http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016020721083469_lz.shtml
Johtuukohan se vain siitä että olen mies mutta minusta nuo eivät ole yhtä outoja syitä jättää kuin ne naisten tuolla ketjussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14113616/quotnainen-jatti-kun---quot
Mikä olisi teidän "outo" syy jättää?
Minulla tulee mieleen se etten tykkää jos minun pyyhettä lainataan, kyllä sen kerran tai pari sietää mutta jos jatkuvasti niin ärsyttää. Se on minun henk.koht ja jos kaapissa on puhtaita niin onko se nyt niin vaikeaa ottaa sieltä oma?
Nyt puhuvat jätetyt suomalaisnaiset
44
135
Vastaukset
Esim. Se jos mies piereskelee seurassani. En voi sietää.
- Ikis__M
Tuo on hyvä ja asiallinen syy erota, en minäkään sietäisi pireskelevää naista.
Ikis__M kirjoitti:
Tuo on hyvä ja asiallinen syy erota, en minäkään sietäisi pireskelevää naista.
Musta se liittyy ylipäätään toisen ihmisen kunnioittamiseen. Ei ihan kaikkea tarvi suhteessakaan tehdä.
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Musta se liittyy ylipäätään toisen ihmisen kunnioittamiseen. Ei ihan kaikkea tarvi suhteessakaan tehdä.
Juurikin noin, tuosta on ollut täällä palstallakin joskus "puhetta" ja joillekin, itse asiassa suurimmalle osalle tuntuu olevan ok olla suhteellisen estoton toimissaan parisuhteen edettyä pidemmälle. Minut muistaakseni "teilattiin" tuon kunnioituksen vuoksi. Sitten ne samat ihmiset varmaan aidosti ihmettelee kun seksi vähenee mitä pidemmälle parisuhde etenee :D
Ikis__M kirjoitti:
Juurikin noin, tuosta on ollut täällä palstallakin joskus "puhetta" ja joillekin, itse asiassa suurimmalle osalle tuntuu olevan ok olla suhteellisen estoton toimissaan parisuhteen edettyä pidemmälle. Minut muistaakseni "teilattiin" tuon kunnioituksen vuoksi. Sitten ne samat ihmiset varmaan aidosti ihmettelee kun seksi vähenee mitä pidemmälle parisuhde etenee :D
Joo ei kaikkea tarvi "jakaa". Kimppasuihku on jees mut muuten esim. Kylppäriin mennään yksin. :P
- NesteellePaskalle
Itse en piereskele koskaan naisten seurassa koska naisetkaan ei piereskele. Naimisissa ja yhdessä asuessani exän kanssa kävin paskallakin aina lähi nesteellä koska en ymmärrä jos nainen käy paskalla ei vessa yleensä haise mutta jos itse käyn niin huussi haisee pari tuntia niin ettei sinne ole juuri asiaa. Koska paskan haju etenkin naisille on tabu on parempi lampsia lähi huoltamolle paskalle vaikkapa vedoten röökin hakuun. Mistä tuli mieleen että aikanaan aloitin röökin poltonkin vaan siitä syystä kun mahassani kiertää aina ja pierettää hyvin usein vaikka ei ole allergiaakaan niin tupakointi oli aina suhteessa hyväksyttävä syy ulos menolle vaikka todellisuudessa röökiä ei juuri mieli tehny mutta piereskelemään oli päästävä ennenkun maha halkee. Nyt olen sinkku. Piereskelen koko ajan kämpillä mutta röökiä en vedä koska en sen mausta ole koskaan pitänyt.
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Joo ei kaikkea tarvi "jakaa". Kimppasuihku on jees mut muuten esim. Kylppäriin mennään yksin. :P
Totta, kimppasuihku ok mutta jos siellä kylppärissä tyhjennellään kuonaa elimistöstä niin sitten sinne mennään yksin ja prkle se ovi kiinni!
Ikis__M kirjoitti:
Totta, kimppasuihku ok mutta jos siellä kylppärissä tyhjennellään kuonaa elimistöstä niin sitten sinne mennään yksin ja prkle se ovi kiinni!
