mitä minulle on tapahtunut pitkään aikaan. Olet ihana. Rakastan sinua. Itkettää ja surettaa. Sattuu. Tuntuu, että osa minua kuolee nyt. Tarvitsen sinua, rakastan ja välitän. Haluaisin jakaa kanssasi loppuelämän ja kaikki ilot, surut ja "sokeritoukat"
Mutta olet itsekäs. Liian itsekäs. Käyttäytymisestäsi minua (ei muita, vaan ainoastaan minua kohtaan) kohtaan tulee mieleen laulu:
https://www.youtube.com/watch?v=eknkyHeOYOM
Mä olen nyt tosi rikki. Rakastan sinua, valtavasti, muttet ymmärrä tätä tuhoisaa ominaisuuttasi eikä siten mitään voi korjata, ei eheyttää, ei jatkaa. Voi kun kaikki olisi mennyt toisin. Olet silti minulle se THE ONE. Ja minulla menee hyvin kauanennen kuin pääsen sinusta yli. Kaikkea hyvää sinulle ihanuus <3
sinä olit parasta
surunaama
4
436
Vastaukset
- onneamatkaann
Sun pitäisi tämä ihan konkreettisesti kertoa hänelle. Siis sanoilla eikä olettaa että toinen tietäisi mitä tunnet. Jos todellakin tämä ihminen on sinun THE ONE, niin nosta kissa pöydälle ja tee se asia hänelle selväksi.
- posket
Mä tiedän
- Enoleitsekäs
Olen vain murrettu...
- hbybgbg
Huono musiikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128