Nainen, oletko harrastanut kimppakivaa

pankaa.nussikaa

Niin että kaksi miestä ja sinä

28

1121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole mutta ideatasolla fantasioin kyllä. :P :)

      • Yökyöpeli1

        Entä kolme miestä ja sinä?


      • DonKyösti

        Hyh hyh, mit' letukoita nykyajan limalootat on. Fantasioidaan raiskauksesta, kimppakivasta ja ties miestä. Hormonit hyrrää ja jalat nousee kattoon yli 50 miehen kanssa jo ennen kuin täytetään 25 vuotta.


      • Yökyöpeli1 kirjoitti:

        Entä kolme miestä ja sinä?

        Taitaa olla vähän liikaa.


      • DonKyösti kirjoitti:

        Hyh hyh, mit' letukoita nykyajan limalootat on. Fantasioidaan raiskauksesta, kimppakivasta ja ties miestä. Hormonit hyrrää ja jalat nousee kattoon yli 50 miehen kanssa jo ennen kuin täytetään 25 vuotta.

        Valitettavasti jään partnereiden määrässä aika tavalla nuoremmista kilpasiskoksista. En usko että tuo määrä on läheskään normaalia.


      • Yökyöpeli1
        Nainen_28v kirjoitti:

        Taitaa olla vähän liikaa.

        Aina olen se ylijäämä. :(


      • Yökyöpeli1 kirjoitti:

        Aina olen se ylijäämä. :(

        Saat olla numero 1 tai 2. Kaikki paikat on auki.


      • No yhdelle naiselle tarjoutuisi mahdollisuus kahden miehen hellittäväksi, ensiviikonloppuna pääkaupunkiseudulta. Jos kiinnostuit niin saa lähestyä [email protected]


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Valitettavasti jään partnereiden määrässä aika tavalla nuoremmista kilpasiskoksista. En usko että tuo määrä on läheskään normaalia.

        Ja sekö on ikä, eikä elämäntapakysymys?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Ja sekö on ikä, eikä elämäntapakysymys?

        Varmasti molempia! Toiset aloittaa aikaisemmin ja toiset myöhemmin. Toiset ei ikinä.

        Ei mulle ole mikään kunnia jaella rakkautta pitkin kyliä. Ei se ole mikään tavoite. Ei me kerärä nimiä taulukkoon ja pröystäillä niillä kavereiden kanssa, vaikka avoimesti asioista puhutaankin. Jos tykkään miehestä ja mieli tekee niin why not.


      • Riiiiiiiiiii
        DonKyösti kirjoitti:

        Hyh hyh, mit' letukoita nykyajan limalootat on. Fantasioidaan raiskauksesta, kimppakivasta ja ties miestä. Hormonit hyrrää ja jalat nousee kattoon yli 50 miehen kanssa jo ennen kuin täytetään 25 vuotta.

        Limaloota XD?
        Taas oppii uutta.


    • Simppelis

      En ymmärtänyt kysymystä, kun en ole livessä edessä tavannut yhtäkään

    • QueenMary_

      En ole, luulen, että tulisi kumminkin uusi episodi "seksileikeistä ensiapuun" ohjelmaan, tavalla tai toisella.

    • m-i-e-s

      En tiedä yhtäkään naista ketkä olisi harrastanut kimppakivaa kahden miehen kanssa, mutta tiedän useamman kuin kaksi, jotka ovat olleet samaan aikaan yhden miehen kanssa. =)

      • Luolamadonna

        Mä tiedän yhden tyypin, joka on tehnyt noi molemmat.

        Ei kuulemma mitään kovin ihmeellistä. Tulee vain omituinen lamaumassa telmimisen tunne, joka syventää osallistujien sidettä toisiinsa. Kuulemma.

        (Hihitystä)


      • m-i-e-s
        Luolamadonna kirjoitti:

        Mä tiedän yhden tyypin, joka on tehnyt noi molemmat.

        Ei kuulemma mitään kovin ihmeellistä. Tulee vain omituinen lamaumassa telmimisen tunne, joka syventää osallistujien sidettä toisiinsa. Kuulemma.

        (Hihitystä)

        Onneksi olkoon siis, itse en pysty ottamaan toista miestä mukaan leikkeihini. =)
        (Aistin että kirjoitat kolmannesta persoonastasi?)

        Ei se mitään kovin ihmeellistä ole, Kapeassa sängyssä humalassa lähinnä surkuhupaisaa leikkiä.


      • Luolamadonna
        m-i-e-s kirjoitti:

        Onneksi olkoon siis, itse en pysty ottamaan toista miestä mukaan leikkeihini. =)
        (Aistin että kirjoitat kolmannesta persoonastasi?)

        Ei se mitään kovin ihmeellistä ole, Kapeassa sängyssä humalassa lähinnä surkuhupaisaa leikkiä.

        Olin itseasiassa viidentoista ja kaikki oltiin hyviä ystäviä keskenämme. Kyllähän sitä hommeli vieläkin hymyilyttää.

        (Naurua)


      • m-i-e-s
        Luolamadonna kirjoitti:

        Olin itseasiassa viidentoista ja kaikki oltiin hyviä ystäviä keskenämme. Kyllähän sitä hommeli vieläkin hymyilyttää.

        (Naurua)

        Sen minkä nuorena oppii, niin vanhana taitaa. =)
        Mitä nuorempana aloittaa, sitä enemmän ehtii elämänsä aikana.


    • Ei kyllä ole käynyt mielessäkään. Täytyisi varmaan olla seksuaalisempi ja mielikuvituksekkaampi kuin minä, että onnistuisi. Mä muutenkin olen niin impivaaralainen, että suosin kahden kauppaa. Mies ja nainen kombinaatiota, yksi kumpaakin muodostaen parin. En oo kyllä kiinnotunut mistään härpäkkeistäkään tyyliin kaalimato.com.

    • Kiima-Mira

      Tietysti. Eikö kaikki ole? :)

    • thhj

      Olen kokeillut pari kertaa. Se oli aikoinaan suurin fantasiani, mutta olisi vain pitänyt jättää se fantasiaksi.

      Ongelma oli siinä että miehet kävivät niin kuumana etteivät malttaneet ajatella ollenkaan sitä mitä minä haluan. Kyseessä oli siis poikaystäväni ja hänen kaverinsa. En päässy lähellekään laukeamista. Homma oli ohi ihan liian nopeasti ja koko jutusta tuli liian hyväksikäytetty olo. liian moni matkii 3 kimpassa alan videoita joissa nainen ei välttämättä nauti

      Harmittaa, että tämä fantasiani on pilattu huonolla kokemuksella. Minun on ollut vaikea löytää uutta fantasiaa ajatuksiini, kun yritän päästä kiihoittumisessa loppuun asti.

    • rumamaija

      En. Kerran on tuota kehdattu ehdotella, entisen vakipanon toimesta. Kun vastasin että ei, niin herra vielä kehtasi inttää: "Miksei? Se on mun hyvä kaveri!" Olkoon vaikka elinikäinen bestis, en halua olla sängyssä kahden miehen jakamana! Yksi kerrallaan on aina sopinut mulle, ja siksi sinkkuaikanakaan en ole pitänyt kerralla kuin korkeintaan yhtä seksipartneria. Sen sijaan voisin EHKÄ kokeilla, että jakaisin saman miehen oman kaverini kanssa sängyssä, itselleni luonnollisempaa niin päin.

    • Nnnaaiinenn

      Olen ollut kerran. Se oli kai jonkunlainen ylläri minkä rakas mieheni halusi järjestää. Suosittelen jos on kyse aikuisista joiden kemiat kohtaa ja mielellään kovasti rakkautta mukana ainakin yhteen muruun.
      Tässä viime aikoina oon pohtinu ku katon noita ganbang videoita et tarttisin 5 miestä: kolmeen eri reikään ja molempiin tisseihin omat miehet =5kpl. Olen ehkä vähän vaativa. ;)

    • Olen

    • yököttäväajatus

      En todellakaan. En ole koskaan edes haaveillut sellaisesta.

      • 1919

        Sama täällä


    • Anonyymi

      En ole, mutta haluan.
      Mies kenties taipuu ajatukseen jos saan järkättyä toista naista meille ekana..

      Ei ainakaan sanonut heti ei, ja tiedän että hän itse on ollut kerran kolmantena ennen minua.
      Erektio vaikeuksia oli ollut kun alcoholiakin oli litrannut.. joten ei oikein onnistunut.

    • Anonyymi

      Kerran oli tarkoitus. Oma miesystävä ja toinen tuttu mies.
      Ei tullut lasta eikä p-skaa, omalta mieheltä meni sisu kaulaan ja jäi sivusta tuijottamaan kun sen toisen miehen kanssa leikimme. Meni siinä kyllä aika paljon maku koko jutusta kun yksi vain toljottaa siinä kuin sonni uutta porttia eikä saa mitään aikaiseksi.
      Ja kuitenkin oli hänen toiveensa. Monta kertaa uhosi etukäteen että haluaa, kun alettiin toteuttaa, jänisti.
      Oli kyllä hiljaa sen jälkeen. Asiaan ei palattu enää. Ja sanottakoon että suhde ei siihen kaatunut, vaan pari vuotta myöhemmin muista sysitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe