ei riitä oma rohkeus ostaa vanhaa jenkkiä, jotain aspenia. ihmiset pitäisi junttina eikä tajuaisi juttua.
se tunne kun vääntää kasin tai kutosen käymään ja asettaa vivun D-asentoon ja painaa kiasua. se tunne kun laiva keinahtaa ja moottorin äänet murjaisee. voittaako sitä joku uusi auto?
kun rohkeus ei riitä jenkkiin
11
166
Vastaukset
- Kiva-Auto
Ikävää ja surullista, jos annat muiden ihmisten mielipiteiden vaikuttaa omiin valintoihisi.
- idänkauppa
Samara on oikea auto. Jenkit tulisi kieltää lailla. Kusipäiden kyrvänjatkeita kaikki tyynni.
- hfhdfhf
No on se. Kuulemma Kemin nuorisoseuran talolla kiellettiin aikoinaan Aku Ankan tilaus, koska oli kapitalistista hapatusta.
- tampereen_poju
Meillä Tampereen talleilla uskalletaan kyllä cruisailla. Myös pakoputkien rassailua harrastetaan, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)
- fefefef
BMW-kerho?
- tampereen_poju
fefefef kirjoitti:
BMW-kerho?
Ihan jenkkilöitä hoonataan ;)
- Olen.Tamperelainen
tampereen_poju kirjoitti:
Ihan jenkkilöitä hoonataan ;)
"jenkkilöitä" :)
Olet joku v:tun savolainen :))))
Mene sinän junttieinari rassaamaan sen traktoris pakoputkea. - tampereen_poju
Olen.Tamperelainen kirjoitti:
"jenkkilöitä" :)
Olet joku v:tun savolainen :))))
Mene sinän junttieinari rassaamaan sen traktoris pakoputkea.Joensuusta olen alkujaan, nyttemmin Tampereel. Tuu tän saunoo!
- Olen.Tamperelainen
tampereen_poju kirjoitti:
Joensuusta olen alkujaan, nyttemmin Tampereel. Tuu tän saunoo!
Kiitos kutsusta, mutta olen terve ja hetero. Sinä olet savolainen ja homo. Tuskin meillä olisi mitään keskusteltavaa, tai muutakaan yhteistä.
- tampereen_poju
Olen.Tamperelainen kirjoitti:
Kiitos kutsusta, mutta olen terve ja hetero. Sinä olet savolainen ja homo. Tuskin meillä olisi mitään keskusteltavaa, tai muutakaan yhteistä.
Odotamme sinua jäykkinä! Samoiltahan kujilta ollaan.
- ggege
Tampereen pojista en tiedä, mitä tekevät keskenään, mutta yhtään julkihomoksi itsensä tunnustanutta amerikan autoilijaa en tiedä.
Vai oliko se joku Mini Cooper 2007 -> tms. kerho mistä puhuit? Minihän valittiin Vuoden Homo-Autoksi joskus noilla paikkeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962159
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786