Hei!
OLen 26-vuotias nainen, sinkku ja lapseton ja haluaisin saada uusia ystäviä yhteiseen ajanviettoon, keskusteluihin ym. Sukupuolella ei ole väliä. Muita samanlaisia?
Kavereita Oulusta?
8
1341
Vastaukset
- erkkinimi
Terve!
Oletko kokeillut treffit-osiota? Uskoisin että sitä kautta seuran saanti on melko varmaa.
Itse olen kolmekymppinen oululainen mies ja minulle voi laittaa postia osoitteeseen vekeen at yahoo.com- seuraasaakyllä
Viestejä siellä saa miehiltä. Jotkut naiset saattavat kirjoittaa profiilissaan, että uudet kaveritkin tervetulleita, mutta ovat laittaneet ihanteeksi miehet eli hakevatko naiset muka sieltä myös samaa sukupuolta olevia kavereita?
- ompelupesukone
N29 Oulu, ei lapsia, ei eläimiä, ei parisuhdetta. Olen aika yksinäinen. En eti baari/biletysseuraa, vaan juttuseuraa... ja seuraa vaikka muuten kaikkeen tekemiseen. Opiskelen yliopistossa. Jos kiinnostaa, laita viesti ompelupesukone at gmail.com.
- Yksinäinenkin
Aloittaja laitatko vaikka s.postiosoitteen niin laitan viestiä. Uudet ystävät olisi tervetulleita :-)
Voitte laittaa postia [email protected] , uusia kavereita myös etsimässä.
- ingenjööri
miksi et ite laita?
- uudettuttavat
Täälläkin etsitään uusia kavereita Oulusta tai lähialueilta. Olen reilu parikymppinen, tavallinen suomalainen mies. Etsin kavereita naisista ja miehistä. Sähköpostiosoitteeni on [email protected] Ottakaa yhteyttä niin kerron lisää itsestäni.
- yxomaishoitaja
avioliitossa, käytännössä hoitosuhteessa oleva omaishoitaja, aikas yksinäinen mies etsii naisystävää oulun seudulta. Jos satut pitämään koirista niin se on plussaa.
yxomaishoitaja at luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594