Kenet vailtsisit vuoden 2015 helluntailaiseksi?
Nyt on paljon valinnanvaraa erilaisin perustein.
Poutala, Essayah, Tukiainen, Merisalo, Meller, Rahkonen jne.
Oma valintani on Ristin Voiton toimituspäällikkö Anssi Tiittanen, joka tekee myös musiikkiuraa.
Kun AA-yhdistys teki kansalaisaloitteen tulevan tasa-arvoisen avioliittolain kumoamiseksi, niin Anssi Tiittanen hämmästytti minut positiivisesti, kun lausui aloitteesta seuraavaa:
"Onko Aito avioliitto -hankkeessa sittenkin käynyt niin, ettei pelin ymmärretä päättyneen? Onko tilanne kuin jääkiekko-ottelussa, jossa loppusummeri on soinut, yleisö on poistunut ja hallin valoja jo sammutellaan?
Hävinnyt joukkue on jäänyt silti kentälle pelailemaan ja toivoo, että voisi vielä vaikuttaa tulostaululla näkyviin numeroihin."
http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/avioliittokampanjan-sisalto-ei-vakuuta/
Vuoden helluntailaisen valinta
16
519
Vastaukset
- lehenkari
Minun valintani on Marianne Lehenkari
Kannattaa lukea
http://kotiliesi.fi/puheenaiheet/jutut/minun-tarinani-lapsuus-helluntailaisessa-perheessa- hoopeemoil
Keijo Leppänen, tosin en ole maikkaria katsonut vuosiin.
hoopeemoil kirjoitti:
Keijo Leppänen, tosin en ole maikkaria katsonut vuosiin.
Leppänen ollut näkyvillä, mutta näkymätön, lukuunottamatta ylilyöntiä kentän laidalla lasten pelissä.
Pikku geen, eli Henri Vähäkainun 2000-luvun alussa alkanut suosio hiipui nopeasti, kun 2009 tuli törkeä rattijuoppous ja 2010 huumausainerikos.
Sen jälkeen hän ei ole päässyt pinnalle, vaikka on yrittänyt.
Kyllähän ne vielä voi vaikuttaa tämän pelin tuloksiin. Uusi eduskunta on tutkitusti aika konservatiivista.
En ole kiinnostunut hell.hahmoista että voisin sanoa että kuka on paras julkkishellari.
En tykkää niistä kenestäkään. Heh..
Omassa yksityiselämässäni tiedän muutaman tosi kivan uskovaisen/helluntailaisen. Mutta heitähän ei voi äänestää.PS. Luin tässä peku, sinun listaa...Tukiainen on sittenkin vuoden listasta tuo hellari.
Olen julkkikset-osiota seurannut(suomi24)ja huomannut että tukiaista pilkataan esimerkiksi ulkonäöstä.
Häntä on sillä palstalla jopa suositeltua nimitellä tunkiksi ja kaiken tavoin saa osoittaa sitä omaa ällötystä tukiaisen ulkonäköä kohtaan.
Minusta se on yleisöltä todella väärin ja moukkamaista.
Sen minkä olen seurannut ko henkilön puheita uskosta niin ...no, hänet on kasvatettu sellaiseksi. Uskovaiseksi.
Jotain traumoja on matkaan tarttunut siitä kerto hänen alkoholiongelmansa.
Säälittää lukea hänen tekstejään. Tukiainen on moneen kertaan osoittanut kärsivänsä ihmisten pahoista puheista.
Hänellä on minipossu. Siitäkin ihmiset ovat sanoneet että Johanna ei hoida...
Luulen että se kun hän sanoo että hoitaa hyvin on totta.
Ei ole muotia ymmärtää Johanna Tukiaista.
Mutta moinen ajojahti...tavallaan ymmärrän sen että hän juo.
Minusta hän on vuoden hellari...mutta jos kysytään muilta hän on vuoden vihatuin uskovainen.
Hän kestää ihmisten ilkeyttä ja ylenkatsetta pystypäin... toki välillä repeää ja hän itkee..auroraboreallis kirjoitti:
PS. Luin tässä peku, sinun listaa...Tukiainen on sittenkin vuoden listasta tuo hellari.
Olen julkkikset-osiota seurannut(suomi24)ja huomannut että tukiaista pilkataan esimerkiksi ulkonäöstä.
Häntä on sillä palstalla jopa suositeltua nimitellä tunkiksi ja kaiken tavoin saa osoittaa sitä omaa ällötystä tukiaisen ulkonäköä kohtaan.
Minusta se on yleisöltä todella väärin ja moukkamaista.
Sen minkä olen seurannut ko henkilön puheita uskosta niin ...no, hänet on kasvatettu sellaiseksi. Uskovaiseksi.
Jotain traumoja on matkaan tarttunut siitä kerto hänen alkoholiongelmansa.
Säälittää lukea hänen tekstejään. Tukiainen on moneen kertaan osoittanut kärsivänsä ihmisten pahoista puheista.
Hänellä on minipossu. Siitäkin ihmiset ovat sanoneet että Johanna ei hoida...
Luulen että se kun hän sanoo että hoitaa hyvin on totta.
Ei ole muotia ymmärtää Johanna Tukiaista.
Mutta moinen ajojahti...tavallaan ymmärrän sen että hän juo.
Minusta hän on vuoden hellari...mutta jos kysytään muilta hän on vuoden vihatuin uskovainen.
Hän kestää ihmisten ilkeyttä ja ylenkatsetta pystypäin... toki välillä repeää ja hän itkee.."Säälittää lukea hänen tekstejään. Tukiainen on moneen kertaan osoittanut kärsivänsä ihmisten pahoista puheista."
Toisaalta ehkä se johtuu siitä kun Tukiainen itse keksii perättömiä väitteitä toisista.
(saanut niistä vankeustuomionkin)
Kun itse käyttäytyy huonosti toisia kohtaan, niin se kostautuu ainakin Tukiaisen tapauksessa, siten, että alkaa tulla myös turhia syytöksiä.
Poutala jälleen neljäs.
http://yle.fi/urheilu/poutalalle_karmiva_pettymys__mm-mitali_jai_tuhannesosien_paahan/8672419
Näyttää siltä, ettei Poutala saavuta ikinä mm-mitalia?- jaksat.jankuttaa
Oletko jo saanut invamoposi lumihangesta ylös?
Onko tuo Aa-yhdistys aiheuttanut sinulle manian?
- hellarex
Jos valitaan vuoden helluntailainen, niin se on mahdotonta. Yleensä, kun valitaan vuoden "henkilö", niin häneen liittyy laajasti positiivisuutta, mutta helluntailaisuudesta sitä ei löydy etsimälläkään.
- EiOoIhanPerusHellari
Jimmy Huhtala
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001017796.html - Anonyymi
Parempi ettei ihmisiä kehuta. Edes heidän muuttumisiaan. Ihmisiin petytään, itseämme petytään, toisiimme jne. Jeesukseen emme pety ikinä. Todistellaan Hänestä kuka vesien päällä kulki.
- Anonyymi
Ano Turtiainen.
- Anonyymi
Ainakin Mellerillä v. 23 kokonaistulot verotietojen mukaan sitä luokkaa, että on tämän vuoden helluntalainen. Hieno saavutus.
- Anonyymi
Meller ei kait ole virallisesti helluntailainen, vaikkakin opeiltaan näennäis-karismaattinen höpö. Virallisesti hän lienee luterilainen, muttei kuitenkaan opeiltaan ja uskoltaan.
Todellisuudessa hän on jo yli 60 vuotta ollut USA:n Pentagonin, CIA:n ja Israelin Mossadin agentti, jonka sanoma ei ole kristillinen, vaan sotapoliittinen. Mitä hän todellisuudessa "uskoo", on asia jota hänen kuulijansa voisivat pohtia.
Hänellä on hengellisistä asioista monenlaista, oikeaakin tietoa, mutta, etenkin tänä päivänä, sekoitettuna myös lukemattomiin valheisiin, joiden motiivi yksistään tietynlainen sotapoliittinen manipulointi ja tämän kaiken kautta saatava raha. 💰
- Anonyymi
Helluntailaiset ei kiinnosta. Sekopää sakkia kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481