Ja Anne on mulle se number one.........
<3
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/5e/4d/86/5e4d865d3db4bd542f3365cbffa2e803.jpg
Nimeni on pienimunainen Pellerumilus.............
10
86
Vastaukset
- trollipeikkoooott
Sinun nimesi on paremminkin Härski Pikkutuhma Postaaja, se on sinusta varmaan hirvittävän hauskaa postailla tänne noita Riston mietteitä ja laittaa mukaan muutama seksistinen kuva. Ja leikkiä humalaista ja rahatonta ja vaikka mitä vielä.
- työnnäpostauksesihanu
Risto_ kirjoitti:
Mä olen humalainen ja rahaton......
Kaipaan Pikkuista.............Kaipaa sinä vaikka potkuja persuksille, senkin naisvihamielinen lällykkä.
- ListoOnkiva
työnnäpostauksesihanu kirjoitti:
Kaipaa sinä vaikka potkuja persuksille, senkin naisvihamielinen lällykkä.
Älkää nyt alkako tappelamaan. Ristoa ei saa haukkua!
- ristoonsovinistis
ListoOnkiva kirjoitti:
Älkää nyt alkako tappelamaan. Ristoa ei saa haukkua!
Miksei saa, jos joku postaa naisia alistavia seksistisiä postauksia niin minä voin kyllä kertoa mitä mieltä hänen äitinsä on asiasta.
- udesuishgfiirghf
Risto on mukaahuska valehteleva trolli joka esiintyy muuna mitä on.
- AntakaaRistonOllaD
Olkoot, mutta se on hyvä hahmo tänne! Vähänkö täällä olisi tylsää, jos kaikki kirjoittelisi vain tosikko-juttuja. Kyllä tänne mahtuu yksi Risto ja Onnikin siihen rinnalle.
- naruniruloru
AntakaaRistonOllaD kirjoitti:
Olkoot, mutta se on hyvä hahmo tänne! Vähänkö täällä olisi tylsää, jos kaikki kirjoittelisi vain tosikko-juttuja. Kyllä tänne mahtuu yksi Risto ja Onnikin siihen rinnalle.
Mitä hyvää noissa narunaisissa muka on?
- 1234567891
Jo on miestä nimillä nakattu !
- hahahahahahah
:DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5191598- 641176
- 61872
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691