ei riitä oma rohkeus ostaa vanhaa jenkkiä, jotain aspenia. ihmiset pitäisi junttina eikä tajuaisi juttua.
se tunne kun vääntää kasin tai kutosen käymään ja asettaa vivun D-asentoon ja painaa kiasua. se tunne kun laiva keinahtaa ja moottorin äänet murjaisee. voittaako sitä joku uusi auto?
kun rohkeus ei riitä jenkkiin
11
133
Vastaukset
- Kiva-Auto
Ikävää ja surullista, jos annat muiden ihmisten mielipiteiden vaikuttaa omiin valintoihisi.
- idänkauppa
Samara on oikea auto. Jenkit tulisi kieltää lailla. Kusipäiden kyrvänjatkeita kaikki tyynni.
- hfhdfhf
No on se. Kuulemma Kemin nuorisoseuran talolla kiellettiin aikoinaan Aku Ankan tilaus, koska oli kapitalistista hapatusta.
- tampereen_poju
Meillä Tampereen talleilla uskalletaan kyllä cruisailla. Myös pakoputkien rassailua harrastetaan, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)
- fefefef
BMW-kerho?
- tampereen_poju
fefefef kirjoitti:
BMW-kerho?
Ihan jenkkilöitä hoonataan ;)
- Olen.Tamperelainen
tampereen_poju kirjoitti:
Ihan jenkkilöitä hoonataan ;)
"jenkkilöitä" :)
Olet joku v:tun savolainen :))))
Mene sinän junttieinari rassaamaan sen traktoris pakoputkea. - tampereen_poju
Olen.Tamperelainen kirjoitti:
"jenkkilöitä" :)
Olet joku v:tun savolainen :))))
Mene sinän junttieinari rassaamaan sen traktoris pakoputkea.Joensuusta olen alkujaan, nyttemmin Tampereel. Tuu tän saunoo!
- Olen.Tamperelainen
tampereen_poju kirjoitti:
Joensuusta olen alkujaan, nyttemmin Tampereel. Tuu tän saunoo!
Kiitos kutsusta, mutta olen terve ja hetero. Sinä olet savolainen ja homo. Tuskin meillä olisi mitään keskusteltavaa, tai muutakaan yhteistä.
- tampereen_poju
Olen.Tamperelainen kirjoitti:
Kiitos kutsusta, mutta olen terve ja hetero. Sinä olet savolainen ja homo. Tuskin meillä olisi mitään keskusteltavaa, tai muutakaan yhteistä.
Odotamme sinua jäykkinä! Samoiltahan kujilta ollaan.
- ggege
Tampereen pojista en tiedä, mitä tekevät keskenään, mutta yhtään julkihomoksi itsensä tunnustanutta amerikan autoilijaa en tiedä.
Vai oliko se joku Mini Cooper 2007 -> tms. kerho mistä puhuit? Minihän valittiin Vuoden Homo-Autoksi joskus noilla paikkeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.756455- 1465972
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013816Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232281- 421489
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4111408- 741235
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1271009Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56990