Tärkeä viesti miehelle.

Lue_tämä

En tiedä, luetko näitä mutta jos näin on niin ÄLÄ USKO NÄITÄ JUTTUJA täällä minun kirjoittamaksi, mä kommunikoin sulle ihan suoraan puhumalla tai viestillä niinkuin aina.

Tämä on oikeesti ihan kauhea paikka.
Täällä jos missä saa ihmissuhteet solmuun. Ja kaiken muunkin. Mun mielestä tämän palstan saisi lopettaa ihan kokonaan. Itse en aio enää käydä täällä tämän jälkeen.

Satuin vaan lukemaan muutaman viestiketjun, ja iski paniikki että et kai vaan luule mitään ihmeellistä nyt. Usko aina vaan sitä mitä oikeessa elämässä tapahtuu!

Täällä on ihmisillä niin samankaltaisia tarinoita mutta ei voi tietää kuka kirjoittaa ja kenelle. Uskon että varattuja on paljon ainakin toisina osapuolina. Minä en ole, vaikka siitä syystä minäkin tänne tulin ensimmäistä kertaa. Toinen oli.

Luotan silti siihen, ettet mene harhaan. En halua mitään säröjä välillemme joidenkin mielikuvitusriitojen takia.

46

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin kovin tärkeä viesti, jos täällä sanot..............

• OnkoAnneTietoinenMistään

Ihanko Risto itse täällä saarnaa muille?:D

• OnkoAnneTietoinenMistään kirjoitti:

Ihanko Risto itse täällä saarnaa muille?:D

Anne tietää, että olen täällä....
        Mut ei kiinnosta.......

• Lue_tämä

Ehkä hän tämän mahdollisesti nähdessään ymmärtää, miksi kerron sen täällä enkä kerro hänelle suoraan:

Minä: " Hei, ootko siellä Suomi24:n ikäväpalstalla käynyt lueskelemassa tässä viime päivinä?"

Hän: "Öööh"

Minä: "Niin sitä vaan, että mä en sitten ole kirjoitellut sulle siellä mitään kiukkuisia viestejä!"

Hän: "Ööö, ai jaa"

Minä: "Niin että ne ei ole multa" Minä: "Niistä mikään ei ole multa"

Hän katsoen huolestuneen näköisenä: "Onko sulla hei kaikki ihan hyvin, ei sulla kuumetta ole?

Jotenkin näin se varmaan menisi, oletan. :) Ja toivon ettei hän täällä edes käy.

• very.dark.places
        Lue_tämä kirjoitti:

Ehkä hän tämän mahdollisesti nähdessään ymmärtää, miksi kerron sen täällä enkä kerro hänelle suoraan:

Minä: " Hei, ootko siellä Suomi24:n ikäväpalstalla käynyt lueskelemassa tässä viime päivinä?"

Minä: "Niin sitä vaan, että mä en sitten ole kirjoitellut sulle siellä mitään kiukkuisia viestejä!"

Hän katsoen huolestuneen näköisenä: "Onko sulla hei kaikki ihan hyvin, ei sulla kuumetta ole?

Jotenkin näin se varmaan menisi, oletan. :) Ja toivon ettei hän täällä edes käy.

Entäpäs kun minä (ja varmaan muutama muukin) oikeasti lukee tätä palstaa?

• Lue_tämä kirjoitti:

Tolleen voi käydä, niin kuin minulle....
        :)

• Lue_tämä
        very.dark.places kirjoitti:

Entäpäs kun minä (ja varmaan muutama muukin) oikeasti lukee tätä palstaa?

Kannattaa sitten pitää järki päässä ja muistaa ETTÄ KOSKAAN et voi tietää varmaksi kuka kirjoittaa ja kenelle ellei nimiä ole mainittu.

• kommenttivain
        Lue_tämä kirjoitti:

:)) Pakko oli jotain kommentoida, vaikka myös minä olen siirtymässä täältä pois.

• NytEnUsko
        kommenttivain kirjoitti:

:)) Pakko oli jotain kommentoida, vaikka myös minä olen siirtymässä täältä pois.

Pitäiskö sun pokka tuollaisessa keskustelussa ;)?

• kommenttivain
        NytEnUsko kirjoitti:

Pitäiskö sun pokka tuollaisessa keskustelussa ;)?

Vähän voisin hymyillä :) ja olenhan minäkin ollut täällä. :))

• Lue_tämä
        kommenttivain kirjoitti:

Hyvä että sinäkin lähdet.:) Ei tämä palsta hyödytä millään tavoin ketään.

Alkuperäinen ajatushan on ollut se, että kirjoitetaan yleisellä tasolla tunteista mutta se muuttui jo aika alussa siihen että kirjoitetaan kuin suoraan jollekin toiselle. En tiedä, miksi siinä kävikin niin. Muilla Suomi24 palstoilla ei käsittääkseni tätä ilmiötä ole, kuin täällä tunteet- osiossa. Esim. miehen logiikassa kirjoitetaan palstalaisille, jotka siellä ovat vastaamassa, eikä kenellekään oletetulle henkilölle. Niin sen kuuluisi olla kaikissa muissakin.

• kommenttivain
        Lue_tämä kirjoitti:

Hyvä että sinäkin lähdet.:) Ei tämä palsta hyödytä millään tavoin ketään.

Alkuperäinen ajatushan on ollut se, että kirjoitetaan yleisellä tasolla tunteista mutta se muuttui jo aika alussa siihen että kirjoitetaan kuin suoraan jollekin toiselle. En tiedä, miksi siinä kävikin niin. Muilla Suomi24 palstoilla ei käsittääkseni tätä ilmiötä ole, kuin täällä tunteet- osiossa. Esim. miehen logiikassa kirjoitetaan palstalaisille, jotka siellä ovat vastaamassa, eikä kenellekään oletetulle henkilölle. Niin sen kuuluisi olla kaikissa muissakin.

Niin, onhan tämä ihan oma mielikuvitus maailmansa. Parasta olisi, että kirjoitettaisiin muiden palstojen tapaan yleisellä tasolla ja nyt kun tämä on mennyt tällaiseksi niin toivoa vain sopii, ettei kukaan uppoutuisi tänne vaan kommentti sinne kommentti tänne, jos siltä tuntuu.

Tuo sinun laittamasi keskustelu oli hassun kuuloinen. Vähän piristystä muutoin niin harmillisen negatiiviselle ikävä-palstalle. :)) Voisin, vaikka itsekin käydä moisen keskustelun. :))

• Lue_tämä
        kommenttivain kirjoitti:

Niin, onhan tämä ihan oma mielikuvitus maailmansa. Parasta olisi, että kirjoitettaisiin muiden palstojen tapaan yleisellä tasolla ja nyt kun tämä on mennyt tällaiseksi niin toivoa vain sopii, ettei kukaan uppoutuisi tänne vaan kommentti sinne kommentti tänne, jos siltä tuntuu.

Tuo sinun laittamasi keskustelu oli hassun kuuloinen. Vähän piristystä muutoin niin harmillisen negatiiviselle ikävä-palstalle. :)) Voisin, vaikka itsekin käydä moisen keskustelun. :))

Hassulta se kuulostaakin. :) Minä itse en haluaisi käydä kyseistä keskustelua. Ei vaan onnistuisi.

• kommenttivain
        Lue_tämä kirjoitti:

Hassulta se kuulostaakin. :) Minä itse en haluaisi käydä kyseistä keskustelua. Ei vaan onnistuisi.

Pelkäätkö, ettei hän ole käynyt täällä, vaikka niin ajattelet? Jos haluat keskustella hänen kanssa irl niin ehkä siis kannattaa aloittaa keskustelu irl asioihin pohjaten, you know.. :)) Palsta tulee puheenaiheeksi, jos on tullakseen. :)

• Lue_tämä
        kommenttivain kirjoitti:

Pelkäätkö, ettei hän ole käynyt täällä, vaikka niin ajattelet? Jos haluat keskustella hänen kanssa irl niin ehkä siis kannattaa aloittaa keskustelu irl asioihin pohjaten, you know.. :)) Palsta tulee puheenaiheeksi, jos on tullakseen. :)

Tulee jos on tullakseen. :) Pystyn puhumaan hänen kanssaan ihan mistä vaan, mutta silti palstasta puhuminen jotenkin olisi liikaa. :) Ja nyt kun lopetan käymästä, niin ei tarvitse mitään "salaillakaan" häneltä.

• kommenttivain
        Lue_tämä kirjoitti:

Tulee jos on tullakseen. :) Pystyn puhumaan hänen kanssaan ihan mistä vaan, mutta silti palstasta puhuminen jotenkin olisi liikaa. :) Ja nyt kun lopetan käymästä, niin ei tarvitse mitään "salaillakaan" häneltä.

Hyvältä kuulostaa! Tsemiä jatkoosi! Hälvenen pois...pois...pois... :)

• Lue_tämä
        kommenttivain kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa! Tsemiä jatkoosi! Hälvenen pois...pois...pois... :)

Kiitos samoin sinulle jatkoja! :)

• kommenttivain
        Lue_tämä kirjoitti:

Kiitos samoin sinulle jatkoja! :)

Kiitos :)

• joujoujouD
        Risto_ kirjoitti:

Anne tietää, että olen täällä....
        Mut ei kiinnosta.......

Kiinnostaahan mua Risto:) Mitä sie höpäjät?

• Arvuuttelevamies

En uskokaan sinusta sellaista. Tämä toimii myös toisinpäin. Me molemmat pysytään asialinjalla.

• mistähänpäättelet

tuntevasi aloittajan? järkee päähän ihmiset. toi on juuri sitä mistä alottaja varotti ;))

• samattyypitaina

lentävät lankaan.

• pikemminkinkaipitäisi

sanoa että pitäisi pysyä totuuslinjalla, meinaan kaiken sen vittuilu ja saastaviestien määrän jälkeen mitä sinä oot sille täällä postannu niin enpä kehtais ite mennä noin sanoon.

• outokommentti
        pikemminkinkaipitäisi kirjoitti:

sanoa että pitäisi pysyä totuuslinjalla, meinaan kaiken sen vittuilu ja saastaviestien määrän jälkeen mitä sinä oot sille täällä postannu niin enpä kehtais ite mennä noin sanoon.

Ai mitä toi on postannut ja kelle? Ja mikä sinun roolisi tässä on?

• Luojaparatkoon

Niin aloittaja kuin vastanneet miehet, apua saatte varmasti kun haette,
      olette uponneet korvianne myöten tähän vellovaan nettisuohon ja olette uppoamaisillanne.

• Tärkeäviestimiehelle

juu. todella tärkeä.

• Onnejoidenkin

Tärkeydet aika vähissä.

• Ei.vakuuttanut.vielä

Laitahan ap jotain vinkkiä kelle tarkoitit aloituksen?

• Lue_tämä

Mieti tai muistele keskustelujanne ja hänen käytöstään. Se on ainoa millä on mitään merkitystä. Minulla on hänestä ja hänelle vain hyvää sanottavaa, ei siis syytä haukkumiseen eikä vihaan. Niin ja ne hyvätkin asiat kerron suoraan hänelle.

• Jakuitenkinpitää
        Lue_tämä kirjoitti:

Mieti tai muistele keskustelujanne ja hänen käytöstään. Se on ainoa millä on mitään merkitystä. Minulla on hänestä ja hänelle vain hyvää sanottavaa, ei siis syytä haukkumiseen eikä vihaan. Niin ja ne hyvätkin asiat kerron suoraan hänelle.

tulla tänne sekoileen megatyperän viestin kanssa???

• Kusessaollaan

Kun nämä täällä alkaa olla tärkeitä.

