Unelmien poikamies Suomi ohjelma

Kilttiatm

30

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

Niin ja sitten ihmetellään mm. tätä http://keskustelu.suomi24.fi/t/14125328/mita-ihmetta =)

Saattaa unelmien poikamies päästä Eerikäisen jälkiliukkaille. =)

En tosin tiedä kumpi on pahempi, tuo ohjelma ja siihen liittyvät tahot vai ne ketkä aikoo herkeämättä seurata ko. ulostetta. (Ei vain kaikki toimi Suomessa, mikä toimii Jenkeissä tms.)

Kunhan nyt poikamies valitsee Eskon liukkaat, niin seuraava ohjelma voikin olla rakas, sinusta on tullut pullukka, kun Eskon ex-pano pääsee lihomaan.

Mitä paskempi ohjelmaformaatti, sitä enemmän katsojia. Halvalla tullaan persraiskaamaan sisällyttäen tuotesijoittelua ja mainoksia.

• Kilttiatm

Kaikilla naisilla kilo meikkiä naamassa ja esittävät niin täydellistä naista kun olla ja voi.

• dear.lord

Mitä järkeä olla unelmien poikamies jos on edessä noin surkea naistarjonta! :D

• rumamaija

Jos kilttiatm sanoo yök kaikille noista, niin on se sitten kyllä perhanan nirso jätkä. Ei siis mikään ihme että on sinkku. Noistakaan naisista kaikki eivät olleet esimerkiksi ylipainoisia, mitä kilttiatm on aiemmin väittänyt AINOAKSI kriteerikseen naiselle...

• Kilttiatm

Yksikään noista naisista ei katselisi lyhyttä alle 170 cm miestä. Paljonko vetoa että se unelmien poikamies on 180 cm mies. Ja kyllä minulle kelpaa ylipainoinen nainen jos se ei ole mitään 110 kg

• 785

Sinä se vain toistelet mantraasi, kuin opetettu apina, tuolla iltiksen kommenttikentässä.
      Yksikään noista naisista ei maninnut miehen varallisuutta miksikään kriteeriksi, mutta sinä taas kerran "tiesit" heille merkkaavan vain lompakon paksuus ja ulkonäkö.
      Henkisiä ominaisuuksia heistä jokainen korosti, mutta kun se ei sovi sinun mantraasi niin se pitää jättää pois, ja lisätä mantraan sopiva, mutta valheellinen, ominaisuus.
      Tuollaisella ennakkoasenteella varustautunut ihminen jää varmasti yksin. Eihän kukaan halua edes kaveerata tuolla tavalla suhtautuvan kanssa.

• Kilttiatm

Naiset sanoo toista ja tarkoittaa toista. Ei ne nyt telkkarissa tunnusta että etsivät rikasta komeaa miestä ja se ulkonäkö on heille tärkein asia miehessä

• 785
        Kilttiatm kirjoitti:

Naiset sanoo toista ja tarkoittaa toista. Ei ne nyt telkkarissa tunnusta että etsivät rikasta komeaa miestä ja se ulkonäkö on heille tärkein asia miehessä

Sanoo hän, jolla ei ole naisista minkäänlaista kokemusta.
        Edelleen: yksin jää (ilman parisuhdetta ja ystäviä) tuolla sinun asenteellasi.

• Kilttiatm
        785 kirjoitti:

Sanoo hän, jolla ei ole naisista minkäänlaista kokemusta.
        Edelleen: yksin jää (ilman parisuhdetta ja ystäviä) tuolla sinun asenteellasi.

Niin jäänkin. En ole koskaan uskonutkaan että saisin parisuhteen

• ätmelssön

Yksikään ei maininnut lompakon paksuutta tai ulkonäköä kriteeriksi. Niinpä onkin. Vaan katsotaanpa mitä naiset tiesivät etukäteen mioehestä jota he tavoittelevat:

"Itse poikamiehen henkilöllisyys on vielä salaisuus. Bachelor Suomen poikamies paljastetaan maaliskuun alkupuolella. Häntä luonnehditaan ihastuttavaksi, liike-elämässä menestyneeksi päälle 30-vuotiaaksi sinkkumieheksi. Urheilullisen ja raamikkaan miehen sydämestä kamppailevat nämä 17 naista"

Varmaankin halusivat ohjelmaan kun miehen luonne ratkaisee :D

• tarralenkkari666

Eihän ne tienneet mitään kyseisestä hepusta (joka muuten, jos mennään yhtään amerikan malliin on saakelin limainen ja ruma), kun ohjelmaan ilmoittautuivat.

• Ikis__M

Huippulausunto jossa palstatouudet ja hypergamia kivasti kohtaavat:

"Aiemmin pahoihin poikiin ihastunut Heidi etsii kunnianhimoista miestä, jolla on elämässään kaikki osa-alueet tasapainossa keskenään. Laiskojen ja paikallaan junnaavien pelimiesten on turha tulla koputtelemaan Heidin ovelle, sillä pedantti Heidi haluaa miehen, joka pyrkii jatkuvasti eteenpäin."

