • KärsiväAppi

        Turhaan halveksit. Miniähän se tämän aloitti kun alkoi tavaraansa jakamaan pojaltani salassa. Tämä on vaan siitä seurausta.


    • butu

      Naurettava trolli!
      Taidat olla homeinen ukonräähkä joka haaveilee seksiorjasta monien toisten räähkien tapaan. Et ole ihan terve joten sanon niinkuin näillä palstoilla on tapana sanoa: MENE HOITOON!

      • KärsiväAppi

        Höpö höpö, jätä kommentoimatta jos ei sinulla kunnollista asiaa ole!

        Ei kökenelläkään ole ideaa että mikä olisi paras tapa saada miniä taas "ruotuun", vai paljastanko pojalle vaimonsa aiemman syrjähypyn?


      • siinäsulleneuvo

        Voit paljastaa pojallesi millainen pukki olet ja sen jälkeen poikasi pistää sut ruotuun.


      • JoopaJooJustniin
        KärsiväAppi kirjoitti:

        Höpö höpö, jätä kommentoimatta jos ei sinulla kunnollista asiaa ole!

        Ei kökenelläkään ole ideaa että mikä olisi paras tapa saada miniä taas "ruotuun", vai paljastanko pojalle vaimonsa aiemman syrjähypyn?

        No jatkan samantasoisella linjalla kuin aloittaja. Rakenna hyvä mies äänieristetty "vankila" ja telkeä miniä sinne, käy toki siellä panemassa sitä niin paljon kun jaksat ja kun et enää jaksa, niin pyydä poikasi kaveriksi.


      • KärsiväAppi
        siinäsulleneuvo kirjoitti:

        Voit paljastaa pojallesi millainen pukki olet ja sen jälkeen poikasi pistää sut ruotuun.

        Kyllähän poika nyt jo tietää millainen pukki olen, itsekin pääsi nuorena poikana harjoittelemaan kun annoin sille heittovaihto-morsiameni viikonlopuksi ja muutaman muunkin sitten samalla kun varttui mieheksi.
        Kuinkas moni muu isä on tehnyt pojilleen samaa? Ei varmaan moni, tällaiset kunnon äijäisät on erikseen!


    • yhyyhyhyy

      ompa aika tylsät fantasiat taas jollain ukko reppanalla joka ei ole naista nähnyt kuin unissaan..

      • KärsiväAppi

        Joo, mene vaan peukku suussa peiton alle, niin ei niin paljon ahdista!


    • dvcvcbnnhu

      Jos aloitus perustuisi mihinkään muuhun kuin yksinäiset sairaan ihmisen fantasiaan niin olisit vuoden paskin isähahmo ikinä.

      • KärsiväAppi

        Lueppa aiemmat kirjoitukseni, mitä kaikkea olen pojalleni tarjonnut. Useamman vuoden parhaita isähahmoja olen!


    • 64512

      Oletko sairas. Mene hyvä ihminen hoitoon. Toivonpa että poikasi saa tietää koko soun. Tuskin haluaa olla tekemisissä sinun tai vaimonkaan kanssa sen jälkee.
      SAIRASTA JA OKSETTAVAA TOUHUA. VAIKKA TAITAA OLLA PROVO. VOIKO KUKAAN OLLA NOIN SAIRAS.

      • KärsiväAppi

        En ole sairas. Mutta sinä tunnut olevan kun tuollaisen käsittämättömän vuodatuksen päästät!
        Miniän toimintahan se sairasta on, ei minun. Mitäs meni pettämään poikaani, oma vikansa.


      • NäinMeillä
        KärsiväAppi kirjoitti:

        En ole sairas. Mutta sinä tunnut olevan kun tuollaisen käsittämättömän vuodatuksen päästät!
        Miniän toimintahan se sairasta on, ei minun. Mitäs meni pettämään poikaani, oma vikansa.

        "Miniän toimintahan se sairasta on, ei minun. Mitäs meni pettämään poikaani, oma vikansa."

