Harras kristittymies piinaa köyhää naapuriaan

Alkujaan meillä oli hyvät naapurivälit. Olimme asuneet vaimon kanssa alueella jo vuosia, kunnen kd-uskovainen muutti vaivakseni.
Vaimo kuului kirkkoon, minä en.

Olin halpa työmies hänelle kun hän puutteellisen ammattitaidon takia poltti talonsa tulityön seurauksena.
Otin 10 markkaa tunnilta, etten rasittaisi liikaa naapurini lompakkoa hätätapauksessa. Olin tietysti vain aputöissä.

Hommasin tietokoneen. Hän opasti minua, aloittelijaa PC:n alkeissa.
Kirjoitin netissä harrastavani Reikimeditaatiota.
Naapuri veti tästä hyvin radikaaleja toimenpiteitä. S-24 moderaattorin ominaisuudessaan perusti pystyyn paikallisen painostamisryhmän.
Sai mukaan vaikutusvaltaisia ihmisiä.

Mm. Kymenlaakson alueradioon hänen ryhmänsä aktivoi päiväohjelmissa puhutun radilööpin, jossa kerrottiin alueen "pahoista voimista"
Presidentti Ahtisaaren maakuntamatkalla ryhnä, v.v kertoi epämääräisestä vaikuttajasta paikkakunnallaan.
Muista Ahtisaaren kysymyksen valituksen tekijöille" Onko teillä mitää sormituntumaa mistä tässä on kysymys".

v.v aloitti vihalla täytetyt kirjoitkset netissä otsikolla Reikihoitajan omamielenterveys.
Sinänsä valetta, koska olen vain oman terveyteni harjoittaja.

Kun savustusyritys paikkakunnalta ajamisessa epäonnistui, v.v alkoi sabotoinaan etänä tietokoettani niin, että poisti sieltä mm. kotisivuni. Olin kuitilla maksanut siitä ammattilaiselle 150 €.

Muutaman kerran vuodessa hän sotkee sähköpostin salasanat. Tänäänkin tilasin operaattoriltani Soneralta uudet. Kone ei käyttäjätunnusta ja uutta salasanaa silti hyväksy.

Olen menettänyt satoja euroja sairaan naapurini sadistisista hallintayrityksistään.

Toivo Lång
Inkeroinen

18

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelastettu1

      Ei tuollainen naapuri ole raitis. Voi olla että itse ehkä luulet joitain tapahtumia väärin ja luulet että ne on naapurin tekemiä. Pyydä Jeesusta tulemaan sydämeesi ja todista siit siten jollekin niin sinä pelastut., sillä raamattu sanoo että jos sinä suullasi tunnnustat että Jeesuksen Kristus on sinun Herrasi ja uskot sydämessäsi että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut, sillä sydämen uskolla tullaan autuaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Haet sitten raittiiseen seurakuntaan. Ole siunattu.

      • kylläpäkyllä

        Uskomus, että epäkuollut kosminen juutalaiszombi, joka on oma isänsä antaa sinulle ikuisen elämän, jos symbolisesti syöt hänen lihaansa ja juot hänen vertansa sekä telepaattisesti kerrot hänelle, että vastaanotat hänet herraksesi. Näin hän voi poistaa pahuuden voiman sielustasi, joka on olemassa, koska puhuva käärme vakuutti kylkiluunaisen syömään taikapuusta.


    • 9itop

      Uskovissa on paljon narsisteja.

    • vääräuskoset

      Liity isisiin ei naapuri uskalla muuta kun kumarrella.

    • Toivo.Lång

      Voisin lahjoa 2v. tytön tikkarilla tönäsemään tuon kurjan nettiluuserin ojaan, mutta en kestä sen rääkymistä. Jouduttais palokunta tilaamaan tuon läskimooseksen ylös.
      Se menis jälleen Kouvolan poliisille vinkumaan, että liityn jotenkin tapahtumaan.

      Kun sen tulipalo syttyi aina uudelleen ja uudelleen. Sen henkikaveri virnuili minulle vielä vuosia tulipalojen jälkeen:
      "Heti kun tulitikut otettiin topilta pois, niin palot loppuivat

    • perejakele

      Vaikuttaa tutunomaiselta. Onkohan sama pökäle konettani kiusannut. Tosin onhan näitä hihhuleita suomi turvoksissa.

      • se.on.se.kotko

        Tässä ketjussa tarkoitrttu häirikkö on myös ainakin 0llut alkoholipalstalla luotsina nimimerkillä tissu.
        Kiusaa siellä kirjoittajia. Sitten poistaa kiusatun kirjoittamiset.

        Se saattaa iskeä kenen tahansa koneelle. Viestit eivät lähde. Ruutuun tulee teksi punaisella, palvelinvirhe.


      • Toivo.Lång
        se.on.se.kotko kirjoitti:

        Tässä ketjussa tarkoitrttu häirikkö on myös ainakin 0llut alkoholipalstalla luotsina nimimerkillä tissu.
        Kiusaa siellä kirjoittajia. Sitten poistaa kiusatun kirjoittamiset.

        Se saattaa iskeä kenen tahansa koneelle. Viestit eivät lähde. Ruutuun tulee teksi punaisella, palvelinvirhe.

        Kun eilen illalla arvostelin toisaala netissä sen trollaussessiotaan, äijä suuttui ja kaappasi koneeni etänä.
        Kun pyrin eräälle paltalle, se laittoi esteen: "Oho. voi voi, se on nyt rikki".
        Ei ole S-24 robotin oikkuja vaan manipuloitua häiriöntekoa.


      • Toivo.Lång.Inkeroinen

        Tuo lahkolaisäijä on jälleen aktivoitumassa. Eilen se m u r t a u t u i S-24 palvelimeen ja. Kaappasi koti PC-liittymäni.
        Sitten tukki liittymän äänen kokonaan. Asetusten avulla näin, että oli poistanut äänen ruksaamalla eli tukkimalla.
        Poistin ruksin ja ääni palasi.

        Tännän se perverssi v.v on odottanut kalu kovana? miten voisi tänään häiritä. Vasta nimellä kirjoitetun viestin se salli lähttemään koneeltani.


    • Näkökulmaa1

      Miksi kummassa sallitte etäyhteyden koneellenne?,ottakaa se pois

      • Operaattorini Soneran agentti kävi meillä henk.koht. Laittamassa ruksin kohtaan, joka estää tietomurron koneelleni.
        Ajankohta oli talvea, oli iltapäivä. Seuraavana päivänä hakkeri tuli koneelleni jälleen.
        Ihme kyllä, nyt Kouvolan rikospoliisi kirjasi ja lupasi tutkia asian, tietokonevarkautena siksi että hakkeri poisti kotisivut, joista olin maksanut.

        Toivo Lång Inkeroinen


    • nhgbgnbhg

      Kyllä nyt on niin, että sinä vaikutat vainoharhaiselta.

      • Toivo.Lång.Inkeroinen

        Sinä v.viitanen taas vaikutat lahkolaiskahjolta. Yrität kai pässi "lähetyystehtäväsi" varjolla eristää mua mm. omaisistani.
        Poistit kotisivujeni lisäksi myös Worldin ja muutit sähköpostin salasanaani, niin että jouduin viemään koneen ammattilaishuoltoon.

        Eihän tuo naapuriini tunkenut viitanen, mukakristitty ole mitenkään tervettä.
        Tänään tulit jarruttamaan kirjoittamistani niin, ettei viestit lähde (kun sinä pässi hakkeroit)
        Bibolaarisairaana kadehdit näitä minun vehkaisiakin, kun itse velattomana elelet.

        JK. Viidesläisyys on nyt vaan niin persiistä kuin vain voi olla. Hylkäsit isäsi hellariopin.
        Heidän kanssaan yhteiskunnan marginaalisa elävän meikä-äijän kanssa ei ole ollut mitään vaikeuksia.
        Heillä ei kai sitten ole sinun viitaspässin kaltaista "lähetystehtävää".


      • Jappervokkki

        Jep, vainoharhaisuudelta vaikuttaa tämä. Jos minun koneeni muuttuu FI-asetukselta EN-asetukseksi, en syytä siitä ensimmäiseksi hakkeria, vaan oletan itse töpeksineeni sen jollain vahingossa tehdyllä näppäinoikotiellä.

        Tässä kuuluisassa dokumentissa on samantapaista tekstiä: http://bleach.kapsi.fi/homokaasu.htm

        Ja ei, en ole kukaan V.V. Jos aiempia tekstejäni tässä palvelussa lukee, ei niistä juurikaan kristillisyyttä löydä.


      • Toivo.Lång.Inkeroinen
        Jappervokkki kirjoitti:

        Jep, vainoharhaisuudelta vaikuttaa tämä. Jos minun koneeni muuttuu FI-asetukselta EN-asetukseksi, en syytä siitä ensimmäiseksi hakkeria, vaan oletan itse töpeksineeni sen jollain vahingossa tehdyllä näppäinoikotiellä.

        Tässä kuuluisassa dokumentissa on samantapaista tekstiä: http://bleach.kapsi.fi/homokaasu.htm

        Ja ei, en ole kukaan V.V. Jos aiempia tekstejäni tässä palvelussa lukee, ei niistä juurikaan kristillisyyttä löydä.

        Jappervokki. En räplää näppäimistölläni. En ole alkoholin vaikutuksen alainen koneen käytön aikana.
        Kotisivujen poisto onnistuu vain hakkeroinnin myötä. Amattilainen, joka kotisivuni teki kun annoin luvan kaapata ohjelmistoni.
        Hän sanoi että se on poistettu. Operaattorini Soneran tekninen kertoi näkevänsä sekä ohjelman poistajan, että päivämäärän.
        Kertoivat ettei heillä ole valtuuksia kertoa tästä asikkaalleen, vaan se on poliisin tehtävä.


    • Toivo.Lång.Inkeroinen

      Kd-hakkeri v.viitanen tuli taas su.10.4 illalla koneelleni. Se oli kosto siitä että arvostelin satuilua ja valehtelua.
      Laittoi jumiin S-24 viestin lähettämisen. Tällä kertaa yotube sai olla rauhassa.
      Sairas tyyppi hakee itselleen näin lisävaikutusmahdollisuutta. Ihme, että S-24 ottaa luotseiksikin tyyppejä, jotkä käyttävät nettiä henkilökohtaiseen kostoon.

      • Toivo.Lång.Inkeroinen

        Kd-hakkeri pysyi monia viikkoja pois häirintäharrastuksestaan. Pe.4.6 murtautui jälleen koneelleni häiritsemään.

        Kovan tason ATK ihmiset tietävät että sekä yksityisten että yritysten kotikoneille murtautuminen on rikollista toimintaa.

        Kun taas lahkotoimintaan viittava kd-lafka katsoo että "kristityille" em. toiminta on jopa suotavaa.


    • 111112222

      Surullista tämä ihmisten hypnoosi kidutus. Ihmisiä hakataan ja mieli tekee suojamuureja.

      Sitten ihmistä voi käyttää hyväksi miten vain.

      Orjuuttaa vaikka kaivamaan persettään eikä uhri edes itse tajua mitä tapahtuu.

      Pakkoruotsi lukio kalatie monarch brainwash hypnoosi suggerointi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe