Pakastepitsaa...
Syön......
23
113
Vastaukset
Jostain kaukaa kuuluu ilotulitus.
Jaa, se on tämä:
http://kiinalainenuusivuosi.fi/
Ihmeen hyvin kuuluu.
Ilmeisesti inversiokerros jossain tuossa lähikorkeudella.- Ööliäläikkyy
Paljonko etäisyyttä?
Olen muuten taas lihonut...
- Jo_muinaiset_roomalaiset
.
"Jo muinaiset roomalaiset # SÖIVÄT #"
har!1
. - Sönkkö_off
Tyypillistä alemman tason miehen ruokaa. :)
- ilkeä.oot
Miksi et jazuli vastaile kirjautuneena?
- THIS_IS_NOT_FOOD
.
"# THIS IS NOT FOOD #" kavio
har!1
. Noh, keskiluokka pyrkii matkimaan sitä mitä kuvittelee yläluokan tekevän.
Kaikilla ei ole tarvetta siihen.
Onko hyvää?
Siedettävää.
Monikulttuurisuus on rikkaus: italialaisten keksimä pitsa saksalaisessa tehtaassa koottuna ja työntekijöinä tietysti jotain turkkilaisia. Valmistusaineet kotoisin ympäri palloa. Miten olenkaan ennen tullut toimeen ilman tuota.buddy-love kirjoitti:
Siedettävää.
Monikulttuurisuus on rikkaus: italialaisten keksimä pitsa saksalaisessa tehtaassa koottuna ja työntekijöinä tietysti jotain turkkilaisia. Valmistusaineet kotoisin ympäri palloa. Miten olenkaan ennen tullut toimeen ilman tuota.Sehän on hyvä että maistuu
- Hossi68
Suoraan pakastimesta otit ja syöt jäistä pitsaa? Läski ei malta lämmittää :)
Kyllä se joskus maistuisi kiireessä. En vaan ole löytänyt lähikaupoista gluteenitonta. :(
Prisman pakastealtaassa oli näköjään niitäkin. Eri paikassa kuin muut (mikä on tietenkin järkevää).
- tollokokki
buddy-love kirjoitti:
Prisman pakastealtaassa oli näköjään niitäkin. Eri paikassa kuin muut (mikä on tietenkin järkevää).
Tiedätkö buddy-love, saako mistään kaurajauhoja? Ja voiko pelkästään niistä leipoa?
tollokokki kirjoitti:
Tiedätkö buddy-love, saako mistään kaurajauhoja? Ja voiko pelkästään niistä leipoa?
On sitäkin ihan tavallisten kauppojen hyllyissä näkynyt (mutten ole käyttänyt, enkä siis muista missä sitä näin).
Jos kuitenkin kyse on keliakiasta, niin tavalliset kaurapakkaukset eivät kelpaa, sillä kauraan on yleensä sekoittunut pieniä määriä muita viljoja. Täysin puhtaan kauran viljely on hankalaa ja varsinkin se ettei siihen puinnin, kuivatuksen, kuljetuksen ja jauhamisen aikana sekaannu gluteiinipitoista sekaan. Siis tarkoittaa sitä, että se on erikoistuote, jota on vaikea löytää ja sen hinta on tavallista selvästi korkeampi.
Ulkomaista tuotetta en välttämättä edes usko pelkäksi kauraksi,mutta kotimaisessa se on mahdollista.Ai niin ja kyllä pelkästä kaurastakin voi leipoa, mutta koska kauran sitko on aika heikkoa, niin tulos ei ole ihan sama kuin niissä resepteissä joissa on vehnää seassa. Joskus kauan sitten äiti teki teeleipiä pelkästä kaurasta ja ne olivat tolkuttoman hyviä. Hän on kuitenkin hukannut reseptin (harmien harmi). Noissa teeleivissä sitkon puute ei muuten haitannut, sillä ne olivat sellaisia aika ohuita.
- leivotaan
tollokokki kirjoitti:
Tiedätkö buddy-love, saako mistään kaurajauhoja? Ja voiko pelkästään niistä leipoa?
Täältä sitä saa ja sopii keliakiaa sairastavalle http://www.viljatuote.net/tuotteet.html?id=9/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
