Kuinka monta orgasmia sait viikonloppuna?
Palstanaiset
16
126
Vastaukset
- rumamaija
Nolla. :(
- Tyyda
Eikö käynyt Mr.Finger kylässä?
Ainiin mutta sehän olikin ihan surkea tapaus kun ei naiselleen orgasmia saa :(
Kaksi.
- Älykkö2
Just sain älyllisen orkun :D
Miksi haluat tietää noinkin henkilökohtaisia asioita?
HC-ätmel kirjoitti:
Oliko se niin hyvää, ettei sanotuksi saa?
Kiinnostaisi tietää mihin tarkoitukseen tämmöistä informaatiota kerätään, meneekö henkilökohtaiseen käyttöön vai johonkin tutkimukseen.
PikkuLikka kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää mihin tarkoitukseen tämmöistä informaatiota kerätään, meneekö henkilökohtaiseen käyttöön vai johonkin tutkimukseen.
Kuulostaa vähän siltä, että tässä on nyt kyseessä ns. big data.
HC-ätmel kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että tässä on nyt kyseessä ns. big data.
En tiedä mitä tuo tarkoittaa.. ei tule muuta mieleen kuin joku isosti päivitetty versio siitä Star Trekin androidista.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää mihin tarkoitukseen tämmöistä informaatiota kerätään, meneekö henkilökohtaiseen käyttöön vai johonkin tutkimukseen.
Mikäpä olisikaan parempi paikka sinkkunaistutkimuksen tekemiseen kuin suomen suurimman keskustelupalstan sinkut-osio, täällä kun on niin viisaita miehiäkin valottamassa naisten käyttäytymistä.
PikkuLikka kirjoitti:
En tiedä mitä tuo tarkoittaa.. ei tule muuta mieleen kuin joku isosti päivitetty versio siitä Star Trekin androidista.
Yrität selvästi pelata aikaa nörttiläpillä. >:-I
HC-ätmel kirjoitti:
Yrität selvästi pelata aikaa nörttiläpillä. >:-I
Yritin kovasti pikku aivosillani miettiä, mitä se big data tarkoittaa, eikä muuta nyt valitettavasti tullut mieleen.. Omat puujalat on onneksi aina parhaat. :D
Ikis__M kirjoitti:
Mikäpä olisikaan parempi paikka sinkkunaistutkimuksen tekemiseen kuin suomen suurimman keskustelupalstan sinkut-osio, täällä kun on niin viisaita miehiäkin valottamassa naisten käyttäytymistä.
Joo, joku tiedusteli taannoin palstan naisten alushousujen hintaa. Siinäkään ei minulle selvinnyt, oliko kyseessä jonkinlainen kuluttajatutkimus, vai oliko kyseessä ostotarjous ja oliko haussa puhtaat vai käytetyt.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Joo, joku tiedusteli taannoin palstan naisten alushousujen hintaa. Siinäkään ei minulle selvinnyt, oliko kyseessä jonkinlainen kuluttajatutkimus, vai oliko kyseessä ostotarjous ja oliko haussa puhtaat vai käytetyt.
Haiskahtaa vähän siltä että siinä ei ollut mikään akateeminen tutkimushanke kyseessä.
Ikis__M kirjoitti:
Haiskahtaa vähän siltä että siinä ei ollut mikään akateeminen tutkimushanke kyseessä.
Niin minäkin luulen , mutta olisin kyllä ihan hyvin voinut lähettää mummokalsarini kyselijälle, jos siitä nyt oli kyse. Pieni vaiva iso ilo. :D
Yhden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445