Olen vähän oli kolmekymppinen nainen. Muutin aikoinaan etelään jossa tunsin vain yhden ihmisen. Vuodet vierineet kavereita tullut lisää ja osa myös muuttanut vähän kauemmas, ei liian mutta nykyään tunninkin matka tuntuu pitkältä eikä tule käytyä silleen kavereilla niinkuin ennen. Tietty myös kolmevuorotyö veroittaa paljon. Ystäviä vain ei ole koskaan liikaa.
Voiko tätä kautta löytää ystäviä?
10
160
Vastaukset
- tootr
Useita ilmoituksia on tullut tehtyä, muttei ketään oikeasti kiinnosta. Mistä tahansa muualta, kuin kaverin haku-osastolta löytää ihmisiä.
- KaveriaYstävää
Moi :) Löytyy täältä järkeviä hyviä mukavia ihmisiä :) Tässä yksi :)
Jos haluat tutustua minuun, niin laita viestiä tulemaan. Olen 32 v. nainen ja etsin myös uusia ystäviä.
- Aurinkoineen
Moi.minne laitan voestiä sinulle?
- Kirjotushörö
Viestiä :)
Ihanaa että täälä on muutama kiinnostonut. sposti osoitteeni on [email protected] jos nyt sille voisi alustavasti kirjoitella. Hmmm mitähän tässä muuta..
Minäkin kaipailen uusia ystäviä, olen 36v perheellinen naisihminen ja asun hämeessä.
[email protected]- yksinäinen82vantaa
Mulleki saa laittaa viestiä, melkein sama tarina ku ap:llä. Eli etelään eksynyt ja aika yksinäinen olen. Ois ihana jos ois oikea ystävä, kenen kanssa istua viinilasin ääressä ja parantaa maailmaa... tai lenkkeillä. ihan mitä tahansa. Laittakaa viestiä [email protected]
- kaveriaystävää
Hei, Olen ihan mukava 42v nainen Etelä-Pohjanmaalta. Juttelisin mielelläni jonkun kanssa ystävyyden/kaveruuden merkeissä ja maailmaa parannellen, aiheesta kuin aiheesta. Sosiaalista elämää kaipailen ja tykkään myös lenkkeillä, en ole himourheilija. Aika filosofinen ja pohdiskeleva luonteeltani mutta aikaansaava myös. Laita sähköpostia repsu2[at]outlook.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316