Laivamatka Turkista Kreikkaan oli haastava. Ensimmäisellä ylitysyrityksellä poliisi sai veneen kiinni ja vene joutui palaamaan takaisin Turkkiin. Poliisi vei perheen rahat !!!, ja Turkissa perheen yllätti raju vesisade. Seuraavaan veneeseen perhe mahtui juuri ja juuri.
- Raskaana ollut vaimoni ei päässyt hyppäämään veneeseen kovin ketterästi, joten minun piti auttaa häntä. Vene oli jo lähdössä ja minun piti mennä poikani kanssa veteen. Pääsimme veneen kyytiin aivan viime hetkillä, isä kuvailee dramaattisia vaiheita.
Perhe eteni Euroopassa maasta toiseen kävellen 7–8 tunnin päivämatkoja
NIIN TEIDÄN EUROOPPASSA JA SUOMESSA VAIN PUTINIA HAUKKUVAT JA MIKSI ILMAN VIISUMIA PÄÄSEVÄT ? PROPAGANDA-MEDIA, KYSYN VAIN.
suomi on paska
tsh
2
165
Vastaukset
- jepa_jep
Ja päähenkilöt siis tapasivat Suomi24:ssä?
Just joo. Ettei vain juttu olisi eksynyt väärälle palstalle?- tarinointiapukkaa
Äläs nyt, tästähän voi hehkeytyä uskomaton seikkailu tuolta imaamin hämäräseuduilta kohti raikkaita juuston makuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1171546Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201215Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82091115Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.85839Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös38668