Silmälaseista

Flower

Millaisia silmälaseja teillä on? Olen ajatellut hankkia seuraavaksi muoviset kehykset. Ne ovat niin komeita ja näyttäviä. Siksi haluaisin myös ne koska niissä ei ole erikseen niitä nenätukia näkymässä ja häiritsemässä. Kuinka monella on muoviset kehykset? Siis sellaiset vähän paksummat ja näkyvämmät. Oletteko olleet tyytyväisiä muovisiin kehyksiin?

10

2503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZIC

Itsellä nyt neljännet lasit menossa,kolme viimeisintä mallia olleet muovisia.Aikoinaan ensilaseiksi tuli otettua metallisankaiset,joissa ne tavalliset "irtotallat".Muoviset pokat ja sangat ehdottomasti paremmat(oma mielipide!!!).Muoviset pokat ei välttämättä ole kevyemmät,mutta ne tallat kiinteinä nenää vatsaan on paljon paremmat ihan sen vuoksi että ne ei taivu ja väänny käytön myötä-toisin kuin metallitalloja saa olla vhän väliä optikolla taivuttelemassa kun aiheuttavat lasien nenälle valumista!!!

Niin ja muovipokien painosta suhteessa metallisiin...muovipokat voi olla kevyitäkin,mutta riippuu vähän mallista(itsellä paksut melko paksut sangat,lasit väriltään tumman ruskeat) sekä siitä,ottaako linssit muovisina vai lasisina-itselläni ollut aina muovia,ja hyvin on pärjännyt=)

Muovipokat ovat nyt muotia,ollut jo itseasiassa pari vuotta.Ne on paljon värikkäämpiä ja ilmeikkään erilaisempia kun tylsät metallipokat.Metalleihin en palaa ennen eläkeikää=)

...Itsellä on taas kehyskuume...mutta pitää sitä kärsiä odottaa vielä kevät,eiköhän sitten vaihto kutsu kun on pari kolme vuotta mennyt edellisestä vaihdosta.

• Flower

Millaista palautetta ja kommenttia sinä olet saanut noista näyttävistä muovikehyksistä muilta ihmisiltä? Onko sinulla ollut värikkäitä muovikehyksiä? Monissa mainoksissa on nyt näkynyt hienoja punaisia muovikehyksiä. Muidenkin vastauksia aiheesta olisi mukava kuulla.

• ZIC
        Flower kirjoitti:

Millaista palautetta ja kommenttia sinä olet saanut noista näyttävistä muovikehyksistä muilta ihmisiltä? Onko sinulla ollut värikkäitä muovikehyksiä? Monissa mainoksissa on nyt näkynyt hienoja punaisia muovikehyksiä. Muidenkin vastauksia aiheesta olisi mukava kuulla.

no koska pokani ovat tumman ruskeat,ne eivät niin herätä mielestäni kummemmin huomiota-onhan telkkarissa ja joka paikassa muillakin ihmisillä sellaisia nähnyt(esim. viivi avellan)Omat pokani ovat itse asiassa juuri samanlaiset kuin oli taannoin vielä mäkimään emännällä Kotikadussa...=)vaan nytpä roolihlökin on vaihtanut tietääkseni ne pokat toisiin...

tosin parit aikaisemmat pokat olivat paljon huomiota herättäviä.Varsinkin ensilasien jälkeiset tummansiniset ns. kissalasit,jotka olivat muovia.paljon keräsi katseita,varsinkin itse oli tuolloin vielä melko nuori,lukiota aloittelin.mutta tykkäsin niistä,koska halusin jotain vähän erilaista,mitä ei jokaisella vastaantulijalla näy=) sen jälkeiset lasit olivat punaiset,joista kuulti heikosti läpi...ei siis mitkään sika tummanpunaiset.Niihin halusin valita vaaleanpunaiset linssit-erilaisuuden vuoksi!siistit ovat edelleenkin,vahvuudet vain ei riitä niissä enään.

karista itsestäsi se ajatus pois,että muovikehykset ja väri niissä olisivat huomiota herättäviä!!!älä ole perussuom. ihminen joka pelkää pukeutua muuhun kuin harmaaseen ja käyttää muita kuin perusmetallipokia!!!(no jos pokat on limetin vihreät,niin ehkä siinä tapauksessa...)

• Amelie
        ZIC kirjoitti:

no koska pokani ovat tumman ruskeat,ne eivät niin herätä mielestäni kummemmin huomiota-onhan telkkarissa ja joka paikassa muillakin ihmisillä sellaisia nähnyt(esim. viivi avellan)Omat pokani ovat itse asiassa juuri samanlaiset kuin oli taannoin vielä mäkimään emännällä Kotikadussa...=)vaan nytpä roolihlökin on vaihtanut tietääkseni ne pokat toisiin...

tosin parit aikaisemmat pokat olivat paljon huomiota herättäviä.Varsinkin ensilasien jälkeiset tummansiniset ns. kissalasit,jotka olivat muovia.paljon keräsi katseita,varsinkin itse oli tuolloin vielä melko nuori,lukiota aloittelin.mutta tykkäsin niistä,koska halusin jotain vähän erilaista,mitä ei jokaisella vastaantulijalla näy=) sen jälkeiset lasit olivat punaiset,joista kuulti heikosti läpi...ei siis mitkään sika tummanpunaiset.Niihin halusin valita vaaleanpunaiset linssit-erilaisuuden vuoksi!siistit ovat edelleenkin,vahvuudet vain ei riitä niissä enään.

karista itsestäsi se ajatus pois,että muovikehykset ja väri niissä olisivat huomiota herättäviä!!!älä ole perussuom. ihminen joka pelkää pukeutua muuhun kuin harmaaseen ja käyttää muita kuin perusmetallipokia!!!(no jos pokat on limetin vihreät,niin ehkä siinä tapauksessa...)

mulla on ties monennetko lasit ja tällä kertaa vuoden vanhat muovisankaiset "maitomaisen" läpikuultavan valkoiset terässangoilla, merkki fcuk, eli puoliks teräs puoliks muovi, lasilinsseillä. Tykkään niistä kovin!Aika erikoiset ovat myös, ne jotenkin "häviävät"kasvoihini, mutta sangat tuovat ne kuitenkin kivasti esiin.
        Olen saanut kehuja laseista. näitä ennen mulla oli musta-siniset muovisankaiset lasit ja sitten on ollu teräskehyksisiä vaikka millaisia.. olen kova vaihtamaan kehyksiä!Optikot kun ovat pullollaan kivan persoonallisia laseja.

• n21
        Amelie kirjoitti:

mulla on ties monennetko lasit ja tällä kertaa vuoden vanhat muovisankaiset "maitomaisen" läpikuultavan valkoiset terässangoilla, merkki fcuk, eli puoliks teräs puoliks muovi, lasilinsseillä. Tykkään niistä kovin!Aika erikoiset ovat myös, ne jotenkin "häviävät"kasvoihini, mutta sangat tuovat ne kuitenkin kivasti esiin.
        Olen saanut kehuja laseista. näitä ennen mulla oli musta-siniset muovisankaiset lasit ja sitten on ollu teräskehyksisiä vaikka millaisia.. olen kova vaihtamaan kehyksiä!Optikot kun ovat pullollaan kivan persoonallisia laseja.

jep,aina kun mallistot laajenee ja muuttuu vuoden ja sesongin mukaan,väh. optikon ikkkunoita pitää olla kiertämässä!=) fcuk on hyvä merkki,itse ostin viime kesänä sen aurinkolasit vahvuuksilla -kans aikas persoonalliset!-niitä on kans kehuttu,kun kuulemma poikkeaa perinteisistä -ja taas:hyvä niin!(aina on sattunut ostamaan erimerkkiset lasit,nyt on itsellä ögönlaseina Guccit)

oletko helsinkiläinen tai eteläsuomalainen?-meinaan että oletko käynyt koskaan Stadissa Salme Optics:lla?aivan törkeän upeita ja poikeuksellisiakin laseja!!!itse olen kantiksena synsamilla,joten en salmelta varmaan osta laseja...no,naisoptikkoni kuuluu synsam-ketjun sisäänostajiin(käy vuosittain pariisissa katsastamassa uudet lasivillitykset ja erikoisuudet,ja tuo tullessaan uutta mallistoa-joten olen onnellisessa asemassa=)!!! )

• Amelie
        n21 kirjoitti:

jep,aina kun mallistot laajenee ja muuttuu vuoden ja sesongin mukaan,väh. optikon ikkkunoita pitää olla kiertämässä!=) fcuk on hyvä merkki,itse ostin viime kesänä sen aurinkolasit vahvuuksilla -kans aikas persoonalliset!-niitä on kans kehuttu,kun kuulemma poikkeaa perinteisistä -ja taas:hyvä niin!(aina on sattunut ostamaan erimerkkiset lasit,nyt on itsellä ögönlaseina Guccit)

oletko helsinkiläinen tai eteläsuomalainen?-meinaan että oletko käynyt koskaan Stadissa Salme Optics:lla?aivan törkeän upeita ja poikeuksellisiakin laseja!!!itse olen kantiksena synsamilla,joten en salmelta varmaan osta laseja...no,naisoptikkoni kuuluu synsam-ketjun sisäänostajiin(käy vuosittain pariisissa katsastamassa uudet lasivillitykset ja erikoisuudet,ja tuo tullessaan uutta mallistoa-joten olen onnellisessa asemassa=)!!! )

Asun Kuopion seudulla eli ei ole ole tullu käytyä Salmella... itsekin muuten olen Synsamin asiakas, ystäväni on siellä töissä ja olenkin sieltä jo kolmet lasit hankkinut!
        Näitä mun laseja aikaisemmin en ollutkaan törmännyt fcuk-merkkiin kehyksissä.. liekö tulivat 03-jouluna markkinoille vai miten..?JOka tapauksessa tosi kivan erilaiset ovat nämä mun okulaarit!

• Amelie
        n21 kirjoitti:

Itse taas ostin männä kesänä synsamista Guccin aurinkolasit, tosi kivat sinisen-lilat muoviset... löyty alehyllyltä, mikä säkä!Ja tykkään niistä myös kovasti ja oottelempa aurinkoisia kelejä niin pääsee pitämään niitä!

• Dadkepwäzåkqjz4739378?&*

Mä tarvitsisin kohta uudet silmälasit. Ja oon huomannu, et nää nykyiset metallit on tosi ärsyttävät! Ne ihme nenä-jutut on tosi häiritsevät... Etenkin ne pienet pallot siinä, kaikki valokuvat menee pilalle kun ne pallot näkyy aina ja kauniit silmät ei näy kokonaan. Aion kyllä ilmoittaa äidille haluavani muoviset seuraavaksi (joo oon siis alaikänen) Ne on muutenkin kauniimpia ja parempia.

• leeeena

no, mulla on ollut rillit monen monta vuotta, mutta enimmäkseen olen käyttänyt piilolinssejä.
      nyt on kuitenkin tilanne se, etteivät silmäni enää kestä piilareita, vaan on käytettävä rillejä ihan vakituisesti.
      tällä hetkellä mulla on mustat, ohuet ja pyöreät pokat, aika huomiota herättämättömät. ajattelin kuitenkin, että kun laseja joutuu kerran vakituisesti pitämään, niin ne voi sitten saman tien erottuakin vähän paremmin. niinpä hyödynsin huipputarjouksen männä viikolla ja ostin itselleni uudet, kulmikkaat muovisangat. väri on vaaleanruskea ja malli suorakulma.
      nyt vain innolla odottelen, kun rillit valmistuvat!

• Flower

Kerroppa kun saat lasit, että mitä pidät niistä. Tulet varmasti olemaan tyytyväinen niihin. Ei niitä upeita silmälaseja kannata tosiaankaan yrtittää peittää vaan hankkia sellaiset jotka huomataan. Niillä saa mukavasti ilmettä kasvoille. Minkä merkkiset ne sun tulevat kehykset ovat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2248
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      423
      2151
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe