...pelkästään lukiessanne näitä juttuja vai sekä lukiessa että kirjoittaessa?
Itse nauran sekä kirjoittaessa että lukiessa.
Nauratteko te...
42
162
Vastaukset
- fsdfsfsdfdsf
Ei paljoa naurata kun on syntynyt mieheksi, jos olisit sinäkin mies niin et sanoisi noin.
- Pitkäpartanepalista
Noh noh...äläpäs ota elämää vakavasti. Keskity iloitsemaan!
- m-i-e-s
Vähän riippuu mitä lukee ja mitä kirjoittaa.
Kyllä se valitettavasti useimmiten on = http://media1.giphy.com/media/6OWIl75ibpuFO/giphy.gif
Hyvin suurella todennäköisyydellä, jos olisin olento vieraalta planeetalta ja tutustuisin ainoastaan tähän tekisin näin = http://vignette4.wikia.nocookie.net/uncyclopedia/images/5/53/Earth_exploding.gif/revision/latest?cb=20111224074737- Nnnaaiinneenn
Musta tää palsta on aikalailla kuin vieras planeetta koska näiden ihmisten elämä on jotain niin kaukaista. Muakin monta kertaa epäilty trolliksi koska elämäni nyt sattuu olemaan erilaista kun monella täällä äänessä olevalla.
Toisinaan kumpaakin, mutta joskus myös itkettää. Varsinaista draamaa tämä.
Mikä muka itkettää? Sekö kun sinulle vakuutetaan, että olet oikein hyvä nainen ja sinulle riittää ottajia? Vai tämä liikennemerkki:
http://www.finlex.fi/data/sdliite/sd/141.gifHC-ätmel kirjoitti:
Mikä muka itkettää? Sekö kun sinulle vakuutetaan, että olet oikein hyvä nainen ja sinulle riittää ottajia? Vai tämä liikennemerkki:
http://www.finlex.fi/data/sdliite/sd/141.gifNiin vakuutellaan, sillä samalla tavalla kuin ätmeille, että kelpaavat. Kyllä joku/jotkut jossain varmasti tykkää, niinku vaikka jeesus ja bätmän, en tosin juuri minä.
Hah ha ha .. joo.. liikennemerkki.PikkuLikka kirjoitti:
Niin vakuutellaan, sillä samalla tavalla kuin ätmeille, että kelpaavat. Kyllä joku/jotkut jossain varmasti tykkää, niinku vaikka jeesus ja bätmän, en tosin juuri minä.
Hah ha ha .. joo.. liikennemerkki.Tuossa vertauksessa vaan ontuu se, että sinut on myös de facto otettu ja muistaakseni useampaan kertaankin, kun taas alemman tason miesten ympärillä naiset pidättelevät pierujaankin, etteivät ne päätyisi kosketuksiin alemman tason miehen nenän kanssa.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Niin vakuutellaan, sillä samalla tavalla kuin ätmeille, että kelpaavat. Kyllä joku/jotkut jossain varmasti tykkää, niinku vaikka jeesus ja bätmän, en tosin juuri minä.
Hah ha ha .. joo.. liikennemerkki.Tuo nyt lienee aika vahvasti liioiteltua, olet suhteillut lukioikäisestä lähtien ja jännääkin jo saanut, nyt tarvitsee enää vain löytää kiltti & kunnollinen uraputkimies loppuelämän viihdyttäjäksi. esim. ätmel joka on kovassa nosteessa uran suhteen, ainoa mitä tarvitsee on vieroittaa sinkku-palstasta.
HC-ätmel kirjoitti:
Tuossa vertauksessa vaan ontuu se, että sinut on myös de facto otettu ja muistaakseni useampaan kertaankin, kun taas alemman tason miesten ympärillä naiset pidättelevät pierujaankin, etteivät ne päätyisi kosketuksiin alemman tason miehen nenän kanssa.
Aste-ero kyseessä, on käytännössä sama jos heinäsuovassa on kaksi neulaa tai ei yhtään.
PikkuLikka kirjoitti:
Aste-ero kyseessä, on käytännössä sama jos heinäsuovassa on kaksi neulaa tai ei yhtään.
Kahden neulan heinäsuovassa etsimisessä voi tuurista riippuen kestää kauan. Neulattoman heinäsuovan tapauksessa etsimisessä kestää aina äärettömän kauan. Se on aika iso aste-ero.
HC-ätmel kirjoitti:
Kahden neulan heinäsuovassa etsimisessä voi tuurista riippuen kestää kauan. Neulattoman heinäsuovan tapauksessa etsimisessä kestää aina äärettömän kauan. Se on aika iso aste-ero.
Olet oikeassa, mutta arkielämän kannalta tilanne on jokseenkin sama. Meteoriitinkin osuminen kohdalle on mahdollista, mutta kuinka todennäköistä se on? Varsinkin kun, ne pari kasassa ollutta neulaa tuli jo löydetyiksi.
PikkuLikka kirjoitti:
Olet oikeassa, mutta arkielämän kannalta tilanne on jokseenkin sama. Meteoriitinkin osuminen kohdalle on mahdollista, mutta kuinka todennäköistä se on? Varsinkin kun, ne pari kasassa ollutta neulaa tuli jo löydetyiksi.
Taisit vain poimia heinäsuovasta pari näkyvästi törröttävää neulaa ja päätit, että siinä oli kaikki sieltä löytyvät neulat. :-I
HC-ätmel kirjoitti:
Taisit vain poimia heinäsuovasta pari näkyvästi törröttävää neulaa ja päätit, että siinä oli kaikki sieltä löytyvät neulat. :-I
Ehkä.. mutta pistää miettimään, haluaako kovin syvältä käsikopelolla alkaa etsiäkään, neulat kuitenkin aina tekevät sitä minkä parhaiten osaavat. :/
PikkuLikka kirjoitti:
Ehkä.. mutta pistää miettimään, haluaako kovin syvältä käsikopelolla alkaa etsiäkään, neulat kuitenkin aina tekevät sitä minkä parhaiten osaavat. :/
Valivali, ihme prinsessa. >:-(
HC-ätmel kirjoitti:
Valivali, ihme prinsessa. >:-(
Niin kai sitten.. Sori, mulla taitaa olla taas sunnuntaidepis. :(
PikkuLikka kirjoitti:
Niin kai sitten.. Sori, mulla taitaa olla taas sunnuntaidepis. :(
Mitäs et mennyt baariin miesten ihailtavaksi.
HC-ätmel kirjoitti:
Mitäs et mennyt baariin miesten ihailtavaksi.
Sitäs kun en jaksa vaivautua. Sitä paitsi ne on kyllä ihan muut naiset mitä miehet siellä baarissa ihailee, niin kuin varsin hyvin tiedät.
PikkuLikka kirjoitti:
Sitäs kun en jaksa vaivautua. Sitä paitsi ne on kyllä ihan muut naiset mitä miehet siellä baarissa ihailee, niin kuin varsin hyvin tiedät.
En ole koskaan käynyt baarissa, joten en tiedä. Olen kuitenkin kuullut, että pienet ja sievät naiset menevät kuumille kiville.
HC-ätmel kirjoitti:
En ole koskaan käynyt baarissa, joten en tiedä. Olen kuitenkin kuullut, että pienet ja sievät naiset menevät kuumille kiville.
En ole kyllä huomannut semmoista, ehkäpä nuo määreet eivät kaikilta osin päde minuun tai sitten pikkulinnulta meni sauna ja baari sekaisin..
Mutta miksi et mukamas ole ikinä ollut baarissa, voi siellä juoda limuakin jos et käytä alkoa?PikkuLikka kirjoitti:
En ole kyllä huomannut semmoista, ehkäpä nuo määreet eivät kaikilta osin päde minuun tai sitten pikkulinnulta meni sauna ja baari sekaisin..
Mutta miksi et mukamas ole ikinä ollut baarissa, voi siellä juoda limuakin jos et käytä alkoa?Limua voi juoda kotonakin. Meluisa, humalaisia täynnä oleva sosiaaliselle kanssakäymiselle pyhitetty tila on mulle suurin piirtein yhtä houkutteleva kokemus kuin sauna lumiukolle.
HC-ätmel kirjoitti:
Limua voi juoda kotonakin. Meluisa, humalaisia täynnä oleva sosiaaliselle kanssakäymiselle pyhitetty tila on mulle suurin piirtein yhtä houkutteleva kokemus kuin sauna lumiukolle.
Sama fiilis ollut aina. Yritän nyt siedättää itseäni. En halua panikoida, jos joku lähelläni on humalassa. Haluan voittaa ne pelot.
Nainen_28v kirjoitti:
Sama fiilis ollut aina. Yritän nyt siedättää itseäni. En halua panikoida, jos joku lähelläni on humalassa. Haluan voittaa ne pelot.
Mua ei niinkään pelota, vaan vituttaa se, että joku ensin tieten tahtoen päihdyttää itsensä ja kuvittelee voivansa sen jälkeen sanoa ja tehdä mitä huvittaa, ilman vastuuta. Tosin ehkä pelko ja vitutus ovat vain eri ilmentymiä samasta ahdistuksesta.
HC-ätmel kirjoitti:
Mua ei niinkään pelota, vaan vituttaa se, että joku ensin tieten tahtoen päihdyttää itsensä ja kuvittelee voivansa sen jälkeen sanoa ja tehdä mitä huvittaa, ilman vastuuta. Tosin ehkä pelko ja vitutus ovat vain eri ilmentymiä samasta ahdistuksesta.
