Miten vanhempi nainen isketään 2?

Ihastunutpoika

Olen hyvin ihastunut erääseen naiseen yliopistolla, joka käy samaa kurssia kuin minä. Arvioisin, että nainen on minua muutaman vuoden vanhempi tai enemmänkin. Onneksi kihlasormusta ei kuitenkaan näy.

Viimeisillä luennoilla olemme hakeutuneet istumaan lähelle toisiamme. Minä olen tehnyt tämän kahdesti, hän kertaalleen. Emme ole ainakaan vielä puhuneet toisillemme, hän on vain kerran kiittänyt minua, mihin minä vastasin hymyllä.

Onko ideoita, miten isken kyseisen naisen, ellei hän ehdi iskeä ensin minua, mikä onnistuiskin heti. Jännittää hieman, koska nainen on minua vanhempi.

4

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan_viattomasti

Kysyt vaan kahville/teelle.

• 4574574586865

Kannattaa kuitenkin muistaa, että näet häntä vielä tulevaisuudessa. Oletko valmis kohtaamaan hänet useaan otteeseen, jos käy niin ikävästi, että hän kieltäytyy?
      Sinun täytyy oikeasti välittää tuosta naisesta, koska tilanne on aivan toinen kuin jossain baarissa.
      Onnea.

• ehdottajasetä

Eikö olisi aika luontevaa ehdottaa ihan vilpittömästi luentojen välillä, että mentäskö kahville :)

• dorien123

Mene juttelemaan ja pyydä jonnekin kahvittelemaan, mutta varaudu kieltävään vastaukseen ja muista että näet häntä jatkossakin. Hän saattaa olla varattu siitäkin huolimatta ettei sormusta ole. Opettele olemaan sujut sen kanssa äläkä ala käyttäytyä oudosti sen jälkeen, vaan pysy tyynenä. Älä tee siitä isompaa juttua kuin mitä se on. Muut naiset huomaavat, ettet ole riippuvainen yhdestä naisesta ja saattavat kiinnostua. Tämäkin nainen saattoi vain kokeilla kuinka vakaa olet ihmisenä. Jos pystyt hallitsemaan itsesi vastoinkäymisessäkin hän saattaa kiinnostua uudestaan, tai sitten ei, mutta sun hommasi on hallita tilanne kävi miten tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6894
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4421
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3786
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3478
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      187
      3419
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2939
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13