Pitäis käydä ostamassa lisää olutta.......
<3
Kaipaan kovasti rakasta Annea...........
Nimeni on Risto...........
10
67
Vastaukset
- ex-morkkis
minä sanon yhden asian jätä mainitsemasta anne ja kalja niin kuulostat jo hyvältä. puolet naisista ottaisi sinut. vaihdat mielessäsi nimen toiseksi mielityksi ja hoet sitä.
ja vaihdat merkin vishy.
oot silloin varsin maukas tapaus makeaa sisältä ja kermat jäljellä.- ex-morkkis
sinun kanssasi on "Päivä murmelina" joka toistaessa ärsyttävää ja lopulta koetaan että kiusaat.
ehkä se on tarkoitus,onko risto? ex-morkkis kirjoitti:
sinun kanssasi on "Päivä murmelina" joka toistaessa ärsyttävää ja lopulta koetaan että kiusaat.
ehkä se on tarkoitus,onko risto?En mä nyt itsekkään jaksa ajatella Annea päivästä toiseen......
:)- ex-morkkis
Risto_ kirjoitti:
En mä nyt itsekkään jaksa ajatella Annea päivästä toiseen......
:)hyvää tekee sinulle ne päivät jolloin olet unohtanut hänet. mutta olen nähnyt ne harvinaisina,jospa se johtuu palstasta.
- uteliasmarket
Asutko muuten Kainuussa,jäljet johtavat sinne???????
- uteliasmarket
Harmi !
- toisinsanoen
amfetamiini on loppumassa.. "Tupakkaako" on vielä jäljellä?
- Hahhhahh
tämä oli hyvä! :)
- hiukanpelottava
onkohan tää Risto sellainen myrtsi-ilmeinen bussilla matkustaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5161568- 641166
- 61862
- 61845
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691