Ymmärrän, mutta naisia ei tapaa kotona.. kaiketi? Baarielämässä on kyllä nuo mainitsemasi miinuspuolet, vaikka se on oikein mukavaankin sopivassa seurassa ja sopivasti annosteltuna, varsinkin jos ei itse juo, eikä ole tottunut humalasiin, niin se voikin ehkä tuntua aluksi vähän ahdistavalle.
PikkuLikka kirjoitti:
Ymmärrän, mutta naisia ei tapaa kotona.. kaiketi? Baarielämässä on kyllä nuo mainitsemasi miinuspuolet, vaikka se on oikein mukavaankin sopivassa seurassa ja sopivasti annosteltuna, varsinkin jos ei itse juo, eikä ole tottunut humalasiin, niin se voikin ehkä tuntua aluksi vähän ahdistavalle.
Joo, mutta siihen tulee päälle vielä se, että pelkkä hengailu ei ylipäätään ole koskaan ollut mulle mielekästä ajankulua, ympäristöstä riippumatta.
HC-ätmel kirjoitti:
Joo, mutta siihen tulee päälle vielä se, että pelkkä hengailu ei ylipäätään ole koskaan ollut mulle mielekästä ajankulua, ympäristöstä riippumatta.
Pitääkö sinulla olla jatkuvasti jotain konkreettista tekemistä, vaikkapa jotain pelailua tms. vai onko kyseessä ennemminkin tunne siitä, että aika pitää käyttää johonkin hyödylliseen ja tuottavaan toimintaan?
PikkuLikka kirjoitti:
Pitääkö sinulla olla jatkuvasti jotain konkreettista tekemistä, vaikkapa jotain pelailua tms. vai onko kyseessä ennemminkin tunne siitä, että aika pitää käyttää johonkin hyödylliseen ja tuottavaan toimintaan?
Maailmassa on hirveästi tekstiä luettavaksi ja videoita katsottavaksi ja hengailu on pois siitä ajasta, minkä voisi käyttää tiedon imemiseen. Mulle ihmisten kanssa kommunikointi on aika pitkälle sitä, että joko esitän niille tarkentavia kysymyksiä tai jaan niiden kanssa jonkun tietoiskun, jonka olen lukenut.
HC-ätmel kirjoitti:
Maailmassa on hirveästi tekstiä luettavaksi ja videoita katsottavaksi ja hengailu on pois siitä ajasta, minkä voisi käyttää tiedon imemiseen. Mulle ihmisten kanssa kommunikointi on aika pitkälle sitä, että joko esitän niille tarkentavia kysymyksiä tai jaan niiden kanssa jonkun tietoiskun, jonka olen lukenut.
Tuo on kyllä totta, maailmassa on (liian) paljon kaikkea kiinostavaa, eikä ihmisikä millään riitä siihen kaikkeen.. mutta tuohan on hyvä tapa kommunikoida ihmisten kanssa. Mistä muusta sitä sitten puhuisi, kuin jostain kiinnostavasta uutisesta, ilmiöstä, tai kulttuurin tuotteesta ja baari on mitä otollisin ympäristö tuollaiseen.. Sitä paitsi ihmisiltäkin voi oppia kaikenlaista kun heidän kanssaan keskustelee. On kiinnostavaa yrittää ymmärtää erilaisten ihmisten ajatusmaailmaa ja kuunnella heidän juttujaan, ne kun voivat olla hyvinkin poikkeavia omasta ajattelusta ja se jos mikä voi toisinaan olla hyvinkin avartavaa.
HC-ätmel kirjoitti:
Mulla ainakin.
En ole ollut reiluun 10v. itse humalassa, enkä ymmärrä kännäystä. Alkoholin kulutus on ollut aina tosi vähäistä, jos sitä ollut ollenkaan.
En juo koska suuri osa ihmisistä on yleensä kännissä täysiä mulkkuja. En tykkää viinan mausta. Enkä tykkää sekavasta olosta.
Mitä tulee naisten pokaamiseen baarista niin mua ei sieltä pokata koska a) en ole siellä, b) mies on niin kännissä tai niin hyökkäävä muuten että sanon "ei" heti. Erittäin vaikea kuvitella että kännimestoista saisi muuta kuin päänsäryn, kun se miljöö on itelle niin kummallinen. :OPikkuLikka kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, maailmassa on (liian) paljon kaikkea kiinostavaa, eikä ihmisikä millään riitä siihen kaikkeen.. mutta tuohan on hyvä tapa kommunikoida ihmisten kanssa. Mistä muusta sitä sitten puhuisi, kuin jostain kiinnostavasta uutisesta, ilmiöstä, tai kulttuurin tuotteesta ja baari on mitä otollisin ympäristö tuollaiseen.. Sitä paitsi ihmisiltäkin voi oppia kaikenlaista kun heidän kanssaan keskustelee. On kiinnostavaa yrittää ymmärtää erilaisten ihmisten ajatusmaailmaa ja kuunnella heidän juttujaan, ne kun voivat olla hyvinkin poikkeavia omasta ajattelusta ja se jos mikä voi toisinaan olla hyvinkin avartavaa.
No mua ei sinällään kiinnosta kuulla, mitä joku on jostain Hesarista lukenut, vaan kyselen yleensä ihmisiltä asioista, joista he ovat perillä paremmin kuin minä. Ihmisten mielipiteistä mua kiinnostaa vain niiden perustelut. Tekstin ja videon kanssa voi hypätä yli niistä kohdista, jotka eivät kiinnosta.
HC-ätmel kirjoitti:
No mua ei sinällään kiinnosta kuulla, mitä joku on jostain Hesarista lukenut, vaan kyselen yleensä ihmisiltä asioista, joista he ovat perillä paremmin kuin minä. Ihmisten mielipiteistä mua kiinnostaa vain niiden perustelut. Tekstin ja videon kanssa voi hypätä yli niistä kohdista, jotka eivät kiinnosta.
Jotkut kyllä lukee muutakin kuin Hesaria saati Iltasanomia, riippuu missä seurassa hengaa, moni toisin ei. Kumma, että sitten jaksat täällä keskustella niistä merkittävistä havainnoista minkä joku on tehnyt Iltasanomista.
Pikakelausmahdollisuus olisi toisinaan hyvä.. mutta koska sellaista ei ole, minulla on vain tapana poistua sellaisten ihmisten seurasta, joiden seurassa en jostain syystä halua olla, ei ole tarvetta olla hinnalla millä hyvänsä sosiaalinen. Väsyttävin ihmistyyppi lienee sellainen, joka hitusen ylpeilee puheliaisuudellaan, mutta jolla ei itseasiassa ole ikinä mitään sanottavaa, pelkkää tauotonta sisäistä monologia kuuroille korville ripuloituna.. onneksi niihin törmää kuitenkin harvoin.PikkuLikka kirjoitti:
Jotkut kyllä lukee muutakin kuin Hesaria saati Iltasanomia, riippuu missä seurassa hengaa, moni toisin ei. Kumma, että sitten jaksat täällä keskustella niistä merkittävistä havainnoista minkä joku on tehnyt Iltasanomista.
Pikakelausmahdollisuus olisi toisinaan hyvä.. mutta koska sellaista ei ole, minulla on vain tapana poistua sellaisten ihmisten seurasta, joiden seurassa en jostain syystä halua olla, ei ole tarvetta olla hinnalla millä hyvänsä sosiaalinen. Väsyttävin ihmistyyppi lienee sellainen, joka hitusen ylpeilee puheliaisuudellaan, mutta jolla ei itseasiassa ole ikinä mitään sanottavaa, pelkkää tauotonta sisäistä monologia kuuroille korville ripuloituna.. onneksi niihin törmää kuitenkin harvoin.Mussa on myös luova puoli ja tämä palsta vetoaa enemmän siihen: otetaan uutisia ym. juttuja ja uudelleentulkitaan niitä palstatotuuksien mukaisiksi. Palstajutut ovat mulle etupäässä subversiivista huumoria.
HC-ätmel kirjoitti:
Mussa on myös luova puoli ja tämä palsta vetoaa enemmän siihen: otetaan uutisia ym. juttuja ja uudelleentulkitaan niitä palstatotuuksien mukaisiksi. Palstajutut ovat mulle etupäässä subversiivista huumoria.
Niin, tämähän on mustaakin mustempi huumoripalsta.. Välillä on pakko suorastaan itkeä kun naurattaa niin kovasti.. ja toisinkin päin. Öitä. :)
- HC-ATM
Näin alle 180-senttisenä miehenä tämän palstan jutuista on vitsit kaukana. Pyrin julistamaan totuutta naisten pituusvaatimuksista mahdollisimman usein ja eri yhteyksissä.
Nauran aika harvakseltaan, mutta virnuilen kyllä.
- elluhallob
Ätmel
Silmäsi sun
Katselen*♡*
Ehkä täällä on liikaa pelleilyä, kun joskus naurattaa
- Kilttiatm
Naiset kyllä nauraa kokemattomille miehille. Porukalla naiset nauraa vielä enemmän
- Nnnaaiinenn
Emmä naura. Musta on tosi ikävää jos joku ei saa naista.
- rumajalyhytmies
Nauraminen on kaukana kyllä, kun maailmassa valloo tää hypergamia.
Välillä nauran ääneen ja välillä vituttaa kuin pientä oravaa.
- surullinenväsynyt
Nyt ei naurata yhtään. Haluaisin nukkua kaipaamani kanssa. Nykyään inhon yksin nukkumista ja yksin heräämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113