Olen vähän oli kolmekymppinen nainen. Muutin aikoinaan etelään jossa tunsin vain yhden ihmisen. Vuodet vierineet kavereita tullut lisää ja osa myös muuttanut vähän kauemmas, ei liian mutta nykyään tunninkin matka tuntuu pitkältä eikä tule käytyä silleen kavereilla niinkuin ennen. Tietty myös kolmevuorotyö veroittaa paljon. Ystäviä vain ei ole koskaan liikaa.
Voiko tätä kautta löytää ystäviä?
10
206
Vastaukset
- tootr
Useita ilmoituksia on tullut tehtyä, muttei ketään oikeasti kiinnosta. Mistä tahansa muualta, kuin kaverin haku-osastolta löytää ihmisiä.
- KaveriaYstävää
Moi :) Löytyy täältä järkeviä hyviä mukavia ihmisiä :) Tässä yksi :)
Jos haluat tutustua minuun, niin laita viestiä tulemaan. Olen 32 v. nainen ja etsin myös uusia ystäviä.
- Aurinkoineen
Moi.minne laitan voestiä sinulle?
- Kirjotushörö
Viestiä :)
Ihanaa että täälä on muutama kiinnostonut. sposti osoitteeni on [email protected] jos nyt sille voisi alustavasti kirjoitella. Hmmm mitähän tässä muuta..
Minäkin kaipailen uusia ystäviä, olen 36v perheellinen naisihminen ja asun hämeessä.
[email protected]- yksinäinen82vantaa
Mulleki saa laittaa viestiä, melkein sama tarina ku ap:llä. Eli etelään eksynyt ja aika yksinäinen olen. Ois ihana jos ois oikea ystävä, kenen kanssa istua viinilasin ääressä ja parantaa maailmaa... tai lenkkeillä. ihan mitä tahansa. Laittakaa viestiä [email protected]
- kaveriaystävää
Hei, Olen ihan mukava 42v nainen Etelä-Pohjanmaalta. Juttelisin mielelläni jonkun kanssa ystävyyden/kaveruuden merkeissä ja maailmaa parannellen, aiheesta kuin aiheesta. Sosiaalista elämää kaipailen ja tykkään myös lenkkeillä, en ole himourheilija. Aika filosofinen ja pohdiskeleva luonteeltani mutta aikaansaava myös. Laita sähköpostia repsu2[at]outlook.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta118712