Oot kyl oikeesti ihan pirun komee :)
J-miehelle tämä :)
Tuijottelen sun kuvia :)
13
169
Vastaukset
Mahtaa olla vaikeata kertoa etunimi...........
- Pt_nainen
Onhan se varmaan, kun pitäisi toista ihmistä(naista)provosoivilla aloituksilla kiusata, mutta ei ole varma, mikä hänen miehensä nimi on. Onko se Jaakko, Jarno, Jarmo, Juha, Jani, Jarkko, Joonas, Jukka...vai mikä?
- TuohonSanon
Pt_nainen kirjoitti:
Onhan se varmaan, kun pitäisi toista ihmistä(naista)provosoivilla aloituksilla kiusata, mutta ei ole varma, mikä hänen miehensä nimi on. Onko se Jaakko, Jarno, Jarmo, Juha, Jani, Jarkko, Joonas, Jukka...vai mikä?
Mietihän nyt vähän. Sinä itse olet vastuussa palstalla omasta kiusaantumisestasi. Et voi syyttää ketään, jos itse kuvittelen jonkun himoitsevan täällä miestäsi.
- EnOmi
koska tiedän olevan piruakin komeampi :)
- Pölyä_tuulessa
Kuka on J-mies? Täällä ainakin yksi J-mies nukkuu, viereisessä huoneessa.
- uskopoisvaan
varmasti sun mies
- ainasenukkuu
Sun mies on kova nukkumaan ;)
- nostattukiakuitenkin
Käy nyt välillä tarkistaa et se on vielä hengissä.
- Pt_nainen
No en nosta tukia. Sen voi kyllä viranomaistenkin kautta tarkistaa.
Yleensä, fyysisesti hyvin sairaat ihmiset nukkuvat paljon.
Kyllä minä aina huonompina kausinaan olen tarkistanut, että hengittääkö hän vai ei.
(Siksi nämä viestit, sun J-miehes käy vieraissa ovatkin niin naurettavia.) - Pölyä_tuulessa
Siksi nämä viestit "sun J-miehes-käy-vieraissa"
ovatkin niin naurettavia! - ei_kukaan_
Pölyä_tuulessa kirjoitti:
Siksi nämä viestit "sun J-miehes-käy-vieraissa"
ovatkin niin naurettavia!Mitkä nämä "sun J-miehes-käy-vieraissa"-viestit??? Onkohan sulla lääkitys kohdallaan? Tuskin kukaan pitkällä tikullakaan siihen haluaa koskea, saat pitää sen ihan itselläsi... Ellei se sun vainoharhaisuutesi takia päätä lähteä nostelemaan. Kuka tuollaista kestäisi? Suomessa on muutama muukin J-mies sun kuvitellun ukkosi lisäksi.
- jsäikähti
Laitan profiilin yksityiseksi niin ei kaikki tuntemattomat kyttää.
- paskatarina
Eikö ne kuvat sinne ole laitettu muiden kytättäviksi. Itsensä ja minänsä esille tuomiksiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701