Itse tyhjennän pussit pari kertaa viikossa terveys syistä. Ei ole hyväksi olla pitkää aikaa ejakuloimatta.
Kuinka usein vedätte käteen
9
347
Vastaukset
- Handjopperi
Joka päivä, ei ole yksinäisellä muuta vaihtoehtoa, tarvitaan vain netti ja hyvä mielikuvitus sekä vasen käsi, se on siinä.
- Aikausein
Lähes joka päivä, joskus kerran, joskus kaksi ja joskus puolen tusinaa kertaa päivässä.
Pari kertaa päivässä. Aina välillä on kiva pitää pari päivää taukoa, jonka jälkeen mälli lentääkin sitten kaaressa pitkin seiniä.
- yhdessäkakskytvuotta
Tyydytän itseni hierovalla käsisuihkulla 2-3 krt viikossa. Seksiä minulla on mieheni kanssa 1-2 krt viikossa.
- nainenainakaksin
Yllätys että sinkku naisia ei täällä olekaan.
- 214214
Miten tuo kirjoituksesi liittyy sinkkuuteen?
- yhdessäkakskytvuotta
214214 kirjoitti:
Miten tuo kirjoituksesi liittyy sinkkuuteen?
Aloitus koski itsetyydytystä, ei sinkkuutta.
- sdfgt5
kerran päivässä. Nuorella miehellä riittää intoa-
- himorunkkari
Vaika kuinka monta kertaa päivässä. Kolme-neljä kertaa vähintään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891