        No ilmeselvä trollihan tämä juttu on mutta ihan yleisellä tasolla haluaisin huomauttaa että sinä petät ihan yhtä paljon poikaasi kuin hänen vaimonsa. Petät nimittäin pojan luottamuksen, oikeastaan kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran siinä että et kertonut poikasi avioliittoon huomattavasti vaikuttavasta asiasta ja toiseksi että kiristit poikasi vaimon pettämään häntä vielä enemmän.

        Mutta trolliksi paljastut jo siinä että ei kukaan nyt voi olla noin tyhmä, eihän?


      • KärsiväAppi

        Joo, kyllä minä silloin olinkin vähällä kertoakin pojalleni kun miniä paljastui pettäjäksi. Mutta kun tuo miniä peloissaan pyyteli vielä mahdollisuutta, niin sitten annoin, kun tiesin että poikahan antaisi moiselle lumpulle kenkää heti jos saisi tietää.
        Virhe se varmaan oli, ei pitäisi olla armelias vaan laittaa toinen kuseen vaan heti...
        Nyt joudun kuitenkin kertomaan, jos miniä ei ala toimimaan kuten haluan.


      • NäinMeillä
        KärsiväAppi kirjoitti:

        Joo, kyllä minä silloin olinkin vähällä kertoakin pojalleni kun miniä paljastui pettäjäksi. Mutta kun tuo miniä peloissaan pyyteli vielä mahdollisuutta, niin sitten annoin, kun tiesin että poikahan antaisi moiselle lumpulle kenkää heti jos saisi tietää.
        Virhe se varmaan oli, ei pitäisi olla armelias vaan laittaa toinen kuseen vaan heti...
        Nyt joudun kuitenkin kertomaan, jos miniä ei ala toimimaan kuten haluan.

        No mene nyt ihmeessä kertomaan äläkä kuluta aikaasi täällä...


    • Nappiukontyhmyys

      Ja ketjuun osallistuneet osallistuvat tällaisen provon tuosta vaan. Osoittaa yhä miesten kuvitelmaa siitä, että ovat joka asiassa niin paljon ylempänä naista, että voivat kohdella kuinka vaan, ja nainen alistuu ja on nöyrä.
      Pysyisitte nyt vain päiväunissanne.

      • KärsiväAppi

        Tiedoksi sinulle, joka luulet olevasi muitten yläpuolella kun voit "päättää" mikä viesti on provo ja mikä ei. Ei ole kyseessä, että mies lähtökohtaisesti olisi naista ylempänä. Vaan kun nainen menee tekemään noin suuren virheen josta olisi kuulunut saada kenkää avioliitosta, niin hyvää hyvyyttäni annoin tälle naiselle vielä mahdollisuuden osoittaa luotettavuutensa. Eli sai vielä toisen mahdollisuuden elää avioliitossa poikani kanssa. Nyt vaan näyttää että edelleenkään ei ole luotettava joten joudun sitten todennäköisesti kertomaan pojalleni vaimonsa epäluotettavuudesta.


    • kirveellä-töitä

      Kamalaa jos tällaiset ajatukset ja unelmat on miehillä yleisiä?
      Sairastahan tuosta on edes unelmoida! Seuraavaksi kai etenet unelmista tekoihin, namusedästä alkaen?

      • KärsiväAppi

        Mitkä unelmat? Eihän tämä mikään unelma tilanne ole kun minijään ei voi luottaa ollenkaan.
        Ja kyllä, olisi sairasta unelmoida epäluotettavasta ja pettävästä minijästä! Minä en vaan todellakaan sellaisesta unelmoi, vaan sain sellaisen riesakseni ihan ilman omaa syytäni.
        En muutenkaan ymmärrä tuota viestisi tarkoitusta, namusetää yms...


      • kärsivaan

        Vai riesa miniä,mitä nyt kiristämällä paneskelet,sairasta.


      • KärsiväAppi

        Itsehän miniä polkunsa valitsi kun pettämään alkoi. Minä armeliaisuudessani annoin vain mahdollisuuden hänelle...


    • Hop.hoitoon

      KENENKÄÄN ei tuollaiseen provoon kannata kommentoida!

