Eli oon 15 V tyttö. Halusin mustat reikä farkut en siis tarkota sellasii mis on vaa polvis reiät. Haluun sellaiset missä on monta reikää. Niiku esim. Polvissa ja reisien kohil. Mut en löydä mitään nettiliikettä mistä löytäisin sellaset. Oon yrittäny tehä ite sellasia mut aina on epäonnistunut :/
Mistä reikä farkkuja?
7
151
Vastaukset
- meriminkki
öh, kuin vaikeaa voi olla reikien tekeminen farkkuihin..?
- Aloittajaa
En haluu semmosii perus reikiä vaan semmoset jännät. En osaa selittää mut kuiteski xD
- meriminkki
no jos sulla on jotku vanhat tai muut sellaset farkut mitä et enää käytä, nii kokeile niihin eri keinoja.. esims. viiltämällä veitsellä tai ratkojalla tai hankaamalla hiekkapaperilla, juustoraastimella tms. (eikä tietenkään kannata pitää niitä farkkuja jalassa näiden kokeilujen aikana..) ei tän ny edelleenkään luulis mitään rakettitiedettä olevan jos edes vähän viitsis niitä omia aivojaankin käyttää (äxdee),
- Anonyymi
Hei
Tulee mieleen Kun Nivalassa asuu terveydenhuollon reikä ammunta. - Anonyymi
Ehkä melkein 7 vuotta sitten joku halusi näyttää ryysyläiseltä tai tappelussa kuonoonsa saaneelta tai juuri raiskatulta. Tänään sama henkilö tuskin suostuisi vetämään jalkaansa revittyjä farkkuja.
- Anonyymi
Laast siison ! Pillifarkutkin meni
- Anonyymi
Ja paljaat jalat ! Älykääpiötkin tajusi että suomessa on talvi, tai osa niistä. Nyt sukat vedetään kainaloon asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823