Syön......

Pakastepitsaa...

23

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jostain kaukaa kuuluu ilotulitus.

      • Ööliäläikkyy

        Paljonko etäisyyttä?


      • Ööliäläikkyy kirjoitti:

        Paljonko etäisyyttä?

        Joku 6-7 km ehkä.


    • Olen muuten taas lihonut...

      • Hämmentävää: kopio on kerrankin oikeassa.


    • Jo_muinaiset_roomalaiset

      .

      "Jo muinaiset roomalaiset # SÖIVÄT #"

      har!1

      .

    • Sönkkö_off

      Tyypillistä alemman tason miehen ruokaa. :)

      • ilkeä.oot

        Miksi et jazuli vastaile kirjautuneena?


      • THIS_IS_NOT_FOOD

        .

        "# THIS IS NOT FOOD #" kavio

        har!1

        .


      • Noh, keskiluokka pyrkii matkimaan sitä mitä kuvittelee yläluokan tekevän.
        Kaikilla ei ole tarvetta siihen.


    • Onko hyvää?

      • Siedettävää.
        Monikulttuurisuus on rikkaus: italialaisten keksimä pitsa saksalaisessa tehtaassa koottuna ja työntekijöinä tietysti jotain turkkilaisia. Valmistusaineet kotoisin ympäri palloa. Miten olenkaan ennen tullut toimeen ilman tuota.


      • buddy-love kirjoitti:

        Siedettävää.
        Monikulttuurisuus on rikkaus: italialaisten keksimä pitsa saksalaisessa tehtaassa koottuna ja työntekijöinä tietysti jotain turkkilaisia. Valmistusaineet kotoisin ympäri palloa. Miten olenkaan ennen tullut toimeen ilman tuota.

        Sehän on hyvä että maistuu


    • Hossi68

      Suoraan pakastimesta otit ja syöt jäistä pitsaa? Läski ei malta lämmittää :)

      • Kyllä tuo oli ylellisyysversio ja ihan oikeassa uunissa kävi.


    • Kyllä se joskus maistuisi kiireessä. En vaan ole löytänyt lähikaupoista gluteenitonta. :(

      • Prisman pakastealtaassa oli näköjään niitäkin. Eri paikassa kuin muut (mikä on tietenkin järkevää).


      • Pidetään mielessä, kun joskus Prisman lähelle pääsen. :)


      • tollokokki
        buddy-love kirjoitti:

        Prisman pakastealtaassa oli näköjään niitäkin. Eri paikassa kuin muut (mikä on tietenkin järkevää).

        Tiedätkö buddy-love, saako mistään kaurajauhoja? Ja voiko pelkästään niistä leipoa?


      • tollokokki kirjoitti:

        Tiedätkö buddy-love, saako mistään kaurajauhoja? Ja voiko pelkästään niistä leipoa?

        On sitäkin ihan tavallisten kauppojen hyllyissä näkynyt (mutten ole käyttänyt, enkä siis muista missä sitä näin).
        Jos kuitenkin kyse on keliakiasta, niin tavalliset kaurapakkaukset eivät kelpaa, sillä kauraan on yleensä sekoittunut pieniä määriä muita viljoja. Täysin puhtaan kauran viljely on hankalaa ja varsinkin se ettei siihen puinnin, kuivatuksen, kuljetuksen ja jauhamisen aikana sekaannu gluteiinipitoista sekaan. Siis tarkoittaa sitä, että se on erikoistuote, jota on vaikea löytää ja sen hinta on tavallista selvästi korkeampi.
        Ulkomaista tuotetta en välttämättä edes usko pelkäksi kauraksi,mutta kotimaisessa se on mahdollista.


      • Ai niin ja kyllä pelkästä kaurastakin voi leipoa, mutta koska kauran sitko on aika heikkoa, niin tulos ei ole ihan sama kuin niissä resepteissä joissa on vehnää seassa. Joskus kauan sitten äiti teki teeleipiä pelkästä kaurasta ja ne olivat tolkuttoman hyviä. Hän on kuitenkin hukannut reseptin (harmien harmi). Noissa teeleivissä sitkon puute ei muuten haitannut, sillä ne olivat sellaisia aika ohuita.


      • leivotaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe