roska-sakki valtaamassa PS:n palstan...

,,selvästi SDP:n ja vihreiden provokaattorit liikkeellä. Kun katsoo tuota ketjua on joka ketjussa jokin viite peräaukkkoon tai kakkaan? kuka viitsii tällaisten kanssa keskutella, kumma kun palstalle saa tällaiset jutut tulla...

30

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskitytäänPSolennaiseen

      Persuja ei asiakeskustelu kiinnosta, kuten taas viime päivinäkin olemme saaneet havaita.
      Perse on persuilun keskiössä, sen on itse Isä Timo tehnyt selväksi kesästä 2007 lähtien. Joten siitä keskustellaan mikä on persuille todistetusti tärkeintä: perseestä ja sen seutuvilta.

      • eipä_muista_ei

        Perssuteja ei liioin kiinnosta pitää lupauksiaan, joidenka avulla tuli ylipäätään jytky ykkönen, mutta sitähän ei edes aloittaja enää muista.


    • mitä.jää.jäljelle

      Palstalle pitää saada kunnon moderaattori.

      Mutta jos sellainen tulee siinä menee sitten kaikki rasistiset ja fasistisetkin kirjoitukset ja mitä jää jäljelle?

    • kiittäkää-meitä

      nyt on persukannattaja ymmärtänyt täysin väärin. no, se on tyypillistä persuille.
      palstan muut kirjoittajat tuovat palstalle tasoa, joten älykkyystaso siitä vain nousee.
      tylsäähän olisi lukea pelkästään persujen umpityperiä kirjoituksia.
      joten olkaa vain persut tyytyväisiä vierailijoiden tuomaan sivistykseen. hyödyntäkää ystävienne opit, opitte siitä itsekin.

      • Liian.Monimutkaista

        Vierailijoiden tekstit on varmaan liian monimutkaisia persujen ajateltaviksi. Kun persut ei niistä ymmärrä mitään, ne pitää varmuuden vuoksi törkytavalla haukkua.


    • Täysisekopää

      Jos ihminen on päästänsä sairaseläkkeellä voi tämäntapaista odottaa ,mielipuolen höpinöitä nämä ovat . On ollut palstalla kymmenisen vuotta ,kun vielä Persut oli pienipuolue ,kohdisti raivonsa porvaripuolueisiin ,nyt Persuihin .Olisi palstalaisten kannalta parasta ette vastaa aloituksiin ja ennenkaikkea älkää alentuko käymään keskustelua tämä narsistin kanssa .Ps tämä häirikkö on Vasemmistolainen .

    • Mitäkummaa

      Eikös PS:n palsta ole alunperinkin tarkoitettu juuri roskasakille?

      • hyvä.kirjoitus

    • näin.se.vaan.menee

      Aloittaja on täysin oikeasss. Itse en kehtaa enää edes avata moniakaan ketjuja kun niistä näkee että ne on saman sekopään persuraivon vallassa hakkaamia tekstejä. Olen siirtynyt faceen missä seuraan perussuomalaisia. Täällä en viitsi enää kirjoittaa mitään asiaa koska jokaikiseen kommenttiini saan mitä kummallisempia ajatuksiani vähätteleviä ja pilkkaavia vastauksia.

      Onneksi Suomessa meillä naisillakin on vielä ajattelun ja mielipiteen ilmaisun vapaus.....

      • sieltä.nenänvarresta

        Yli-ihminen havaittu taas palstalla. ;-)


      • PökäleMari

        Totta sairaaltahan tämän häirikön avaukset tuntuu ja kun kysymyksessä on kahden lapsen äiti ,niin luulisi että noi pökälejutut olisivat jonkun sekopää teinin juttuja .


      • kuinka.sinä.kehtaat
        sieltä.nenänvarresta kirjoitti:

        Yli-ihminen havaittu taas palstalla. ;-)

        Tulihan se sieltä taas!. Ja kyllähän sinä kehtaat.....


    • Roska-persut

      Persuthan juuri ovat sitä roskasakkia, hehheh! Oletteko vallanneet siis oman palstanne? Siinä Suomen valkoisen roskasakin leijonariipukset vain kolisevat ja Kiitos-paitojen kainalot kastuvat kun vallataan omaa palstaa.

    • Eroa_odotan

      Minä en ainakaan kuulu kumpaankaan avaajan mainitsemaan ryhmään, mutta minä erehdyin viime vaalessa äänestämään perussuomalaisia. Minua on petetty niin pahasti, että katson oikeutetuksi kirjoittamaan tänne. Koskaan, en koskaan, tule äänestämään puoluetta missä nykyisen hallituksen ministeri ovat vaikuttamassa, he ovat pettureita ja valehtelijoita kaikki.

