Jaksan vain kaivata Annea............
<3
http://tittorturechamber.com/media/images/09-12/big-breasts-smashed-with-leather-belt.jpg
Minä se Rumilus............
10
57
Vastaukset
- pahasuinentäti
Jos sulla Risto olisi tyttäriä niin mitä mieltä olisit siitä jos he pukeutuisivat noihin samoihin tamineisiin kun nuo naiset noissa postaamissasi linkeissä? Ja joille miehet sitten naureskelisivat ympäri maailmaa? Tai jos rakas äitisi olisi nuorena naisena kiskonut kuteet niskaansa ja pyllistellyt netissä kaiken kansan ihmeteltävänä? Sinulla on Risto pieni vielä paljon opittavaa tässä maailmassa naisten kunnioittamisesta.
- minäsullenhihnatnäytän
Risto_ kirjoitti:
Kaunis kuva............
Senkin perseensuti, laita hihnat itsellesi niin saadaan kaunis kuva.
minäsullenhihnatnäytän kirjoitti:
Senkin perseensuti, laita hihnat itsellesi niin saadaan kaunis kuva.
Naiset eivät halua nähdä minua hihnoissa....
<3- naisuaalistavasika
Risto_ kirjoitti:
Naiset eivät halua nähdä minua hihnoissa....
<3Oletko ihan varma? On täällä ainakin yksi joka tietäisi tasan tarkkaan minne hihnat viritellä.
naisuaalistavasika kirjoitti:
Oletko ihan varma? On täällä ainakin yksi joka tietäisi tasan tarkkaan minne hihnat viritellä.
Hui...........
:/- sitäsaamitäansaitsee
Risto_ kirjoitti:
Hui...........
:/:@ :& :# :€
- tiedävaikkaminne
Risto_ kirjoitti:
Miksi tahdotte pahaa....
:(Mitäs pahaa minä olen tahtonut? Lupasin vaan nippusidettä sopivaan paikkaan hävyttömien ja naisia alustavien postauksiesi vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5191598- 641176
- 61872
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691