Moi,
Täytän kesällä 24- vuotias. Valmistun nyt maaliskuussa lähihoitajaksi sairaanhoidon ja huolenpidon osaamisalasta. Käyn vielä lasten ja nuorten osaamisalan.Olen käynyt lukion ja vaatetusalan tutkinnon jo aiemmin. Olen iloinen,lapsirakas.
Olen halunnut lähteä au pairiksi jo pidemmän aikaa. Olisin valmis lähtemään au pairiksi kesäksi tai sitten lokakuusta eteenpäin.
Lastenhoito kokemusta löytyy eri ikäisistä lapsista paljon. Olen vetänyt seurakunnan kerhoa ala-aste ikäisille lapsille n.9vuotta pääosin kokki ja askartelu painoitteisia. Olen myös hoitanut paljon siskoni kahta poikaa 2,5 ja 4-vuotiaat. Ja olen hoitanut heitä ihan vastasyntyneistä asti.Olen myös toiminut isosena ja apuohjaajana rippileireillä että myös nuorten kanssa tulen hyvin toimeen.
Jos kiinnostuit laita viestiä ja kysy lisää :)
S-posti [email protected]
Au pairiksi
Aupairiksi
1
207
Vastaukset 1
- KrisseKat
Hei, laitoin mailia au pair-paikkaan liittyen. T:K
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3991631- 1451061
- 661036
- 861024
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku134722- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634