    • Isä.tietää.kaiken

      Ja poikahan närkästyy kovasti kuullessaan, että vaimolla on ollut joku toinen. Nyt on tietysti kiitollinen, kun isukki hoiti asian, eikä siitä vieraasta miehestä enää ole huolta.
      Onnellinen poika, jolla on niin huolehtivainen isä.
      Kyllä varmasti antaa arvoa isän uhraukselle.

      • KärsiväAppi

        Juuri näin. Tottakai isän pitää tukea poikaansa!

        Juttelin muuten pari päivää sitten miniän kanssa ja ei päästy yhteisymmärrykseen. Hän haluaisi että koko asia jo unohdetaan (niin varmaan haluaa) ja ei haluaisi enää jatkaa sopimustamme. Annoin hänelle viikonloppuun saakka aikaa miettiä miten haluaa jatkaa, mutta että unohtaisimme koko pettämissekoilun ja olisimme kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, siihen en suostunut. Hän ei ollut kovin tyytyväinen. :)
        No, katsotaan miten haluaa jatkaa.


      • KärsiväAppi

        No niin, tilanne on mennyt eteenpäin. Minijä oli ottanut kannan että luistaa sopimuksestamme, luuli kai että minulla ei olisi kanttia kertoa pojalleni ja luuli vielä ettei poika uskoisi vaimoaan pettäjäksi. Väärin luultu! ;) Menin pojan luokse ja kerroin mitä olin nähnyt ja poika kun vähän epäili että olenko varma, niin näytin kuvat mitä olin ottanut minijästä ja hänen miesystävästään. Ja näistähän minijä ei tiennyt mitään! ;) Olipa minijä aika kauhistunut kun tuli kotiinsa ja poika käski kertoa koko tarinan. Jätin heidät puimaan asiaa. Ja illalla poika tuli luokseni, on antanut rouvalleen viikon aikaa kerätä kamansa ja häipyä!

        Ikävä että perhe särkyy, mutta parempi näin kun elää tuollaisen epäluotettavan kyykäärmeen kanssa...


    • 54120

      Hyi hitto mikä pervo.

      • KärsiväAppi

        Joo, minijä on melkoisen perverssi.


      • 54120

        Ei miniä vaan sinä.


      • KärsiväAppi

        Ei, minä en ole perverssi vaan pettävä miniä. Minä olen uhrautuva isä ja appi joka on uhrannut omaa vapaa-aikaansa testatakseen miniän luotettavuutta avioliitossa poikani kanssa. Pitkäjänteistä luotettavuutta miniällä ei vain ole, joten avioliiton on parempikin nyt purkautua.


    • Provomikäprovo

      Koska miniällä ei enää mitään menetettävää voi hän kertoa pojallesi miten olet häntä kiristänyt ja vaatinut häneltä seksiä. Se joka tässä eniten kärsii on juuri poikasi joka on kohdannut kaksinkertaisen petoksen. Ja petos sinun taholtasi on se kaikkein pahin. Olethan hänen isänsä. Juttu on kyllä niin sairas että onneksi se ei ole totta. Ei se voi olla.

      • KärsiväAppi

        Joo, kyllä mminijä yritti kaikenmaailman konstit ja pojan kanss naurettiin että kovasti on vielä pojan perään kun pitää yrittää vielä appikin sotkea omiin hölmöilyihin. Voi raukka kun kuvittelee, saavansa kaiken mitä tahtoo... :)
        Pojalle tämä on nyt hyvä asia, pääsee moisen petollisen akan ynsistä ja sitten ajan kanssa voi etsiä oikean itseään kunnioittavan naisen kumppanikseen.
        Ja todentotta, juttu on kyllä sairas, oikein tahtoo oksettaa miniän toihuilut.


    • himohullu

      Mistä numerosta voi miniän rönttöstä kysellä?Tarttis kassit tyhjentää....

    • oksettaa34

      Kai jokainan täysjärkinen tajuaa ETTEI TÄÄ JUTTU OLE TOTTA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe