Itseäni ärsyttää ainakin rumamaija, atännä, vihatipunen, Marrnie ja outsider1.
Ketkä palstan kirjoittajista ärsyttävät eniten?
71
261
Vastaukset
Ei kukaan varsinaisesti ärsytä, joidenkin jutut jätän vain melko säännönmukaisesti lukematta.
- vihatipunen
Kuuluuko nyt kiittää kunniasta vai mitä? Ärsytän, siis olen olemassa.
- nihhhhhhhhhhh
Te älyvapaat kurpat voisitte häipyä täältä muualle.
- vihatipunen
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
No minne pitäisi häipyä?
- nihhhhhhhhhhh
vihatipunen kirjoitti:
No minne pitäisi häipyä?
Vaikka jollekin muulle palstalle jossa on muita kurppia.
- vihatipunen
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Eikun mä "viihdyn" täällä. Mikäs minussa ärsyttää?
- Häipykääakat
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Mä oon samaa mieltä. Kaikki naiset pois täältä. Palsta kuihtuisi pystyyn viikossa. Täällä olevien äijien ei pitäisi saada keskustella naisten kanssa edes virtuaalisesti!!
- nihhhhhhhhhhh
vihatipunen kirjoitti:
Eikun mä "viihdyn" täällä. Mikäs minussa ärsyttää?
Sinun mielipiteesi ja sinun älyrajoitteisuutesi ärsyttävät.
- vihatipunen
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Sinun mielipiteesi ja sinun älyrajoitteisuutesi ärsyttävät.
Mielipiteet mistä asioista? Ja miten tämä ns. älyrajoitteisuuteni ilmenee?
- nihhhhhhhhhhh
vihatipunen kirjoitti:
Mielipiteet mistä asioista? Ja miten tämä ns. älyrajoitteisuuteni ilmenee?
Esim. tänään aiemmin tuota yhtä 12-vuotiaan raiskausta käsittelevässä ketjussa.
- vihatipunen
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Esim. tänään aiemmin tuota yhtä 12-vuotiaan raiskausta käsittelevässä ketjussa.
Niin mitä siitä?
- 2626
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Teoriassa tämä on sinkku-palsta, ei ätmi-palsta, mutta ainahan mekastavin roskasakki valtaa tilan.
- Älykkö2
Mua ärsyttää välillä omat jutut :D ja naurattaa :O
Ikis on kaikista ärsyttävin :(- Ikis__M
Jos ne omatkin jutut ärsyttää niin onkohan meissä sitten jotain yhteistä?
- Älykkö2
Ikis__M kirjoitti:
Jos ne omatkin jutut ärsyttää niin onkohan meissä sitten jotain yhteistä?
Suattaapi olla suottaapi ettei ole :D
Öitä! - Ikis__M
Älykkö2 kirjoitti:
Suattaapi olla suottaapi ettei ole :D
Öitä!Suaattaapihan se niinnii olla, Öitä :)
- Mies-ja-hetero
Mua kanssa ärsyttää naiskirjoittajat ja homokirjoittajat, koska oon siis mies ja hetero.
- Hahhaaaaaaaaaa
Eikös se mene niin, että mitä ärsyttävempi niin on palstan alfa? Ilmeisesti aika monta alfa-narttua tällä palstalla... ;)
https://www.youtube.com/watch?v=h3gEkwhdXUE
atännä ei ainakaan ärsytä, siksi laitoinkin hälle lällyn tuohon yllehttps://www.youtube.com/watch?v=h3gEkwhdXUE
atännä ei ainakaan ärsytä, siksi laitoinkin hälle lällyn tuohon ylle- atännä
Kyllä minä välillä yritän vähän sorkkia eloa nilviäiskasaan, tunnustan. Et sitten vissiin ole siinä läjässä ;)
Kiitti tuosta lällystä :) atännä kirjoitti:
Kyllä minä välillä yritän vähän sorkkia eloa nilviäiskasaan, tunnustan. Et sitten vissiin ole siinä läjässä ;)
Kiitti tuosta lällystä :)Minä taas yritän erottua harmaasta massasta, tai no, eipä täällä nyt kovinkaan harmaata massaa ole
- todellisuustesti
Eniten ärsyttää ne joiden jutut on eniten todellisuudesta vieraantuneita. Esim. helka ja Marrrrrnie.
- rumamaija
Marrrnie kirjoitti:
Ai miten niin? Nyt tuli paha mieli.
Ei Sinkku-palstasta kannata itseensä ottaa, meno täällä on mitä on :D Kuka tahansa pääsee sitäpaitsi kirjoittamaan näitä kommentteja ja jälki on sen mukaista.
rumamaija kirjoitti:
Ei Sinkku-palstasta kannata itseensä ottaa, meno täällä on mitä on :D Kuka tahansa pääsee sitäpaitsi kirjoittamaan näitä kommentteja ja jälki on sen mukaista.
(Olin sarkastinen.)
rumamaija kirjoitti:
Mutta kiitos silti tsempistä. Onhan se ihan saavutus päästä tällaiselle listalle!
- rumamaija
E-P.
Sovinistiset papat.
- että.silleen
"Mua kanssa ärsyttää naiskirjoittajat ja homokirjoittajat, koska oon siis mies ja hetero."
Nyt ei ymmärrä, minäkö tyhmä?
Eikö sinkkuja ole niin miehet kuin naisetkin? Miksi naisten pitäisi poistua Sinkku palstalta? Yhtähyvin ne miehet jotka eivät suvaitse täällä naisia, voivat loikata Miesten-Logiikka palstalle, vai kuinka?
Samoin en ymmärrä miehen viestiä: "koska oon siis mies ja hetero" eikä siedä naisia?
Mitä hiivatin väliä sillä sitten on sukupuoli suuntauksen suhteen: jos et kuitenkaan pidä edes naisten seurasta? Empä ala kertomaan kuka mulle tulee taas mieleen....
Silloin kun minua ärsyttää jokin yli sietokyvyn, suljen koneen tai annan sanallisen vastineen, jota usein hetken kuluttua kuitenkin kadun. - kaunisna
Luuseri ätmit
- m-i-e-s
Helka ärsyttää eniten, näen kuinka hän saa äo-testissä minua isomman tuloksen. Älykäs ja nokkela kirjoittelija, joka selvästi sivistää itseään kirjallisuudella. =)
Toiseksi eniten ärsyttää Nainen_28v. Ihan liian suloinen, muita huomioonottavainen, pilke silmäkulmassa, avoimen ystävällinen ja lämminhenkinen. =)
<3 <- näppäintaso teki itse, samalla tuli jokin käyttöjärjestelmän ytimen virhe, joten en saanut tuota pienempi kuin merkkiä ja numero 3:sta poistettua."Toiseksi eniten ärsyttää Nainen_28v. Ihan liian suloinen, muita huomioonottavainen, pilke silmäkulmassa, avoimen ystävällinen ja lämminhenkinen. =)"
Kornia sinällään että samaa viittaa kannan myös tosi elämässä.- Mies3210
Nainen_28v kirjoitti:
"Toiseksi eniten ärsyttää Nainen_28v. Ihan liian suloinen, muita huomioonottavainen, pilke silmäkulmassa, avoimen ystävällinen ja lämminhenkinen. =)"
Kornia sinällään että samaa viittaa kannan myös tosi elämässä.Minäkin olen kaikkien mielestä ihana, lämmin, älykäs, huumorintajuinen, sanalla sanoen paras. Kornia :)
Mies3210 kirjoitti:
Minäkin olen kaikkien mielestä ihana, lämmin, älykäs, huumorintajuinen, sanalla sanoen paras. Kornia :)
Mitä sä vittuilet mulle? :D
- Mies3210
Nainen_28v kirjoitti:
Mitä sä vittuilet mulle? :D
Vaiko pokailen?
Mies3210 kirjoitti:
Vaiko pokailen?
Uuuuuuu.
Kaiken rehellisyyden nimissä, mä en aina osaa erottaa niitä xD- Mies3210
Nainen_28v kirjoitti:
Uuuuuuu.
Kaiken rehellisyyden nimissä, mä en aina osaa erottaa niitä xDNo en minäkään, syynä lienee nykyinen PUA-kulttuuri. Mutta eiköhän tässä jossain välissä huomata, että mistä kyse?
Mies3210 kirjoitti:
No en minäkään, syynä lienee nykyinen PUA-kulttuuri. Mutta eiköhän tässä jossain välissä huomata, että mistä kyse?
Mmmm... pokailu ja kiusoittelu. Se toimii kyllä. :P :)
- Mies3210
Nainen_28v kirjoitti:
Mmmm... pokailu ja kiusoittelu. Se toimii kyllä. :P :)
Kiusallisesta kiusoittuneeksi. Mihinkähän toimiminen sinut tällä tahdilla vie?
Mies3210 kirjoitti:
Kiusallisesta kiusoittuneeksi. Mihinkähän toimiminen sinut tällä tahdilla vie?
Hih, riippuu varmaan toiminnan tavoitteesta!
Kukapa ei hyvässä hengessä kiusotteluista pitäisi! :)- Mies3210
Nainen_28v kirjoitti:
Hih, riippuu varmaan toiminnan tavoitteesta!
Kukapa ei hyvässä hengessä kiusotteluista pitäisi! :)Olet siis aivan toimijan vietävissä. Nam!
Onko joku joskus kyennyt kiusoittelemaan sinua pahassa hengessä pitkäänkin? Mies3210 kirjoitti:
Olet siis aivan toimijan vietävissä. Nam!
Onko joku joskus kyennyt kiusoittelemaan sinua pahassa hengessä pitkäänkin?Se riippuu toimijasta. Kahden kauppaa.
Pahassa hengessä kiusoittelu = vittuilu. Mitäs kivaa siinä on?- Mies3210
Nainen_28v kirjoitti:
Se riippuu toimijasta. Kahden kauppaa.
Pahassa hengessä kiusoittelu = vittuilu. Mitäs kivaa siinä on?Eihän siinä yleensä mitään kivaa olekaan. Tuntuu vaan, ettei sinulle kukaan voi vittuilla, kun tuo viehkeys kääntää negatiivisuuden auringoksi.
Nyt yritän jatkaa toimittelua unten mailla! Pus :) Mies3210 kirjoitti:
Eihän siinä yleensä mitään kivaa olekaan. Tuntuu vaan, ettei sinulle kukaan voi vittuilla, kun tuo viehkeys kääntää negatiivisuuden auringoksi.
Nyt yritän jatkaa toimittelua unten mailla! Pus :)Parhaani yritän omalla panoksellani, että maailma ois parempi paikka :) ;) :P
Mä kanssa jatkan unia. Öitä!- m-i-e-s
Nainen_28v kirjoitti:
"Toiseksi eniten ärsyttää Nainen_28v. Ihan liian suloinen, muita huomioonottavainen, pilke silmäkulmassa, avoimen ystävällinen ja lämminhenkinen. =)"
Kornia sinällään että samaa viittaa kannan myös tosi elämässä.Positiivisen vahva loiste häikäisee silmää näin sähköisessä muodossa. Mukavaa tosin että tässä negatiivisessa miinus galaksissa liikkuu elämänmyönteinen plussa pallo, joka saattaa aiheuttaa alkuräjähdyksiä. Saat kuulostamaan viitan pitkältä ja raskaalta, toivottavasti se ei ole sitä.
- m-i-e-s
Mies3210 kirjoitti:
Vaiko pokailen?
En tiedä miten tämän sanoisi, mutta noilla taidoilla kuuminkin nuori kyltymätön heti valmis nymfomaani nainen kuivuisi rusinaksi ja muuttaisi neitsyenä nunnaluostariin.
m-i-e-s kirjoitti:
Positiivisen vahva loiste häikäisee silmää näin sähköisessä muodossa. Mukavaa tosin että tässä negatiivisessa miinus galaksissa liikkuu elämänmyönteinen plussa pallo, joka saattaa aiheuttaa alkuräjähdyksiä. Saat kuulostamaan viitan pitkältä ja raskaalta, toivottavasti se ei ole sitä.
Häikäisen silmiäsi päätteen loisteessa? :P
Valitettavasti työnantajan vaihdon takia en saa enää loistaa kuin plussapallo, nyt kiillän kuin timantti.- Mies3210
m-i-e-s kirjoitti:
En tiedä miten tämän sanoisi, mutta noilla taidoilla kuuminkin nuori kyltymätön heti valmis nymfomaani nainen kuivuisi rusinaksi ja muuttaisi neitsyenä nunnaluostariin.
Niinhän tässä taas kävi :(
Jos vielä toisen kerran eläissäni kohtaan tuollaisen timantin, niin pidän neuvosi mielessäni. Kiitos.
- asiantuntijaa
Tarralenkkari666, atännä ja Nnnainnnnen ärsyttävät eniten. Tuo viimeksi mainittu vaikuttaa vajakilta. Samaten outsider1 on tosi vaisu tyyppi. NAL ja Ex-Pua ovat oma lukunsa, parasta vaan olisi niiden mennä lataamolle kun päässä rupeaa pörisemään. Vähiten ärsyttävä on ikisinkku M.
- Ikis__M
"Vähiten ärsyttävä on ikisinkku M"
Ja niin kovasti kun minä yritän :D
No nyt on saatu yksi rniten ärsyttävä ja yksi vähiten ärsyttävä ääni tähän ketjuun. Minua itseä ei ärsytä oikeastaan kukaan mutta jotkut osaa toisinaan olla aika huvittavia, toiset hyvällä ja toiset huonolla tapaa.
- kyllästynyturpoihin
Helka, Luolamadonna, Ratikkakuski ja Outsider1 voisivat poistua palstalta kun ei heillä ole mitään annettavaa keskusteluihin.
- Luolamadonna
Mistä haluaisit keskustella?
- Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Mistä haluaisit keskustella?
Ok
Tämä on erittäin yleistä keskustelupalstoilla. On niitä, jotka keskustelevat ja sitten niitä, jotka eivät.
Nopea sananvaihto on mun ominta alaa, ei mikään kirjallinen ekspansio hämyyn ja utopiaan.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Ok
Tämä on erittäin yleistä keskustelupalstoilla. On niitä, jotka keskustelevat ja sitten niitä, jotka eivät.
Nopea sananvaihto on mun ominta alaa, ei mikään kirjallinen ekspansio hämyyn ja utopiaan.
(Hihitystä)Kuvitellaan tilanne, jossa kysymyksestä on kulunut seitsemän minuttia, eikä mitään kuulu.
Istumme samassa pöydässä.
Minusta sellainen on vähän dorkaa (näin krunikkalaisittain).
(Reps) Luolamadonna kirjoitti:
Kuvitellaan tilanne, jossa kysymyksestä on kulunut seitsemän minuttia, eikä mitään kuulu.
Istumme samassa pöydässä.
Minusta sellainen on vähän dorkaa (näin krunikkalaisittain).
(Reps)Pöydässä pitäisi olla jotain syötävää, jotta sen ääreen kukaan istuisi. Muuten voi istua ilman pöytääkin. Virtuaalipöydön kattaminen on halpaakin.
- rumamaija
Niin, Luolamadonna ärsyttää tavallaan minuakin. Mutta taitaa tehdä noita sekopäisiä sarjapostailujaan nimenomaan tahallaan provoilu-/ärsytysmielessä, joten lienee onnistunut yrityksissään.
- 2626
Pidän luolamadonnasta - aluksi olin hiukan pihalla, mutta päästyäni ideasta kiinni olen hyvin tykästynyt.
- kisunkaa
2626 kirjoitti:
Pidän luolamadonnasta - aluksi olin hiukan pihalla, mutta päästyäni ideasta kiinni olen hyvin tykästynyt.
Mulla on vähän sama kokemus hänestä. Ensin kylläkin vähän ärsytti, nyt hymyilyttää. Mielenkiintoinen tyyppi kyseessä.
Jos joku kirjoittaja ärsyttää, se on usein merkki siitä, että hän tai hänen argumenttinsa ovat päässeet nk. ihosi alle.
- flowersreally
Mutta luuleekohan monikin, että ihon alle pääseminen johtaa iholle pääsemiseen?
- palstailija
Kaikki on yhtä ihania tasosta riippumatta. Ei täällä kukaan osaa ärsyttää. Yrittäkää enemmän!
- Luolamadonna
Hyvä pointti
Oikeastaan näistä lähtökohdista käsin sana ärsyttäminen on omien intressien herättelemistä. Minun kirjoitteluni ei ole vielä löytänyt sitä uomaa, jonka roiskeissa olisi muutakin kuin tämä allekirjoittanut ja kuohkea impi.
Muuten mä kyllä olen ihan vitun raivona.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Hyvä pointti
Oikeastaan näistä lähtökohdista käsin sana ärsyttäminen on omien intressien herättelemistä. Minun kirjoitteluni ei ole vielä löytänyt sitä uomaa, jonka roiskeissa olisi muutakin kuin tämä allekirjoittanut ja kuohkea impi.
Muuten mä kyllä olen ihan vitun raivona.
(Hihitystä)Mun teksteissä ei ole ihmisiä.
Miten helvetissä voi kirjoittaa ilman ristiriitoja, vääntöjä ja sopua?
( Naurua)
- kairaaja_kari
No liljalaakson timppa tietysti, häpeäksi koko suomen mies imagolle, aisuri saatana!!
- 1plus3
Ei sinällään ketään, mutta se yksi (mm.)naisvihaaja, joka palstalla jokainen päivän hetki maanisesti kirjoittaa ainakin kymmenellä eri nikillä, voisi rajoittaa ihan vaikka vain muutamaan, vaikka varmaankin on ihan hauskaa hupia roolileikkiä.. :p
Ei nyt tule äkkiä semmosia mieleen. Voi johtua siitäkin, että suodatan aika vahvalla suodattimella ja ohitan ne ärsyttävät kirjoitukset nykyään helposti. Vuodet tekee somessa tehtävänsä, ei jaksa enää ottaa itseensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566722Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414715- 682485
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401930- 181498
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117