Miksi te laitatte tuon lauseen työhakemuksee? Se ei toimi ollenkaan, en itse ole ikinä käyttänyt ja tänään just pohdittiin duunissa tota ja kaikki oli samaa mieltä. Meillä siis just nyt rekry päällä ja melko useassa on tuo fraasi. Mistä te jotka sitä käytätte voitte sen ennalta tietää käymättä edes paikan päällä kattomassa millanen firma/työpaikka on kyseessä vaikka kuinka olisi sopiva koulutus/ala tai whatever? Kyllä melkoinen selvännäkijä saa olla ja sitä paitsi työhönottaja sen päättää kuka on sopivin lol. Jos valitsisin haastateltavia yhtäkään en ottas jotka tulee laittaa ton lauseen hakemukseen ja tulee takki auki ja henkseleitä paukutellen että eihän toi ole kun tekeepois vaan, koska voin aloittaa
"olen juuri sopiva henkilö teille"
5
207
Vastaukset
- näinhänseon
en oo koskaan käyttäny moista fraasia. Samaa mieltä oon ettei voi ikinä tietää onko sittenkää sopiva hakemaansa duuniin. nytki hain oman alani töihi ja oon mieheni kans puhunu et jos "joudun/pääsen" kun en itekkää viel tiä onko iha sopiva paikka mulle. Koskaan ei voi tietää...Oon haastatteluun vasta menos, siel ny jotai selviää mut vasta itse työ opettaa onko ihan oma juttu.., voihan esim. olla työpaikkakiusaamista, muuten huono ilmapiiri, puutteellinen perehdytys ym.
- työtöntyönhakija
Tuota lausetta en koskaan ole käyttänyt hakemuksissa. Eihän se kerro mitään. Yleensä aloitukseni on "löysin ilmoituksenne avoimesta myyntipäällikön toimesta " ja sitten vasta varsinainen esittely itsestäni ja edellytykseni/kokemukseni kyseiseen tehtävään. Nämä asiat varsinaisesti kiinnostavat työnantajaa.
- näinsemeni244
Se nyt on nykysuomessa se ja sama mitä laittaa työhakemukseen koska koska jos ei ole työkokemusta niin ei ole toivoakaan saada töitä ja tämä johtaa itseasiassa siihen että on turha pistelläkkään työhakemuksia koska paikat aina vie ne työkokemusta omaavat.
- Nii-in
Totta, nyt vallitsevat työnantajien markkinat ja vaikka kuinka olisi kouluttautunut ja palkattomia työharjoitteluja suoritettuna, niin ilman oikeaa palkallista alan työkokemusta ei ole mitään asiaa nykyajan työelämään.
- tämäontotuus33e
Taitaa olla turha hakemuksiin pistää asioita mitkä eivät liity haettavaan työtehtävään esim. aikaisempia koulutuksia ym. jos eivät siihen liity.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870