etttä et ollut vielä päässyt exästäsi yli sillon ku tavattiin. Sekö on se syy??
Oliko se niin
13
129
Vastaukset
Syy mihin...........
- surullinentotus
Tää ei ole mulle, mutta mun tilanteessa hän(mies) on josta en päässyt yli, en vieläkään...jouduimme eri teilla kadotimme toisemme ja kumpikin löysi puolison vaikka kumpikin jäi aina kaipaamaan sitä jotain mitä meillä oli. Emme tee mitään elämme elämäämme ikävöidään kyllä sen tiedän. Muut ihmiset sotki mun ja hänen välit silloin nuorempana.
- rqwegdfhhgf
Ei se ei ole syy. Menin vaan lukkoon koska lähestyit eikä tähän liity ketään muuta. Puhtaasti omaan piikkiin menee.
- Miettisinkahdesti
Ei, vaan se, ettet ollut minusta silloin kiinnostunut, vaan toisesta. Nyt kun tuo toinen ei näytäkkään vihreää valoa, voisit mahdollisesti tavata minut, sen toisen vaihtoehdon.
- karufakta
En ole päässyt eroon vieläkään. En tiedä pääsenkökään.
- tumma8
Melkein niin oli, nyt asiat siltä osin selvät, erottiin ystävinä.
- eksät_eksinä
Eksästä olen päässyt yli. Pääsin jo suhteen loppuaikoina. Erinomaiset välit nykyään. Nautin ominpäin olemisesta. Siihen seinään törmäsi moni. Mutta nyt olo on rauhaton ja tukala...
- etolemun23
Olet oikeassa.. Palasimme yhteen.
hän on puuttuva palaseni- ootkosätäällä
Joko petti, kun bambeilet pettävällä jäällä?
- naiselleihastuttavalle
Kyllä minä uskon, nyt että kohtalo ohjaili meidät hetkeksi kahden...mikä taikojen ilta..sekava ja omituinen. Ihastuttava ja mutta samalla ahdistava...En tiennyt miten toimia. Pakoon meno oli helpoin. Se harmittaa, että asiat tuntuu painavan..:)
- kun_tavattiin
Kyllä se niin oli silloin elokuussa
- Nohyvätietää
mikäs on nyt sitten tilanne?
- Ehkäpävieläuskallat
Olen muistellut sinua, meissä olisi ollut paljon hyvää potentiaalia yhteiseen jatkoon. Otappa yhteyttä rohkeasti, hyvä mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5051455- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18807Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685