Etsivä löytää vai löytääkö

essietsii

Miten ihmeessä voikin olla näin vaikea löytää sitä oikeanlaista miestä elämäänsä. Tuntuu jotta miehet vain etsivät tietämättä oikeastaan edes mitä. Eikö kukaan enään halua todellisuudessa tavata livenä.

Tässä sitten eräskin tarina. Eräskin mies väitti olevansa kiinnostunut tutustumaan minuun. Hän lähettää yhden viestin päivässä. Miten siinä voi edes tutustua toiseen kun ei voi jäädä keskustelemaan enempää vaikka on onlinessa samanaikaisesti. Olen yrittänyt vihjailla hänelle jotta haluaisin tavata hänet. Mutten ole saanut tähän vastakaikua. eikö mies uskalla tavata minua vai olisiko hän ehkä sittenkin joku valeprofiili jonka takana ei ole oikeastaan se mitä kertoo itsestään. En ymmärrä yhtään tätä-

5

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä_mihin_tarpeeseen

      Unohda tuollaiset, joista ei saa hohtimillakaan mitään irti.

      Mieti, mitä sinulla on ilmoituksessasi ja mitä vastaajalla on omassaan. Siitä se lähtee, että kerrot mitä on tarjolla ja mitä etsit. Sitten vastaat vain niiden miesten kirjoituksiin, jotka ovat oikeasti jaksaneet lukea ilmoituksesi ja kirjoitella sen pohjalta. Vakioviestit voi heittää roskiin suunnilleen avaamatta, kyllä ne näkee...

      Näillä eväillä minä olen löytänyt S24 treffeiltä sen oikean. Toimii varmaan muuallakinö. Naisella on näissä hommissa aina etuoikeus valita, miehiä kun on tarjolla ylenmäärin.

    • fghiopoijuhiop

      Jaahas...muillakin vaikeeta, itse ollut silmät auki kohta 3 vuotta, ei toivoakaan tunnu olevan. Muutaman viestiketjun saanut sujumaan hetkeksi. Yksillä treffeilläkin ollut. yhden kanssa kerran puhelinkeskustelukin. Mahtava "saalis" mistä valita kuten miehet valittaa että naisilla hyvin asiatm senkus vaan ottavat jonkun.

    • kesämies16

      hei olen myös etsinyt kumppania useasti , kun haluaa tavata toinen keksii teko syyn asialle ,et sellasta täältä kuuluu .terv.mies häme

    • sinkkumies40-

      sanoppa muuta kato. Naiset lähettää yhden viestin viikossa, miten siinä tutustuu sitten. Ei mitenkään kun naiset lopettaa sitten yhtäkkiä vastaamisen. Luotettavia naisia onkin vaikee löytää jotka olis tosissaan hakemassa sitä kumppania.

    • Lauri67

      Samansuuntaisia ajatuksia kuin aloittajallakin, tosin miehen näkökulmasta. Olen tavannut monia naisia usean vuoden ajan. En ole etsimässä yhden yön seuraa, ammatti ei ole tärkeä eikä muukaan ulkoinen status. Tavallinen itsestään huolehtiva nainen on ollut ajatuksissa. Kyllähän sitä tietynlaista kipinöintiä hakee, sitä ei voi kieltää.

      Onhan tässä yrityksiä ollut. Aika usein homma kaatuu siihen, ettei vaan tunnu tarpeeksi vahvasti siltä, että tämän henkilön kanssa haluaisi jatkaa pidempään. Useimmiten se tulee naisen puolelta, mutta kyllä itsekin on joutunut toteamaan, ettei oikein tunnu siltä, että kannattaisi jatkaa. On se kuitenkin parempi olla rehellinen eikä luulotella itselleen ja toiselle jotain muuta. Tosi kuluttavaa ja käy itsetunnon päälle pidemmän päälle, jos näitä sattuu monia peräkkäin.

      Minun kokemukseni on, että mitä enemmän käy treffeillä, sitä vaikeammalta tuntuu kohdata itselleen sopivaa henkilöä. En tiedä onko se liikaa kriittisyyttä, mutta tosi harvoin natsaa kummankin puolelta edes suunnilleen yhtä paljon. Olen sosiaalinen ja minun on helppo kertoa asioita itsestäni olematta tyrkky.

      En minä ole ainakaan ikinä jättänyt vastaamatta, jos on sovittu jo tapaamisesta. Mielestäni jonkinlaiset käytöstavat on suotavia tässäkin hommassa.

      Ravintoloissa en käy, livenä ei ainakaan ole vielä tullut vastaan (exää lukuunottamatta). Ei tämä hassumpi tapa ole siinä mielessä, että tarjontaa on kuitenkin suhtkoht hyvin ja ainakin suuri osa hakee vakavasti kumppania tai seuraa.

      Pettymyksiin kannattaa opetella suhtautuminen yhtenä osana tätä hommaa. Odotukset minimiin, niin saattaa tärpätäkin. Aikaa voi tosin kulua vuosia.
      Tsemppiä yritykseen:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe