Hei, osaisiko joku sanoa minkä arvoinen on tuo otsikossa mainitsemani elektroakustinen kitara? Nurkissa pyörii yksi ylimääräinen (enolta peritty), jonka ajattelin mahdollisesti myydä eteenpäin.
Ibanez v70ce-nt-27-01 elektroakustinen kitara
4
2682
Vastaukset
- jslfjlasdjfljasldf
Jos myydä meinaat niin ei tuosta mitään ihmeellistä sumaa saa.
Ulkomailla näyttä ihan vastaava käytetty olevan hintaan n. 65 euroa.- jslfjlasdjfljasldf
Vähän korjausta omaan kirjoitukseeni eli uutena tuollainen on netissä n. 190 euroa EU:n alueella ja jos siitä ottaa nykyhinnasta pois sen n. 40 %, joka lienee aika lähelle käytettyn hintaa markkinoilla niin n. 115 € voi tuollaisesta pyytää.
Sorry tuo aikaisempi 65 €, jonka laittelin, katsoin noiden hintoja aikaisemminkin mutta oisko menny vipuun mallista..hmm.. no nyt on korjattu.
Tuossa oli jo laiteltu linkkiä ja siellä hinnat pyöri 135 € paikkeilla mutta sitä hintaa tuskinpa moni maksaa kun uudenkin saa jo siis n. 190 eurolla.
- hjhjjh
Tuosta hintareferenssiä
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2053587.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=Ibanez v70ce&_sacat=0 - Jjejhf
Kiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822