      • loppu_lopullisesti

        Minä taas puolestani en enää ikinä yksissäkään henkilövaaleissa tule äänestämään. Samaa valehtelua ja kansalle perseen näyttämistä vailla minkäänlaista demokratiaa on selkeästti ollut viimeiset 4-5 eduskunta kautta. Ihan sama ketkä persläpi puolueet siellä huseeraa, niin Suomalainen kansalainen häviää jatkuvasti ja koko ajan.


      • TerveMenoa

        Turhaan odotat ministerieroja. Mene dropout takaisin kutomaan sukkaa.


    • kunkku-neropatit

      ohhhoh! kuinkahan yläluokkaiseksi nämä persut itsensä oikein laskevatkaan?
      ovatkohan omasta mielestään oikein kolmannen valtakunnan kuninkaallisia?

      • PS-huuhilot-huhuilee

        Kaikki palstan persut kuvittelevat olevansa arjalaisia?! Suhtautuvat kaikkiin muihin kansalaisiin ja puolueisiin yli-ihmisen tavoin, vittuillen ja halveksuen.
        Kaiken huippu on, kun he kuvittelevat, että Soinin perseen nuolenta on "omilla aivoilla ajattelemista"?! HUH HUH!


      • päpä.perussuomalainen
        PS-huuhilot-huhuilee kirjoitti:

        Kaikki palstan persut kuvittelevat olevansa arjalaisia?! Suhtautuvat kaikkiin muihin kansalaisiin ja puolueisiin yli-ihmisen tavoin, vittuillen ja halveksuen.
        Kaiken huippu on, kun he kuvittelevat, että Soinin perseen nuolenta on "omilla aivoilla ajattelemista"?! HUH HUH!

        Kuinka sinä kehtaat ja kyllähän sinä kehtaat!


    • näintämä

      SDP ja vihervasemmisto kaikessa väärässä ja sekö heitä häiritseekin. SDP:N nuorisojärjestöt täynä erittäin huonosti käyttäytyvää sakkia. Äärityhmyys on tivistynyt sinne.

    • karrrvaperrrse-PS

      Kyllä persupalstamme kulta-aikaa oli se, kun täällä asiallisesti ja asiantuntevasti keskustelivat nimimerkit anaali-persu, juoppo-persu, konjakkipieru, kukkahattu-suvakki-persu, majava.persu, perus-persu, ruuttamopo-persu, saittiterroristi jne.

      • PökäleMari

        Pökäle Mari Vasemmiston suuri lahja palstalle ,kaikki varmasti muistavat tuon älykön hheeh konjakkipierusta lähtien mielenvikainen vasuritollo hhe


      • tahvo.peränurkka

        Nuo kaikki luetellut nimimerkit oli saman vasuripölhön eli tuttavallisemmin palstapölhön.


    • On aikoihin eletty, kun perussuomalaiset haukkuvat muita roska-sakiksi! Roskasakki kirjoitetaan yhteen ilman väliviivaa.
      Mitähän pintaporukkaa luulet itse olevasi? Tuskin pystyt mitään vähäkään vaativampaa työtä tekemään kun suomen kieli on noin heikkoa.
      Timo Soini on pahin muiden nimittelijä ja haukkuja vuosikymmeniin ja pikkupersupossut perässä, joten on aivan oikein kun Sika Soini saa maistaa omaa lääkettään.
      Hän on aivan varmasti valehdellut kaikissa, siis KAIKISSA tärkeissä sisä- ja ulkopoliittisissa asioissa. Käytän nyt Timon Soinin tyyliä: Tämä pystyn nostettu sika vannoo ja vakuuttaa EU:sta aivan törkeitä valeita. Jos ja kun joku yrittää selittää miten asiat ovat vastaukset ovat "soinismia", siis puolihullua sekoilua.
      Tino Soini on tehnyt gradunsa populismista, joten ammattimies oikein yliopistosta valehteleman kaiken typerimmille, siis sellaisille joilta puuttuvat perustiedot lähes kaikesta ja sitten on näitä halla-ahoja jotka ajavat vain yhtä asiaa ja sitäkin vain vihan vimmalla.

    • vihreä_paska_roiskuu

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Vihreät ovat ottaneet hampaisiinsa tämän palstan.

      Mitä jos käydään vastahyökkäykseen vihreille, paskannetaan heidän pastalleen!

    • Isomies97

      Hehe,. Tyhmät vasurit. Vasektumia. Hahe. Ei vihreillä ole hampaita ku taoataan ne kurkkuun aina ku näkkyy!

      Vakavasti; onha näitä muita katottu jo tarpeeksi. Tää on mejän aika ny. Soini näyttää vielä kyntensä. Miehellä on sana hallussa, puhuu nii ku mun ukki aikoinaan. Paha ku e muita poliiitikkoja ees ymmärrä ku ovat pöljiä vatuloijia. Olen Jumalanmies, isänmaan mies, ja väkivaltainen mies. Mutta hyvä suomalainen miess.

      Tytöt on tyttöjä, pojat poikia. Toinen on tehty toisen kylkiluusta. Se on luonnonlaki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe