Miettimään jäin "tuttavuutta"

Hämmästelevä

No kerronpa minäkin lyhyesti tarinani. Tutustuimme, muutama viesti ensin.. sitten puhelin,,, jutut vain venyivät aina pitemmiksi, jopa 2-3 tuntia ( hänen laskuunsa) ja lisäksi hän lähetti paljon kuviakin sähköpostiin. Soitti 3- 5 kertaa päivässä ja lisäksi tuli tekstareita vähän väliä. Koko elämänsä tuli tutuksi postin kuvia myöten. Ensimmäinen pieni ihmetys tosin kahdessa ensimmäisessä postissa, eri nimi lähettäjällä. ! ? Jäi tietysti alitajuntaan. Selitys... posti sekoillut.. No kaikki vaikutti hyvin rehelliseltä, joten pääsi siististi kahville ! Ja kaikki tuntui hyvin luontevalta ja rennolta, hieno suomalainen rehellinen, luotettava, tavallinen mies. Mutta se ensimmäinen nimi... uteliaisuus voitti ja nimi googleen ja yllätys... todellinen yllätys,, se nimi kuului arvostetulle eläkkeelle jääneelle virkamiehelle ja vielä jopa oli täydellinen kaksoisolento lehtikuvien perusteella tälle rakkaalle kyläilijälleni.... Useita lehtiartikkeleita löytyi ja kuvia.... pistipä miettimään.... kuka käy luonani kylässä.. kertomassa "satuja". Hän oli tietoinen kaksoisolennostaan ( ? ! ? ) kun mainitsin siitä.. No siihen ei vielä kaikki loppunut vaan oli vielä muutama vierailu, kunnes hän katosi ensin pohjoiseen ! ? auttamaan siskoaan hätätilanteessa.. joutui itse sairaalaan... "tytär" alkoi viestiä minulle suomi sivulla jota kesti useamman viikon, kun isä oli sairaalassa,.. tilanne vakava... jne... Kunnes kaikki loppui.. Hulluinta että hän itse ei enää vastannut puhelimeen, tekstiviesteihin, eikä sähköpostiin. Kun tarkistin googlesta hänen "talonsa kuvan" se olikin Kaikkosen vaimolleen ostama kesämökki ja osoite jonka hän antoi oli pelkkä metsätontti... Nyt jäi vain kiinnostamaan se kenen kanssa kahvittelin,,, tämän kunnianarvoisan virkamiehen vai tavallisen duunarin !! ?? !! Eli näinkin voi käydä....

2

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kartilli

Kiitos kun jaoit kokemuksesi.

Täällä ei kukaan tiedä kenen kanssa kahvittelit, paitsi jos palstalta löytyy toinen (kolmaskin?) samanlaisen episodin kokenut ja joilla jotain valaisevaa kerrottavaa kyseisestä miehestä.

Itse epäilisin sinuna, että olen kahvitellut tuon eläkkeelläolleen virkamiehen kaksoisolennon kanssa. Tyyppi on avannut sähköpostitilin joskus tuolla virkamiehen nimellä ja käyttänyt omiin tarkoituksiinsa (ei välttämättä laittomiin). Eli tavallinen persoonahäiriöinen sekopää joka leikkii olevansa välillä rakastunut joku muu ja välillä oma tyttärensä. Siis sinulle viestinyt tytär oli tietenkin itse tämä kahvittelija mies.

Käytä järkeäsi seuraavalla kerralla jo siinä kohtaa kun omat varoituskellot helisee, eli että jossain mättää. Silloin mitä todennäköisemmin jossain mättääkin!

On ne vekkuleita.

• Hämmästelevä

No jaa....harvoin vain tapaa henkilöitä jotka ovat kuin idennttiset kaksoset ja henkilö ei kuitenkaan vaikuttanut miltään persoonahäiriöiseltä,, vaan ihan tavalliselta mieheltä....Ja toki oli minulla järki mukana koko ajan, siksihän noita taustoja tutkinkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      206
      11881
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8218
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6303
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      176
      5221
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      56
      4967
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      50
      4508
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4418
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3916
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      82