MITEN PITÄISI SUHTAUTUA???

miinukks

Anoppi ja appi ostivat toiselle miniälle hienon puhelimen. kuinkahan tohon suhtautua? Olenko huonompi miniä?

7

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkk

      Osta itse iseelesi parempi puhelin. Yleensä menee niin että aikuiset lapset ostavat vanhemmilleen puhelimiä kun ne eivät yleensä tiedä mitään noita laitteista.

    • Vanha.Eriksson

      Pitäisiköhän sinun suhtautua asioihin vähän kevyemmin?
      Jollekin voisi herätä ajatus, että olet kateellinen.
      Noin pienestä asiasta.

    • Oppeliini1

      Sinula asiat ovat aivan liian hyvin kun sinulla on aikaa ja energiaa kysellä mitään noin poskettoman typerää!

    • olet_ikävä_ihminen

      ei sinun kuulu suhtautua mitenkään asiaan koska, se ei sinulle kuuluu pätkän vertaa mitä anoppisi ja appesi ostaa ja kenelle ostamansa tavarat antaa!!

      Ei appivanhempasi ole sinulle tilivelvollisia ostoksistaan!!!!!!

    • asdrhh

      Meillä ainakin miehen veljen perhe saa rahaa ja omaisuuta appuivanhemmilta koska on niin persaukisia. Ei niillä olisi yhtään mitään ellei vanhemmat olisi ostaneet ja antaneet, autoja ja taloa myöten.

      En minä tuosta ole katkera enkä kateellinen. Asun mieluummin itse maksamassani talossa ja ajan itse maksetulla autolla kuin elän vanhusten säästöillä. Eikä ne vanhusten rahatkaan kaikkeen riitä, joten ei tuo perhe leveästi silti elä, päin vastoin.

    • Wanha.Eriksson

      Ainakin tunnut olevan kateellinen miniä.
      Toisten ihmisten hankintoihin tulee suhtautua neutraalisti. Kun ei ole saaja eikä maksaja, ei ole mitään syytä kommentoida.

    • mekkk

      Kyllä vaan. Etäisyyttä otan kuitenkin kyseiseen sukuun. Joutuu aina vaan kuuntelemaan mitä miehe veljen perheelle kuuluu. Ja se on sitä että aina pitävät joka asiassa toista miniää etusijalla. Olenpa tuumannut että ei miehen veljen perheen asiat niin paljoa kiinnosta ettäkö jaksaisi jatkuvasti olla kuuntelemassa ja samoiten sen toisen miniän asiat! Varsinkin kun on selvät suosikit suvussa. Etäisyys silloin parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe