Aikuisen miehen vastaukset

Teppo1

9

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hus hus. Ei sinulla ole minua kiinostavaa sanottavaa.

• Teppo1

"Ei sinulla ole minua kiinostavaa sanottavaa."

Ei niin kuin kysyttävää, ja ihan hyviä kysymyksiä onkin. Et kuitenkaan halua vastata niihin, koska sinulle on ilmeisesti tärkeämpää kuka kysyy, kuin se että mitä kysytään. Itse tulkitsen asian kyvyttömyydeksesi, aivan samoin kuin kyvyttömyytesi antaa perusteluja "tekopyhyydelleni" ja "rasistisuudelleni".

Tällaisia kysymyksiä on varmasti moni muukin pohtinut:

Tekivätkö Salman Rushdie ja ex-muslimi Hirshi Ali mielestäsi jotain lainvastaista (esim. suomalaisesta näkökulmastata)tai muuten väärää pilkatessaan Muhammedia ja loukatessaan "viattomia ihmisiä"(ensimmäinen fiktion kautta, mutta hyvin selkeästi ja jälkimmäinen suoralla puheella)?

Mihin tulee vetää raja kritisoinnin ja pilkkaamisen välille, ja kuka on oikeutettu määräämään sen rajan paikan? Lepsuun, vanhentuneeseen ja epämääräiseen uskonrauhalakiin on turha vedota tällaisen kirjoittelun lomassa. Kansankiihotuslakiin vetoaminen on jo vähän realistisempaa, jos puhutaan mies-81:n ja Karimin kaltaisista tapauksista.

Theo van Gogh vei sananvapauden äärimmilleen, ja oli monen mielestä hyvin epämiellyttävä puhe- ja kirjoitustyyliltään, ulkonäöstä puhumattakaan. Äkillisesti katkenneen uransa aikana hän ehti kärjekkäällä tyylillänsä loukata juutalaisia, muslimeja ja ties ketä. Olisiko hänet pitänyt vaientaa? Ansaitsiko hän kuolla? Onko mielipiteen esittäjällä velvollisuus olla kiva ja kohtelias? Mitä mieltä olet Aabraham Jyrki Lehtolan kolumneista?

Olet nolo mies jos et pysty ottamaan kantaa näihin kysymyksiin.

• Teppo1 kirjoitti:

"Ei sinulla ole minua kiinostavaa sanottavaa."

Ei niin kuin kysyttävää, ja ihan hyviä kysymyksiä onkin. Et kuitenkaan halua vastata niihin, koska sinulle on ilmeisesti tärkeämpää kuka kysyy, kuin se että mitä kysytään. Itse tulkitsen asian kyvyttömyydeksesi, aivan samoin kuin kyvyttömyytesi antaa perusteluja "tekopyhyydelleni" ja "rasistisuudelleni".

Tällaisia kysymyksiä on varmasti moni muukin pohtinut:

Tekivätkö Salman Rushdie ja ex-muslimi Hirshi Ali mielestäsi jotain lainvastaista (esim. suomalaisesta näkökulmastata)tai muuten väärää pilkatessaan Muhammedia ja loukatessaan "viattomia ihmisiä"(ensimmäinen fiktion kautta, mutta hyvin selkeästi ja jälkimmäinen suoralla puheella)?

Mihin tulee vetää raja kritisoinnin ja pilkkaamisen välille, ja kuka on oikeutettu määräämään sen rajan paikan? Lepsuun, vanhentuneeseen ja epämääräiseen uskonrauhalakiin on turha vedota tällaisen kirjoittelun lomassa. Kansankiihotuslakiin vetoaminen on jo vähän realistisempaa, jos puhutaan mies-81:n ja Karimin kaltaisista tapauksista.

Theo van Gogh vei sananvapauden äärimmilleen, ja oli monen mielestä hyvin epämiellyttävä puhe- ja kirjoitustyyliltään, ulkonäöstä puhumattakaan. Äkillisesti katkenneen uransa aikana hän ehti kärjekkäällä tyylillänsä loukata juutalaisia, muslimeja ja ties ketä. Olisiko hänet pitänyt vaientaa? Ansaitsiko hän kuolla? Onko mielipiteen esittäjällä velvollisuus olla kiva ja kohtelias? Mitä mieltä olet Aabraham Jyrki Lehtolan kolumneista?

Olet nolo mies jos et pysty ottamaan kantaa näihin kysymyksiin.

minulle tulee räksyttävä koira mieleen...

• Teppo1
        karvapää kirjoitti:

minulle tulee räksyttävä koira mieleen...

Ei sinulla ole minua kiinostavaa sanottavaa.

• nimetön

haha,,,tää oli paras

• Isäntä

Tepon kaltainen lapsellinen ja tekopyhä rasisti.

• huhhuhh
        Isäntä kirjoitti:

Tepon kaltainen lapsellinen ja tekopyhä rasisti.

.. puhtoinen suvaitsevainen pyhimys :o

• huhhuhh kirjoitti:

.. puhtoinen suvaitsevainen pyhimys :o

Isännän vakionimimerkki alkaa T:llä tai J:llä. Trolli.

• huhhuhh
        Aabra-ham kirjoitti:

Isännän vakionimimerkki alkaa T:llä tai J:llä. Trolli.

...........

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      67
      3177
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1730
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1249
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1048
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      98
      988
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      865
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      859
    Aihe