Mä olisin kiinnostunut tietämään, millaisia mielipiteitä teillä on tästä 14-vuotiaasta R&B-tähdestä, joka on mun mielestä noin nuoreksi soul/blueslaulajaksi erittäin lahjakas tyttö.
Tietää, mitä tekee.
Ikä hämää. Tykkään tosta sen järjettömästä taidosta jammailla ja nyansseerata biisejä.
Kertokaa te omat mielipiteenne!
Jojon sivut on muuten jojoonline.com
Jojo
9
625
Vastaukset
- jeap
Sehän on ihan jees niin nuoreksi.
- norsska
mustki sill on hyvä ääni mut must tuntuu et levyyhtiö päättää melkei kaiken todellisuudessa mitä se tekee...
norsska kirjoitti:
mustki sill on hyvä ääni mut must tuntuu et levyyhtiö päättää melkei kaiken todellisuudessa mitä se tekee...
se on kyl 13w ja onha se iha ok mut ei kyl mikään mailman paras.
- -.-.-.-
ankeli92 kirjoitti:
Sillä on kyllä hyvä ääni ja lahjakas muutenkin mutta jos se ei olis niin nuori, nii se ei varmana olis niin kuuluisa, tai siis, eihän ne kappaleet oo mitään kovin omaperäsiä, vai mitä?
- Sara
ankeli92 kirjoitti:
ei oo muute totta, sillä jojo on täyttäny joulukuussa neljätoista...
- Sara
-.-.-.- kirjoitti:
Sillä on kyllä hyvä ääni ja lahjakas muutenkin mutta jos se ei olis niin nuori, nii se ei varmana olis niin kuuluisa, tai siis, eihän ne kappaleet oo mitään kovin omaperäsiä, vai mitä?
Mä kyl pidän sen biiseistä, ku se on mun musamakuu, mut ymmärrän toki, jos joku ei tykkää, onha se aika omaperästä
- Nimetön
Tytön ääni on loistava!!! Eikö hän olekin se sama, joka antoi vuosia sitten upean ääninäytteen (n. 7-vuotiaana)Bill Crosbyn juontamassa Kids Say the Darnest Things-ohjelmassa?
- Sara
Sama tyttöhän se on, joka siin ohjelmas aikoinaan nähtiin
- Hilary <3
Sara kirjoitti:
Sama tyttöhän se on, joka siin ohjelmas aikoinaan nähtiin
JoJo on ivan mahtava ikäisekseen, ainakin
äänensä perusteella. Omistan levyn ja löytyy
sieltä hyviäkin kappaleita! =D
Tietääkö joku hyviä SUOMENKIELISIÄ JoJo vaikka fanisivuja jossa olisi tietoa., sillä mun pitäs
tehdä kouluun sellanen esitelmä JoJo:sta ja en
silleen klauheesti tiedä siitä faktoja...
Kiitos jos joku kerttoo! =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817