Kynsi- ja ripsikoulutus

FutureBusines

Hei!

Haluaisin kysyä hieman, että jos on tehnyt itse kynsiä n. 3 vuotta jo ja ripsiäkin on tultu tehtyä ja osaa jo kaiken (turvallisuus, hygienia, sairaudet, yms.) eli omatoimisesti on oppinut kaiken ja lukenut kaikki mahdolliset lähteet näitä asioita varten, niin onko se koulutus pakollinen jos haluaa ryhtyä yrittäjäks. Nimittäin osa koulutuksista on kuitenkin muutaman päivän ja sit sen muutaman päivän harjottelun jälkeen olet "ammattilainen" , mutta jos oot tehnyt itse näitä parin vuoden ajan niin se ei olekkaan tarpeeksi ollaksesi ammattilainen?

Lyhyesti siis, eli jos minulla on kokemusta ja tietoa muttei paperillista todistusta niin saanko lain mukaan ryhtyä yrittäjäksi omassa firmassa ja tehdä näitä hoitoja? Vai pitääkö silti käydä se koulutus ja hankkia se todistus?

Jos näin on niin onko teillä edullisia ja hyviä paikkoja suositella pääkaupunkiseudulla? Ja onko mitään sellaista missä voi tehdä sen näytön elikkäs paikan päällä näyttää taitonsa ja sen perusteella saada todistusta?

Kiitos kaikille vastanneille !

2

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiKoskaanValmis

      Kuka tahansa kaduntallaaja tallaaja voi alkaa "kynsiteknikoksi", siis myös sinä ja ihan virallisesti.

      Silti väitän että itse opiskelemalla et koskaan tule siksi mitä koulutusten kautta. Perustan väitteeni sille että itse tein 5v kynsiä ennen koulutuksiin hurahtamistani ja _luulin_ tietäväni kaiken. Silti nyt noin 20 koulutuksen jälkeen opin joka ikinen sä koulutuksessa aina jotain uutta.

      Miksi maailman huiput kouluttautuvat jatkuvasti? Niin, juuri siksi.

      Koska ihan kuka tahansa saa alkaa kouluttaa, myös vaikka sinä nyt heti - millä tahansa koulutuksella/sertillä ei tule ammattilaiseksi. Hyvän koulutuksen ohella/jälkeen kouluttaudutaan koko ajan lisää.

      Kynsimaailma on pieni ja tiivis. Jyvät erottuu akanoista hyvin nopeasti.

    • Tulevakosmetologi

      Suosittelen käymään koulutuksen vaikka saattaakin olla kallis. Jos perustat liikkeen niin joki voi pian kysyä sulta minkä koulutuksen oot käyny ja kun sanot että et oo käyny niin eivät välttämättä halua tulla asiakkaaksi:) Ja et välttämättä vielä tiedä kaikke vaikka luulisit niin. Käy koulutus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe