sinä olit parasta

surunaama

mitä minulle on tapahtunut pitkään aikaan. Olet ihana. Rakastan sinua. Itkettää ja surettaa. Sattuu. Tuntuu, että osa minua kuolee nyt. Tarvitsen sinua, rakastan ja välitän. Haluaisin jakaa kanssasi loppuelämän ja kaikki ilot, surut ja "sokeritoukat"

Mutta olet itsekäs. Liian itsekäs. Käyttäytymisestäsi minua (ei muita, vaan ainoastaan minua kohtaan) kohtaan tulee mieleen laulu:

https://www.youtube.com/watch?v=eknkyHeOYOM

Mä olen nyt tosi rikki. Rakastan sinua, valtavasti, muttet ymmärrä tätä tuhoisaa ominaisuuttasi eikä siten mitään voi korjata, ei eheyttää, ei jatkaa. Voi kun kaikki olisi mennyt toisin. Olet silti minulle se THE ONE. Ja minulla menee hyvin kauanennen kuin pääsen sinusta yli. Kaikkea hyvää sinulle ihanuus <3

4

463

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneamatkaann

Sun pitäisi tämä ihan konkreettisesti kertoa hänelle. Siis sanoilla eikä olettaa että toinen tietäisi mitä tunnet. Jos todellakin tämä ihminen on sinun THE ONE, niin nosta kissa pöydälle ja tee se asia hänelle selväksi.

• posket

Mä tiedän

• Enoleitsekäs

Olen vain murrettu...

• hbybgbg

Huono musiikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1959
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1229
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1018
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      24
      1003
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      90
      714
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      109
      686
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      44
      675
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      645
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      590
    Aihe