Taitaa olla leikkikettä, jossa keinoja kaihtamatta haetaan huomiota... Ei reilu meininki ollenkaan.
Tämä palsta...
15
82
Vastaukset
- jadjf
No voi.
Kyllä elämän pitäisi reilua olla.
Mihin voi valittaa? Kun mihinkään ei voi luottaa!- ikävää_leikkiä
Eipä kai mihinkään... luottamus on mennyt kyllä kokonaan.
Tämä on leikkikenttä........
Koska olen ainut kaipaaja........
<3- ex-morkkis
kaipaus palsta risto.
kaipaus palsta.
- eitännekannatatulla
Jos on aidosti ihastunut kannattaa mennnä muualle. Tänne on pesiytynyt pari narsuystävystä, jotka tykittävät paskaa palstan täyteen. Itsekin käyn täällä enää harvakseltaan, enkä ikävöimismerkeissä.
- jottamiehet
Tuntisi mahdollisimman huonon oman tunnon ja näyttäisi pahalta.
Syyllistämisen palsta sopisi paremmin nimeksi :). Joo aika lapsellista menoa. - kasvotverkkokalvollani
Niinhän tämä on, miksi tätä luulit. Tänne tulin just, leikilläni sanomaan että oon taas miettinyt häntä. Hänelle hyvää yötä, ei me nähdä eikä niin ole varmaan tarkoituskaan. Tuntuu typerältä edes ajatella, mutta ajatus ei anna rauhaa.
- kättä_päällekö
Jotenkin pitäisi saada rauha ja piste tälle kaikelle.
- jepkuinmyös
Ai säkin ajattelet niin. Toivon että te satte. Itse en usko että pistettä löytyy, kun ei ollut lausettakaan.
- CAPSLOCKJUMI
kättä_päällekö kirjoitti:
NYTKÖ SOPII SAADA RAUHA JA PISTE TÄLLE KAIKELLE. MITENKÖHÄN SE NYT SOPII.
- sitäodotellessa
kättä_päällekö kirjoitti:
Kättä päälle.
- Tunnenhittovieköön
Mikä helvetti sitten on reilua?!!! Sekö, etten saa häntä ja joudun kieltämään tunteeni luritellakseni ne tänne paska palstalle!!!! Ja sekin tuntuu mukavalle ja reilulle, ettei elämäntilanteeni, joka on melko helvetillinen anna saumaa edes yrittää häntä. Ja sekin on yhtä peliä, ettei hänellä ole tunteita minua kohtaan. onneksi ei sentään ole. Siitähän se ilo syntyisi, jos olis!
- helsingistä_
Elämäntilanteeseesi voit vain itse vaikuttaa!!! Miksi elää helvetillisessä... HALOO! Mä haluaisin rakastua...
- Rakastupois
helsingistä_ kirjoitti:
Elämäntilanteeseesi voit vain itse vaikuttaa!!! Miksi elää helvetillisessä... HALOO! Mä haluaisin rakastua...
Meen nukkuu.
- AVAUTUIKOSILMÄSI
NYTKÖ VASTA HUOMASIT ETTEI OLE PALSTALLA MEININKI REILUA, MITENKÖHÄN SEN NYT VASTA HUOMASIT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701