Olen vähän oli kolmekymppinen nainen. Muutin aikoinaan etelään jossa tunsin vain yhden ihmisen. Vuodet vierineet kavereita tullut lisää ja osa myös muuttanut vähän kauemmas, ei liian mutta nykyään tunninkin matka tuntuu pitkältä eikä tule käytyä silleen kavereilla niinkuin ennen. Tietty myös kolmevuorotyö veroittaa paljon. Ystäviä vain ei ole koskaan liikaa.
Voiko tätä kautta löytää ystäviä?
10
192
Vastaukset
- tootr
Useita ilmoituksia on tullut tehtyä, muttei ketään oikeasti kiinnosta. Mistä tahansa muualta, kuin kaverin haku-osastolta löytää ihmisiä.
- KaveriaYstävää
Moi :) Löytyy täältä järkeviä hyviä mukavia ihmisiä :) Tässä yksi :)
Jos haluat tutustua minuun, niin laita viestiä tulemaan. Olen 32 v. nainen ja etsin myös uusia ystäviä.
- Aurinkoineen
Moi.minne laitan voestiä sinulle?
- Kirjotushörö
Viestiä :)
Ihanaa että täälä on muutama kiinnostonut. sposti osoitteeni on [email protected] jos nyt sille voisi alustavasti kirjoitella. Hmmm mitähän tässä muuta..
Minäkin kaipailen uusia ystäviä, olen 36v perheellinen naisihminen ja asun hämeessä.
[email protected]- yksinäinen82vantaa
Mulleki saa laittaa viestiä, melkein sama tarina ku ap:llä. Eli etelään eksynyt ja aika yksinäinen olen. Ois ihana jos ois oikea ystävä, kenen kanssa istua viinilasin ääressä ja parantaa maailmaa... tai lenkkeillä. ihan mitä tahansa. Laittakaa viestiä [email protected]
- kaveriaystävää
Hei, Olen ihan mukava 42v nainen Etelä-Pohjanmaalta. Juttelisin mielelläni jonkun kanssa ystävyyden/kaveruuden merkeissä ja maailmaa parannellen, aiheesta kuin aiheesta. Sosiaalista elämää kaipailen ja tykkään myös lenkkeillä, en ole himourheilija. Aika filosofinen ja pohdiskeleva luonteeltani mutta aikaansaava myös. Laita sähköpostia repsu2[at]outlook.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8315562Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713843- 534713
- 244417
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224336Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364140Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574029No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433868- 613609
- 423265