Kyllä :DDD Kuten sanottu. Kaikkea ei tarvitse jakaa :D
- Kilttiatm
Entäs jos runkkaa, jättääkö nainen sitten
- Kiinnostaa.tietää
Nainen_28v kirjoitti:
Ei mua ainakaan ole kukaan mies jättänyt itseni koskettelun takia :D
Jätätkö miehen, joka runkkaa, mutta ei jätä tippaakaan sulle?
Kiinnostaa.tietää kirjoitti:
Jätätkö miehen, joka runkkaa, mutta ei jätä tippaakaan sulle?
Jos en saa seksiä niin tottakai se on ongelma.
Tuon pyyhejutun ymmärrän hyvin, ärsyttää jos joutuu ottamaan oman, toisen jo kasteleman, pyyhkeen käyttöönsä. Minua rassasi pitkässä parisuhteessa toisen osapuolen jatkuva välinpitämättömyys kodin siisteyden suhteen. Vuosia ja vuosia jatkuvaa tavaroiden ja vaatteiden jättelyä sinne tänne, lattioille, joka paikkaan, pyynnoistä, keskusteluista, perusteluista ja itkupotkuraivareista huolimatta.
- Ikis__M
Sanopa muuta, ärsyttää todella :D Tuon siisteyden suhteen minulla on vähän kahtiajakoista, likaisia astioita en jätä lojumaan ja jso joku muu jättää se ärsyttää mutta sitten muuten olen aika suurpiirteinen, esim. joku ulkotakki on useammin huonekalujen päällä kuin naulakossa kun se on siitä hyvä ottaa enkä ymmärrä esim. että miksi sänky pitäisi sijata aamulla kun sitä jo illalla tarvitsee.
Ikis__M kirjoitti:
Sanopa muuta, ärsyttää todella :D Tuon siisteyden suhteen minulla on vähän kahtiajakoista, likaisia astioita en jätä lojumaan ja jso joku muu jättää se ärsyttää mutta sitten muuten olen aika suurpiirteinen, esim. joku ulkotakki on useammin huonekalujen päällä kuin naulakossa kun se on siitä hyvä ottaa enkä ymmärrä esim. että miksi sänky pitäisi sijata aamulla kun sitä jo illalla tarvitsee.
Se on ihan ok, jos ei jaksa aina laittaa vaatteita naulakkoon tai kaappiin, että laittaa ne jonkun tietyn yhden tuolin päälle, mutta sitä en kertakaikkiaan siedä, että vaatteita lojuu joka helvetin mööpelin päällä ja vielä lattioillakin.
Sänky pitää pedata ja laittaa päiväpeitto sen takia, että näyttäisi siistimmältä ja että vuodevaatteet pysyisivät puhtaampina. Tämä on tärkeää jos on tapana loikolla paljon sängyllä tai omistaa lemmikkieläimiä, jotka saavat olla sängyllä. Ketmi-exäni vaatimalla vaati, että sänky tulee olla pedattuna, vaikka olikin muutoin kuvatunlainen sotkija. Parishde on hienosti vakaalla pohjalla silloin kun asetelma on sellainen, että toinen mukautuu ja joustaa ja toinen ei.- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Se on ihan ok, jos ei jaksa aina laittaa vaatteita naulakkoon tai kaappiin, että laittaa ne jonkun tietyn yhden tuolin päälle, mutta sitä en kertakaikkiaan siedä, että vaatteita lojuu joka helvetin mööpelin päällä ja vielä lattioillakin.
Sänky pitää pedata ja laittaa päiväpeitto sen takia, että näyttäisi siistimmältä ja että vuodevaatteet pysyisivät puhtaampina. Tämä on tärkeää jos on tapana loikolla paljon sängyllä tai omistaa lemmikkieläimiä, jotka saavat olla sängyllä. Ketmi-exäni vaatimalla vaati, että sänky tulee olla pedattuna, vaikka olikin muutoin kuvatunlainen sotkija. Parishde on hienosti vakaalla pohjalla silloin kun asetelma on sellainen, että toinen mukautuu ja joustaa ja toinen ei.Hups, taitaapa olla molemmilla sohvanpätkillä kamaa päällä :D Lattioilla lojuttaminen on tosiaankin inhottavaa.
Ei tarvitse pedata eikä laittaa päiväpeittoa kun kukapa nainen tänne tulisi arvostelmaan siisteyttä ja sitten jos tulee niin kai sitä voi sitten vähän siistiä :D Olipa hyvä että pääsit ketmistä eroon niin voit alkaa opettelemaan terveempiä tapoja käyttää sänkyä:
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/tiede-sen-todistaa-sankya-ei-kannatakaan-pedata/5302214 Ikis__M kirjoitti:
Hups, taitaapa olla molemmilla sohvanpätkillä kamaa päällä :D Lattioilla lojuttaminen on tosiaankin inhottavaa.
Ei tarvitse pedata eikä laittaa päiväpeittoa kun kukapa nainen tänne tulisi arvostelmaan siisteyttä ja sitten jos tulee niin kai sitä voi sitten vähän siistiä :D Olipa hyvä että pääsit ketmistä eroon niin voit alkaa opettelemaan terveempiä tapoja käyttää sänkyä:
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/tiede-sen-todistaa-sankya-ei-kannatakaan-pedata/5302214Siivotonta.. :/
Olen kyllä tiennyt tämän pölypunkeista ja tieto lisää aina kummasti tuskaa.. mutta nyt onkin hyvä hetki hipsiä aasinsiltaa pitkin pölypunkkien kainaloon.. eli hyvää yötä.- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Siivotonta.. :/
Olen kyllä tiennyt tämän pölypunkeista ja tieto lisää aina kummasti tuskaa.. mutta nyt onkin hyvä hetki hipsiä aasinsiltaa pitkin pölypunkkien kainaloon.. eli hyvää yötä.Öitä & kauniita unia, aamulla sitten vaan rohkeasti jännäjennailet ja jätät petaamiset väliin :)
- 2626
PikkuLikka kirjoitti:
Sänky pitää pedata ja laittaa päiväpeitto sen takia, että näyttäisi siistimmältä ja että vuodevaatteet pysyisivät puhtaampina. Tämä on tärkeää jos on tapana loikolla paljon sängyllä tai omistaa lemmikkieläimiä, jotka saavat olla sängyllä. Ketmi-exäni vaatimalla vaati, että sänky tulee olla pedattuna, vaikka olikin muutoin kuvatunlainen sotkija. Parishde on hienosti vakaalla pohjalla silloin kun asetelma on sellainen, että toinen mukautuu ja joustaa ja toinen ei.Minustakin vuoteen petaus on yksi turhimmista asioista. Ehkä yksiössä, jossa se on näkyvissä, mutta useimmilla ihmisillä on makuuhuone. Itse heitän peiton sängynpäädyn yli ja avaan ikkunan. Raikasta. No en pahimmilla pakkasilla :D
2626 kirjoitti:
Minustakin vuoteen petaus on yksi turhimmista asioista. Ehkä yksiössä, jossa se on näkyvissä, mutta useimmilla ihmisillä on makuuhuone. Itse heitän peiton sängynpäädyn yli ja avaan ikkunan. Raikasta. No en pahimmilla pakkasilla :D
En tiedä.. kyllähän siististä kämpästä päiväpeittoineen voi tulla ihanan valheellinen illuusio siitä, että pään ulkopuolinen maailma ja elämä on omassa hallussa ja järjestyksessä.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
En tiedä.. kyllähän siististä kämpästä päiväpeittoineen voi tulla ihanan valheellinen illuusio siitä, että pään ulkopuolinen maailma ja elämä on omassa hallussa ja järjestyksessä.
Itseasiassa liiasta siisteydestä saattaa jopa herätä epäilys liiallisesta neuroottisuudesta siivouksen suhteen, sen sijaan meidät sopivasti sotkuiset voidaan sopivassa valossa nähdä luovina neroina:
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1449550704511.html
- Kilttiatm
Jättäisin naisen jos se ei tiskaisi astioita heti ruokailun jälkeen vaan jättäisi ne tiskialtaaseen lojumaan. En siedä että keittiössä on likaisia astioita.
- KummastunutM
Nainen_28v kirjoitti:
Tämä riidanaiheuttaja poistuu kun talouteen hankitaan astianpesukone. :P :)
Meillä nainen silti jättää ne aina altaaseen ja minä saan siirtää ne sinne pesukoneeseen. En ymmärrä miksei voi niitä laittaa kerralla sinne minne kuuluvatkin...
- 2626
Kaksi ratkaisua - astianpesukone tai tiskaat itse. Kolmaskin, paperilautaset.
KummastunutM kirjoitti:
Meillä nainen silti jättää ne aina altaaseen ja minä saan siirtää ne sinne pesukoneeseen. En ymmärrä miksei voi niitä laittaa kerralla sinne minne kuuluvatkin...
Liian hyvä palvelu?
- atännä
Nainen_28v kirjoitti:
Tämä riidanaiheuttaja poistuu kun talouteen hankitaan astianpesukone. :P :)
Ei auta. Mulla on pestyt astiat koneessa ja likaiset altaassa... En tosiaankaan jaksa stressata pikkuasioista. Se siivotkoon, jota eniten häiritsee :)
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Ei auta. Mulla on pestyt astiat koneessa ja likaiset altaassa... En tosiaankaan jaksa stressata pikkuasioista. Se siivotkoon, jota eniten häiritsee :)
Tuollaista sottaisuutta edes sievällä pyllyllä ei voi korvata kovin pitkään :D
atännä kirjoitti:
Olen itse vähän samoilla linjoilla koska 4-vuotiaan sotkujen siivoamiseen menisi koko vapaa-aika jos olisin yhtä neuroottinen siivoaja kuin joskus ennen :D :p :)
- vedälesbokätees
Ehkä hakkaus&seksi toimisi paremmin, jos paremmaksi voi panna.
Olihan siinä joitain ihan ymmärrettäviäkin syitä erota. Liian erilaiset elämäntyylit, migreeniä ei pitäisi toiselle tahallaan aiheuttaa minkään hajusteiden vuoksi.
Ei haittaa pyyhkeen lainaaminen (jos lainaisi) yleensä laitan kaikille omat pyykeet naulaan valmiiksi, ei mua haittaa satunnaiset rupsuttelutkaan jos masussa kiertää, ei likaiset astiat kun itse ne kuitenkin aina tiskaan kun se hetki koittaa, lojuvat tavarat häiritsee muttei sen takia erota. Lapsetkin sotkee ja tavarat lojuu oppii kyllä sietämään jopa munlainen pedantti tavarat paikoilleen mörkö. Mikä haittaisi olisi joku pakotettu asia tai liian erilaiset elämänarvot.
Joku alttari ja pyhättö kämpässä saisi harkitsemaan eroa. Olipa se tehty ikoneista tai kaljapulloista. Tai jos kaverit ramppaisi alvariinsa kotirauhaa rikkomassa. Tai jos kumppania saisi palvella kuin lasta, oma aloitekyky olisi kateissa tyystin. Noup, en jaksaisi.Naisten jättämisestä, että mulle kerran yksi kaiffari toi kamppeeni töihin kesken mun työpäivän. Oli suivaantunut kun tein töitä enkä ehtinyt olla hänen kanssaan mielivaltaisesti työajalla tai sitten se oli se syy kun en tykännyt jokapäiväisestä kaljottelusta ja huomautin asiasta. Eipä tarvinut sen jälkeen tapailla. Hyvä. :)
On kaiketi sen jälkeen ollut sinkkuna, vuosia.- normisettiä
Tuo hajuvesitapaus on hieno esimerkki useidenkin naisten käytöksestä.
Yllättävän usein nainen alkaa ajaa miestä mahdottomaan tilanteeseen. Mikään puhe ei auta ja tuloshan on sitten käytännössä seuraava:
1. Olet halveksittava nössö sietäessäsi naisen käytöstä
2. Olet vihattava naisia alistava paska lopettaessasi naisen käytöksen
Mikään vastaus ei ole oikein, mies ei voi kuin hävitä.
Valitsemalla kohdan 1. suhde loppuu nopeammin kuin valitsemalla kohdan 2.
Mikäli nainen tarjoaa minulle nämä kaksi vaihtoehtoa valitsen vaihtoehdon 3.
3. Nainen pellolle ilmeenkään värähtämättä. - tarralenkkari666
Mihin jäi se keskustele asiasta kohta? Sietäminen ja pakottaminen ovat kumpikin typerysten tekniikoita parisuhteessa.
normisettiä kirjoitti:
Yllättävän usein nainen alkaa ajaa miestä mahdottomaan tilanteeseen. Mikään puhe ei auta ja tuloshan on sitten käytännössä seuraava:
3. Nainen pellolle ilmeenkään värähtämättä.Normaalitilanteessa toki hajuvesi tms. Ei ole ongelma. Jos toinen on yliherkkä esim hajuille, päänsärky / astma, ja vastapuoli ei sitä ymmärrä, niin siinähän on vain kyse piittaamattomuudesta toisen terveyttä kohtaan. Aikamoinen turn off. Ei kukaan ilkeyttään toisen hajusteista valita. En ainakaan usko. Sama esim. Tupakan haju / savu. Toisen terveyttä se saattaa haitata ja toisen ei.
sönkkö kirjoitti:
Naisten jättämisestä, että mulle kerran yksi kaiffari toi kamppeeni töihin kesken mun työpäivän. Oli suivaantunut kun tein töitä enkä ehtinyt olla hänen kanssaan mielivaltaisesti työajalla tai sitten se oli se syy kun en tykännyt jokapäiväisestä kaljottelusta ja huomautin asiasta. Eipä tarvinut sen jälkeen tapailla. Hyvä. :)
On kaiketi sen jälkeen ollut sinkkuna, vuosia.Tuosta kamojen tuomisesta tuli mieleen yhden tutun ero. Se oli eronnut pari viikkoa ennen meidän mökkireissua ja edellisessä kämpässä oli vielä vähän sen tavaroita. Kun mimmi hoksasi, että kaveri on muualla, juuri silloin ilkeyttään kantoi kamat pihalle. Onneksi löytyi kolmas kaveri, joka kävi ne poimimassa talteen. :-)
normisettiä kirjoitti:
3. Nainen pellolle ilmeenkään värähtämättä.Joillekin varmaan onkin ihan nosrmishittiä. Epäilen ettei kuitenkaan kaikille naisille. :)
sönkkö kirjoitti:
Joillekin varmaan onkin ihan nosrmishittiä. Epäilen ettei kuitenkaan kaikille naisille. :)
Normishittiä siis.
tarralenkkari666 kirjoitti:
Mihin jäi se keskustele asiasta kohta? Sietäminen ja pakottaminen ovat kumpikin typerysten tekniikoita parisuhteessa.
Niinpä ne ovat. Mitä itse olen joskus suhteissani havainnut puhuminen uskovaisen tai alkoholistin kanssa on kokolailla turhaa. Kumpikaan ei yleensä ole valmiita luopumaan tavoistaan toisen vuoksi.
Noin muuten kannatan aina ensin juttelemista, ellei kyse ole jostain niin vakavasta ettei se juttelemalla aukene. Kuten että väkivalta on jokapäiväinen uhka, en näe juttelun enää juuri auttavan ainoastaan ovesta ja suhteesta poistumisen. Vähinäänin.Ratikkakuski kirjoitti:
Tuosta kamojen tuomisesta tuli mieleen yhden tutun ero. Se oli eronnut pari viikkoa ennen meidän mökkireissua ja edellisessä kämpässä oli vielä vähän sen tavaroita. Kun mimmi hoksasi, että kaveri on muualla, juuri silloin ilkeyttään kantoi kamat pihalle. Onneksi löytyi kolmas kaveri, joka kävi ne poimimassa talteen. :-)
Jotkut haluaa eroon näyttävyyttä ja spektaakkelimaisuutta, sitä tämäkin työpaikalle kamojen tuominen oli. Mies halusi olla äänekäs marttyyri ja vähän nöyryyttää mua työkaverien nähden. :)
No melkein onnistu sen verran, että kyllä mua hävetti kun muutkin näki miten käytöstavattoman ihmisen tunnen. Tulla nyt toisen työpaikalle kiekumaan jonkun vaate/kattilakassin kanssa. :D
Tosin jos se juttu kerran oli kaatua mun työpaikan pitämiseen ja muutamasta kaljapäivästä välipäivän ottamiseen, niin ei siinä paljon rakennetta olisi ollutkaan mistä rakentaa kestävää. :)
Olen muuten itsekin joskus pakannut poikakaverin kamata ulos terassille odottamaan. Kun en halunnut tyyppiä enää oven sisäpuolelle. Tiesin että se oven sisäpuolelle tuleminen aiheuttaisi vaan kamalaa yritystä ylipuhua mut ympäri ja katsomaan läpi sormien ja olisi vaikeampaa saada pakkaamaan itse kamojaan.
- Mies36-
Olen jättänyt naisia koska eivät osaneet tai jaksaneet siivota, eivät tiskanneet astioita, soivät epäterveellisesti. Jos syö roska ruokaa eikä huolehdi kropastaan niin ei sitten välitä siitä suhteestakaan. Tupakoinnin takia jätin naisen joka sanoi ettei polta mutta jäi siitä kiinni. Minusta asunnon kuuluu olla siisti, ettei kerää rojua joka nurkkaan ja kaappiin ja muutenkin pitää imuroida usein. Itsestään huolehtiminen kuuluu myös suhteeseen että välittää vartalostaan ettei liho.
- rumamaija
Varsinaiset poikaystäväni olen jättänyt minä, mutta se johon oikeasti rakastuin "jätti" (ei oikeastaan voi puhua jättämisestä kun ehdittiin vaan viikko tuntea ja kolmella treffeillä olla) minut siitä syystä, että menin hänen mielestään sänkyyn hänen kanssaan liian aikaisin (eli 3. tapaamisella). Hän oli siis itse täysin kokematon seksissä ja säikähti vähän omaa itsevarmuuttani.
- xxxccczzz
Noh... jätin erään miehen tapailun sen jälkeen kun näin hänen kämppänsä. Kämpästä löytyi ainakin 100 tyhjää pizzalaatikkoa, eikä näky muutenkaan ollut varsin lupaava. En ole itsekkään mikään siivousfriikki, mutta jos ei edes roskia viitsi viedä niin ei ole minua varten.
Toisaalta taas minut on jätetty koska mies ei pitänyt kun jätän tyhjät maitotölkit tiskialtaaseen.. Joo, en tiedä miksi teen niin, opittua lapsuuden kodista.... Typerä tapa mikä on jäänyt tavaksi. Tosin puolustuksekseni sanon että siinä on korkeintaan 2 tölkkiä ja sitten laitan ne roskikseen. Mutta en nyt ala manaamaan kuinka kaikki miehet ovat paskoja kun eivät ymmärrä tätä tapaani ja tee siitä sataa aloitusta ;) - atännä
Jos toista ei kunnioita ja arvosta (taitaa olla samoja asioita), on hyvä laittaa suhde poikki. Varmasti jokainen haluaisi tulla hyväksytyksi omana itsenään, ei muutettuna tai paranneltuna versioina.
Yksi tapailu etsi itselleen ja pojalleen hyvännäköistä elättäjää, siis asumiskuluihin osallistujaa. Noup.
Joku on ollut häntäheikki, joku valehtelija, joku liian ahdasmielinen, jollakin päihdeongelmia, joku luonnehäiriöinen... Ja koska itse en haaskaa aikaani paikkojen puunaamiseen, siivousneurootikko on täydellinen painajainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7053809Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002818Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771682Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 821623
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3801604Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101530- 301413
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901323