• nappiin

sanottu.

• Valitettavasti

Aloittajalle tämä viesti. Kukaan ei koskaan voi uskoa täällä näitä nimettömiä juttuja itselleen kohdistetuksi. Siksi, koska täällä kirjoitetaan "tuuleen" joka lähtee mistä tahtoo ja menee minne tahtoo, ei keneltäkään ei kenellekään. Niin teit sinäkin aloittaja.

• SamallaViivalla

Hmmmm... Miksi oletat, että hän uskoisi näitä itselleen kirjoitetuiksi? Jos et sinäkään usko sinulle kirjoitetuiksi.

• Lue_tämä

Koska niin ihmiset täällä toimii. Halutessaan saa jokaikisen viestin sopimaan juuri siihen omaan juttuunsa sopivaksi. Niin hyvät kuin huonotkin.

• SuoraKontaktiMilloin

Milloin viimeksi laitoit viestiä suoraan? Milloin viimeksi puhuit kasvotusten?

• VoiskoApVastata

Muakin kiinnostaisi vastaus tuohon kysymykseen. Olisko aloittaja niin ystävällinen...? Tähän vastaaminen nimittäin selventäisi aika paljonkin sitä kelle kenties tää on suunnattu.

Tässä peukaloita pyöritellessä ;)

• menkääprkljapuhukaa
        VoiskoApVastata kirjoitti:

Muakin kiinnostaisi vastaus tuohon kysymykseen. Olisko aloittaja niin ystävällinen...? Tähän vastaaminen nimittäin selventäisi aika paljonkin sitä kelle kenties tää on suunnattu.

Tässä peukaloita pyöritellessä ;)

sen oikeen ihmisenne kanssa vai ootteko täysiä pakshousuja.

• AloittajanSyytäKaikki
        menkääprkljapuhukaa kirjoitti:

sen oikeen ihmisenne kanssa vai ootteko täysiä pakshousuja.

Aloittajan vastuu ;)

• Lue_tämä

Ei se sen enempää varmuutta sulle toisi. Tiedät sen itse parhaiten sisimmässäsi, oletko jonkun naisen kanssa riidoissa netin ulkopuolella. Onko sinulla joku, jolla on syytä tulla tänne raivoamaan ja avautumaan. Jos on, niin sitten tämä ei ole sulle tarkoitettu ainakaan minulta.

Mulla alkaa olla aika kohta poistua.

• SuoraKontaktiMilloin
        Lue_tämä kirjoitti:

Ei se sen enempää varmuutta sulle toisi. Tiedät sen itse parhaiten sisimmässäsi, oletko jonkun naisen kanssa riidoissa netin ulkopuolella. Onko sinulla joku, jolla on syytä tulla tänne raivoamaan ja avautumaan. Jos on, niin sitten tämä ei ole sulle tarkoitettu ainakaan minulta.

Mulla alkaa olla aika kohta poistua.

Toisi se kuule varmuuden aika todennäköisesti: jos ne päivämäärät ei koske mua, tiedän ettei aloituskaan koske mua. Mielelläänhän tuollaisen aloituksen omisi :). Jätät tahallasi auki tän asian ;). Ehkä sä itse salaa hiukan pelkäät, ettei se toinen ollutkaan täällä?

• Kun_emmä_tunne_teitä

Keitä te ootta te pienet mulkerot, kun en minä tunne teitä?

No kukas sä sitte oot?

Nimi:

Osoite:

puh:

• älähuolinainen

Meinasin luulla jo, että nämä kaikki ilkeät viestit ovat sinulta minulle, mutta nyt voin huokaista helpotuksesta. Huhhuh.

• sitäporttoosko

tarkotit.

• uskottelevain

En usko. Täällä sä parjaat ja herjaat ja panettelet.

• aurikoaodotan

Älä ole huolissasi uskon vain tietyt asiat ja nekin varauksella. Kuis pyyhkii vai onko vileda vielä voimissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      509
      1491
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      817
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      756
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      724
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe