MITEN PITÄISI SUHTAUTUA???

miinukks

Anoppi ja appi ostivat toiselle miniälle hienon puhelimen. kuinkahan tohon suhtautua? Olenko huonompi miniä?

7

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkk

Osta itse iseelesi parempi puhelin. Yleensä menee niin että aikuiset lapset ostavat vanhemmilleen puhelimiä kun ne eivät yleensä tiedä mitään noita laitteista.

• Vanha.Eriksson

Pitäisiköhän sinun suhtautua asioihin vähän kevyemmin?
      Jollekin voisi herätä ajatus, että olet kateellinen.
      Noin pienestä asiasta.

• Oppeliini1

Sinula asiat ovat aivan liian hyvin kun sinulla on aikaa ja energiaa kysellä mitään noin poskettoman typerää!

• olet_ikävä_ihminen

ei sinun kuulu suhtautua mitenkään asiaan koska, se ei sinulle kuuluu pätkän vertaa mitä anoppisi ja appesi ostaa ja kenelle ostamansa tavarat antaa!!

Ei appivanhempasi ole sinulle tilivelvollisia ostoksistaan!!!!!!

• asdrhh

Meillä ainakin miehen veljen perhe saa rahaa ja omaisuuta appuivanhemmilta koska on niin persaukisia. Ei niillä olisi yhtään mitään ellei vanhemmat olisi ostaneet ja antaneet, autoja ja taloa myöten.

En minä tuosta ole katkera enkä kateellinen. Asun mieluummin itse maksamassani talossa ja ajan itse maksetulla autolla kuin elän vanhusten säästöillä. Eikä ne vanhusten rahatkaan kaikkeen riitä, joten ei tuo perhe leveästi silti elä, päin vastoin.

• Wanha.Eriksson

Ainakin tunnut olevan kateellinen miniä.
      Toisten ihmisten hankintoihin tulee suhtautua neutraalisti. Kun ei ole saaja eikä maksaja, ei ole mitään syytä kommentoida.

• mekkk

Kyllä vaan. Etäisyyttä otan kuitenkin kyseiseen sukuun. Joutuu aina vaan kuuntelemaan mitä miehe veljen perheelle kuuluu. Ja se on sitä että aina pitävät joka asiassa toista miniää etusijalla. Olenpa tuumannut että ei miehen veljen perheen asiat niin paljoa kiinnosta ettäkö jaksaisi jatkuvasti olla kuuntelemassa ja samoiten sen toisen miniän asiat! Varsinkin kun on selvät suosikit suvussa. Etäisyys silloin parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      3022
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2641
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2594
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      104
      2277
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2104
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1893
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1556
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1228
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe