Mihin te veisitte daaminne sunnuntai treffeille? Tosi hankala keksiä mitään tekemistä sunnuntaiksi kun kaikki on kiinni. Ehkä joku perus leffaan ja ulos syömään?Selvinpäinkin pitäisi varmaan olla...Kyseessä on 30-vuotias lähihoitaja. Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan! hyvää ystävänpäivää kaikille
Mitä keksiä ystävänpäivä treffeille?
4
343
Vastaukset
Siis mikä "kaikki" on kiinni?
Leffa ulkona syöminen on ihan ok, mutta jos teattereissa ei mene mitään sellaista leffaa, jota haluatte oikeasti katsoa, niin pelkkä ruoka kivassa paikassa on varmasti kiva yllätys jo sellaisenaan.
Vaikea ehdottaa muuta, kun en tiedä mistä tykkäätte ja millaisessa paikassa asutte eli mitä siellä on tarjolla. Kivaa Valentine's Dayta kuitenkin ja hienoa, että haluat hemmotella daamiasi!- LauriLauri35
Kiitos helka! Ehkä leffa ja rafla on paras. Pelkään et daami odottaa jotain erikoista elämystä. Ehkä pitää vaan hurmata omalla mahtavalla olemuksellaan ;D
- OiskiLunta
Täs o jotai vinkkei vähä erikoisemmille deiteille: brunssia, kylpylää, laskettelua...Tääl etelässä ei khyl pääsee skimba treffeille näillä lumimäärillä
http://blog.sugardaters.fi/2016/02/09/ystavanpaivavinkit-ei-vakavaan-tapailuun/ - Treffailija32
Ettekö mitään omaperäisempää keksi kun syöminen ja leffa. Vitun uunot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668