Moii! Haluaisin alkaa meikkaamaan mutta äiti ihmettelis ja kysyis oikeesti kovaan ääneen että onko mulla jotain meikkiä naamassa ja nii...Me ei,olla yhtään läheisiäkää.. Oon sitte 13v. Auttakaaa??
Vastaukset 3
- mutsimukaankokeiluihin
Meikkeihin tarvitaan rahaa, joten yritäpä tehdä sovinto äidin kanssa, ehkä hän sitten innostuu auttamaan sinua ekojen meikkien valinnassa ja käyttämisessäkin, silleen vaan leikkimielellä. Meikata kun voi hyvin hyvin kevyestikin. :)
Ja siinä samalla voitte juttella myös ihonhoidosta, sillä puhdas ja kosteutettu iho on hyvän meikin perusta. Eli mee vaan ja kysele asioista äidiltä (vaikka tuntuiskin aluks ihan tyhmältä tehdä niin), pyydä häntä mukaan tutkimusmatkallesi sillä hän tietää meikkaamisestakin ihan omakohtaisesti. - Kotikokeilut
Komppan edellistä kirjottajaa. Mutsi autto muakin muinoin kun sanoin et haluisin koklaa sen meikkejä. Sain kokeilla ja se meikkaskin mut kerran. En silti menny ikinä kouluun meikissä niinku jotkut teki, ei sopinu mun harrastuksiin joissa hikoilin ja kävin suihkussa yms. Vähä noloo jos sit olis ollu kauhee pakkeli pärstässä! :D
- Onnea-meikkauksessa
Moikka :)
Netistä löyyy aika hyviä vinkkejä miten meikkailla ja mitä ei kannata tehdä.
Viimeksi tuli vastaan tämä huumorilla tehty juttu: http://goo.gl/x17B44
Auttaa ainakin mua muistamaan mitä ei kannata tehdä.
Naurattaa ihan kun miettii miltä sitä on itse joskus näyttänyt kun on aloittanut meikkaamisen.
Nyt on onneksi oma tyyli löytynyt.
Kyllä sinäkin sen vielä löydät :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591521- 261154
- 821002
- 41823
- 65816
- 92754
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13720Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131705Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19705- 115676
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �142605- 4602
- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19536
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523- 41518
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t71493Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17477