Moii! Haluaisin alkaa meikkaamaan mutta äiti ihmettelis ja kysyis oikeesti kovaan ääneen että onko mulla jotain meikkiä naamassa ja nii...Me ei,olla yhtään läheisiäkää.. Oon sitte 13v. Auttakaaa??
Miten aloitan meikkaamaan?
3
98
Vastaukset
- mutsimukaankokeiluihin
Meikkeihin tarvitaan rahaa, joten yritäpä tehdä sovinto äidin kanssa, ehkä hän sitten innostuu auttamaan sinua ekojen meikkien valinnassa ja käyttämisessäkin, silleen vaan leikkimielellä. Meikata kun voi hyvin hyvin kevyestikin. :)
Ja siinä samalla voitte juttella myös ihonhoidosta, sillä puhdas ja kosteutettu iho on hyvän meikin perusta. Eli mee vaan ja kysele asioista äidiltä (vaikka tuntuiskin aluks ihan tyhmältä tehdä niin), pyydä häntä mukaan tutkimusmatkallesi sillä hän tietää meikkaamisestakin ihan omakohtaisesti. - Kotikokeilut
Komppan edellistä kirjottajaa. Mutsi autto muakin muinoin kun sanoin et haluisin koklaa sen meikkejä. Sain kokeilla ja se meikkaskin mut kerran. En silti menny ikinä kouluun meikissä niinku jotkut teki, ei sopinu mun harrastuksiin joissa hikoilin ja kävin suihkussa yms. Vähä noloo jos sit olis ollu kauhee pakkeli pärstässä! :D
- Onnea-meikkauksessa
Moikka :)
Netistä löyyy aika hyviä vinkkejä miten meikkailla ja mitä ei kannata tehdä.
Viimeksi tuli vastaan tämä huumorilla tehty juttu: http://goo.gl/x17B44
Auttaa ainakin mua muistamaan mitä ei kannata tehdä.
Naurattaa ihan kun miettii miltä sitä on itse joskus näyttänyt kun on aloittanut meikkaamisen.
Nyt on onneksi oma tyyli löytynyt.
Kyllä sinäkin sen vielä löydät :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy371003Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740