Kuinka ollakaan lutka avoimesti myöntää kellistyneensä jännäp..ille mutta eipä riitä edes pelimies jos se junnaa paikallaan (=tyytyväinen elämäänsä) vaan pitää olla hyvinkoulutettu ura-ohjus. Akasta itsestään tulee ehkä luokanopettaja, siis vasta opiskelee, joka aikoo sitten junnata pilteille samoja asioita nelisenkymmentä vuotta. Vielä kun tuolla olisi jo lapsi tehtynä jollekin jännälle se kruunaisi lausunnon.

• Eihän nyt kukaan täyspäinen ihminen tällaisiin ohjelmiin lähde. (Tai niitä katso.)

• m-i-e-s

=) Ihanan suloista, ei tosin niiden miljardien vuoski jotka ovat joko lähteneet tai katsoneet.

• m-i-e-s kirjoitti:

=) Ihanan suloista, ei tosin niiden miljardien vuoski jotka ovat joko lähteneet tai katsoneet.

Mä elän omassa kuplassani johon ei kuulu maajussien morsiammet, big brotherit tai muu shitti. :P

• Minä voisin vähän vilkuilla, etenkin jos nuo naiset esiintyvät vähissä vaatteissa

• pujottelija kirjoitti:

Minä voisin vähän vilkuilla, etenkin jos nuo naiset esiintyvät vähissä vaatteissa

Eks sitä varten oo ihan muut filmit?

• Nainen_28v kirjoitti:

Eks sitä varten oo ihan muut filmit?

Ai missikisat?

• pujottelija kirjoitti:

Ai missikisat?

Meinasin semmosta missä on vähän enemmän liikettä.

• m-i-e-s
        Nainen_28v kirjoitti:

Mä elän omassa kuplassani johon ei kuulu maajussien morsiammet, big brotherit tai muu shitti. :P

Ihmiskunnalla on toivoa sittenkin. =) Pidä kuplasta huolta, se shitti haluaa tulla ovista ja ikkunoista.

• m-i-e-s kirjoitti:

Ihmiskunnalla on toivoa sittenkin. =) Pidä kuplasta huolta, se shitti haluaa tulla ovista ja ikkunoista.

Tässä kuplassa ajatellaan kauniita asioita ja halutaan uskoa kaikesta hyvää. Erittäin käytännöllinen myös sadesäällä.

• m-i-e-s
        Nainen_28v kirjoitti:

Tässä kuplassa ajatellaan kauniita asioita ja halutaan uskoa kaikesta hyvää. Erittäin käytännöllinen myös sadesäällä.

Toivottavasti halu uskoa on pahuuden tiedostamista, eikä liiallisen luottavainen sinisine silmineen. (Hän vei lompakkoni kerran, eihän hän tekisi sitä... kolmesti.) =)

Kauniit ajatukset ovat mielen tulkinnassa. Mikä voisikaan olla kauniimpaa, kuin kaunis Suomalainen sää. Sataa melkein pystysuoraan. =) Virkistävä sade kasvoilla, luonnon soittaen musiikkiaan.

• m-i-e-s kirjoitti:

Toivottavasti halu uskoa on pahuuden tiedostamista, eikä liiallisen luottavainen sinisine silmineen. (Hän vei lompakkoni kerran, eihän hän tekisi sitä... kolmesti.) =)

Kauniit ajatukset ovat mielen tulkinnassa. Mikä voisikaan olla kauniimpaa, kuin kaunis Suomalainen sää. Sataa melkein pystysuoraan. =) Virkistävä sade kasvoilla, luonnon soittaen musiikkiaan.

Kyllä mä ajattelin vasta viidennellä kerralla kun rahat lähti että prkl... no ei vaiskaa.

Olen monessa asiassa erittäin epäluuloinen. Raha-asioissa. Sopimusasioissa. Luottamusasioissa. En halua että mua kusetetaan.

Mutta kun puhutaan ihmisistä. Saatan olla jopa sinisilmäisen tyhmä. En aina ymmärrä haluaako joku hyvää tai pahaa. Lähtökohtaisesti ihmiset on hyviä. Käsitys muuttuu vasta kokemuksesta.

Asenne muokkaa koko ajattelua, toki. :) "Talvella on pimeää, mutta saan koristella kaikki kämpän ikkunat kausivaloilla." <3

• Thisistheplace

Ei nuo huonon näköisiä ole, mutta eivät kyllä erityisen kiinnostavilta vaikuta yksikään.

• Ihan meinaa itku tirahtaa, kun ajattelee, että iällisesti nuo olisivat omaa kohderyhmää.

• m-i-e-s

Johtuuko tirahtaminen ilosta, kun itse on erittäin hyvin säilynyt vai surusta, kun mahdollisesti muutama potentiaalinen ehdokas meni sivu suun? =)

Ikä on lähińnä vain numero, kohderyhmä saa olla laajempikin.

• aikuinenmies-

Kohta nuo naiset kurppaantuu ja se unelmien poikamies vaihtaa nuorempaan. Jos se mies löytää jonkun naisen niin eivät ne kauaa naimisissa ole.

• 785

Et kai sä nyt tosissasi kuvittele, että tuollaisen hömppäohjelman tiimoilta naimisiin mentäisiin?

• Naisasialooseri1

Nina 27 on seurustellut Esko Eerikäisen kanssa ja esko on 43!! Nainen tykkää vanhemmasta!!

• Olin jo ihmeissäni, kun seitsämällä ensimmäisellä ei näkynyt tatuointeja, mutta olihan lutkaleima sitten siellä useammallakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13