Anoppi ja appi ostivat toiselle miniälle hienon puhelimen. kuinkahan tohon suhtautua? Olenko huonompi miniä?
MITEN PITÄISI SUHTAUTUA???
7
210
Vastaukset
- mekkk
Osta itse iseelesi parempi puhelin. Yleensä menee niin että aikuiset lapset ostavat vanhemmilleen puhelimiä kun ne eivät yleensä tiedä mitään noita laitteista.
- Vanha.Eriksson
Pitäisiköhän sinun suhtautua asioihin vähän kevyemmin?
Jollekin voisi herätä ajatus, että olet kateellinen.
Noin pienestä asiasta. - Oppeliini1
Sinula asiat ovat aivan liian hyvin kun sinulla on aikaa ja energiaa kysellä mitään noin poskettoman typerää!
- olet_ikävä_ihminen
ei sinun kuulu suhtautua mitenkään asiaan koska, se ei sinulle kuuluu pätkän vertaa mitä anoppisi ja appesi ostaa ja kenelle ostamansa tavarat antaa!!
Ei appivanhempasi ole sinulle tilivelvollisia ostoksistaan!!!!!! - asdrhh
Meillä ainakin miehen veljen perhe saa rahaa ja omaisuuta appuivanhemmilta koska on niin persaukisia. Ei niillä olisi yhtään mitään ellei vanhemmat olisi ostaneet ja antaneet, autoja ja taloa myöten.
En minä tuosta ole katkera enkä kateellinen. Asun mieluummin itse maksamassani talossa ja ajan itse maksetulla autolla kuin elän vanhusten säästöillä. Eikä ne vanhusten rahatkaan kaikkeen riitä, joten ei tuo perhe leveästi silti elä, päin vastoin. - Wanha.Eriksson
Ainakin tunnut olevan kateellinen miniä.
Toisten ihmisten hankintoihin tulee suhtautua neutraalisti. Kun ei ole saaja eikä maksaja, ei ole mitään syytä kommentoida. - mekkk
Kyllä vaan. Etäisyyttä otan kuitenkin kyseiseen sukuun. Joutuu aina vaan kuuntelemaan mitä miehe veljen perheelle kuuluu. Ja se on sitä että aina pitävät joka asiassa toista miniää etusijalla. Olenpa tuumannut että ei miehen veljen perheen asiat niin paljoa kiinnosta ettäkö jaksaisi jatkuvasti olla kuuntelemassa ja samoiten sen toisen miniän asiat! Varsinkin kun on selvät suosikit suvussa. Etäisyys silloin parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812