Viikonlopun musikkiketju alkaa tästä!

Ex------------PUA

Arvoisat palstalaiset!

En tiedä onko tämän viikonlopun musiikkiketju jo olemassa, pahoittellut jos on, mutta jos ei ole, otan palstan antamin ja kunnian miehistöön kuuluvine valtuuksieni nojalla oikeudekseni aloittaa sellaisen.

Tämän valinta avatkoon viikonlopun: https://www.youtube.com/watch?v=Wjy-OMIyXbg

Syynä siihen on viimeisin tinder matchini, joka on vasta 18 vuotias.

Toki, ihan 100% hän ei biisin nimeen istu, mutta biisin ideaan kylläkin, lue vaikka hunajaa tiukuvat sanat:

"You're my baby, you're my pet,
We fell in love on the night we met.

You touched my hand, my heart went "pop",
And ooh, when we kissed we could not stop.

You walked out of my dreams,
Into my arms, Now you're my angel divine,
You're sixteen, You're beautiful and you're mine. "

Kyseessä on siis oikean enkelikasvoinen kullannuppu, ja jälleen osoitus siitä, että palstatotuudet pitävät paikkansa - joskus myös miesten eduksi; miehen MA kasvaa iän myötä, ja nuoret naiset eivät saa kypsistä sankarismiehistä koskaan tarpeekseen!

ARVOISAT PALSTAN miehet, hyvät ystäväni, herrasmiehet - haave teinineitseestä ei ole pakko olla haave. Se voi olla mahdollisuus! Se on realisoitumassa kun luet tätä.

Tämä inspiroiva kappale onkin ajalta kun naiset olivat vielä puhtaita ja fiksuja. Silloin jokaisen miehen oikeuksiin kuului ottaa omistukseensa teinineitsyt - puhdas ja kaunis, kun taas nykyään miehiltä on se, ja monta muuta perusihmisoikeutta riistetty.

Kunnian miehet - on tullut aika ottaa takaisin se mikä on meidän!

En epäröi näyttää tässä esimerkkiä, joten hyvää viikonloppua, olkoon se täynnä nuoren naisen viatonta ja katkeroitumatonta rakkkautta!

PS. Menen ostamaan rasian tupakkaa ja kondomeja, sillä edelliset on käytetty loppuun. Joten viikonlopusta on syytäkin tulla hyvä. ;)

PPS. Voidaan sanoa, että kappaleen esittäjä, Mr. Johnny "kunnian mies" Burnette oli alan miehiä. Inspiraatioksi meistä jokaiselle. ;D

65

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaaika
      • Tähti--Silmä

Sori mut ei aukee?

• Ex------------PUA

:D AIka paha!

Pari viikkoa sitten kyllä kävi pienin muutoksin juurikin noin.

Siinä tosin minä poistuin näyttävästä keskustakämpästä hirveässä krapulassa, ja mitättömillä unilla.

• että.silleen

"Tää on enempi runo tai satu."
        Minusta tuo on nätisti esitetty varoitus sanoisin!
        Tosin se oli nainen kun poistui... saatuaan kertakäyttö sexiä.
        Sopii toisille... toisille taas ei!
        Asiasta toiseen...luin jo; sulla on norsun muisti!

• Tähti--Silmä
      • Ex------------PUA

Kiitos.

Ei vaan tältä pohjalta mennään: https://www.youtube.com/watch?v=sFz678yh_6U

"I'm on the prowl and I watch you closely
        I lie waiting for you
        I'm the wolf with the sheepsskins clothing
        I lick my chops and your tasting good
        I do whatever i want to, to ya
        I'll nail your ass to the sheets
        A pelvic thrust and the sweat starts to sting ya
        I fuck like a beast

I come round, round I come feel your love
        Tie you down, down I come steal your love

Come ride, savage seduction
        Ride, ride, ride"

• Tähti--Silmä
        Ex------------PUA kirjoitti:

Kiitos.

I lie waiting for you
        I fuck like a beast

Ride, ride, ride"

I love you :)

• rumamaija

Kiitos.

I lie waiting for you
        I fuck like a beast

Ride, ride, ride"

Hyi miten pervo laulu :(

Eipä silti, onhan tämäkin tarttuva ja aika hauska (vaikka alussa herättikin lähinnä ärsytystä):

https://www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o

• Tähti--Silmä

Kiitos.

I lie waiting for you
        I fuck like a beast

Ride, ride, ride"

Hirvee pilasit mun perjantain romanttisen illan :(
        Törkeetä :O

• Tähti--Silmä

Kiitos.

I lie waiting for you
        I fuck like a beast

Ride, ride, ride"

https://youtu.be/bpvJWH5KgF0
        :D

• Ex----PUA

Rauhoittukaa naiset, tässä langassa tuntuu kuin olisin liha teidän "sandwichinne" välissä. Nami nami! ;D

• Tähti--Silmä
        Ex----PUA kirjoitti:

Rauhoittukaa naiset, tässä langassa tuntuu kuin olisin liha teidän "sandwichinne" välissä. Nami nami! ;D

Tällaista naisen kevätkiimaa saat nyt maistaa :D olehyvä! enjoy :D

• Tähti--Silmä

• laihalissu_ja_viski
    • rumamaija

Mistä sinä sitä tiedät, onko se 18-vuotias enää neitsyt? Itse kyllä siinä iässä olin (eikä silti kukaan huolinut :(), mutta suurinosa ei ole.

• Ex------------PUA

Niin, sehän ei ole kyllä enää mikään takuujuttu tässä maassa. Kyse onkin todennäköisyydestä.

Ja onhan se kiva ottaa asiasta selkoa. ;)

• rumamaija
      • että.silleen

Voi kiitti, tämä on siisti! Otin sen talteen....

• Ex------------PUA

Yllättävän tarttuva. Vai sanoisinko, KOUKUTTAVA biisi! (:D TAJUSITKO?! HÄH?! :D :D)

• Ex------------PUA kirjoitti:

Yllättävän tarttuva. Vai sanoisinko, KOUKUTTAVA biisi! (:D TAJUSITKO?! HÄH?! :D :D)

Arvasin että tykkäät.. it´s all about you. :3

• Ex---PUA

• Mietin pääni puhki, miksi tuo kuulosti niin tutulta. Sitten: kuulostaa ihan HIMiltä.

• haistakaavitutkaikki

Vittu te kuuntelette paskaa musiikkia.

• rumamaija

Linkkaa sitten itse parempaa. Vai etkö uskalla paljastaa omaa musamakuasi?

• rumamaija
        sönkkö kirjoitti:

Paha sanoa, kun musiikkimaku (genret) on niin laaja ja yksin ei viitsi koko palstaa musiikilla täyttää esitelläkseen koko skaalaa. :)

https://www.youtube.com/watch?v=YUtHjOvPKT0

Tuosta tykkään itsekin. Jotain sellaista, mitä voisi lauleskella lähestyville atm:lle :)

• helmikuuta
    • että.silleen
      • Mmmmmb

Tuo voisi olla vaikka palstan maskottibiisi.

• että.silleen

Teeppä aiheesta essee: millaisia naiset aina ovat!
      Eikä kelpaa... et kiteesee kuin lapsi. Hän on nainen ja uhriutuu siksi....ym. liipan... lääpän. Ei pidä paikkaansa!

• Ex------------PUA

Uhriuduithan sinäkin, tässä saatuasi taannoin hieman "tasa-arvoa". ;)

• että.silleen

Uhriuduithan sinäkin, tässä saatuasi taannoin hieman "tasa-arvoa". ;)

Olisin jakanut takaisin sitä samaa tasa-arvoa siitisti, vaan en yleisön edessä...
        ja vielä Emon nähden. Emo tasoittikin tilanteen äkkiä: väliin heitetyllä valheella!
        Veljet ovat opettaneet itsepuolustuksen alkeet mulle.

Rontti oli lähes mieheksi luokiteltava... ainakin karun ulkonäön puolesta ja oli herrasmiehen vaatteissakin. Mikä taas oli pelkkää silmänlumetta.
        Niitä löytyy haalariasuisia parempia herrasmiehiä huoltoasemiltakin, ei vaatteet tee ihmistä sen paremmaksi mitä hän on.
        Tiedoksesi sulle vaan... TOSI miehet eivät edes läpsi naisia, puhumattakaan ett huitasee avarilla lujaa poskipäähän. Sillä oli oikein tarkoitus saada sinelmä mulle!
        Sika mieheksi! Ei sellainen mies ansaitse mitään kohteliaita vastauksia.

Mä keskustelen ihan vieraankin ihmisen kanssa aina jos on aikaa, enkä katso ikää,ulkonäköä tai sukupuolta, jos ihminen osaa käyttäytyä.
        Ulkopuolelle huomioni suljen ainoastaan häiriköt: juopot ja narkkarit, koska he ovat yllättävän käytöksen omaavia usein. (nuppi sekaisin ollessaan)

Mikä hitto sinua naurattaa?
        Lopetan kinaamiset tähän. Olen lähdössä ulos ja kampauskin on vielä laittamatta.
        Moikka.

• Ex----PUA
        että.silleen kirjoitti:

Olisin jakanut takaisin sitä samaa tasa-arvoa siitisti, vaan en yleisön edessä...
        ja vielä Emon nähden. Emo tasoittikin tilanteen äkkiä: väliin heitetyllä valheella!
        Veljet ovat opettaneet itsepuolustuksen alkeet mulle.

Rontti oli lähes mieheksi luokiteltava... ainakin karun ulkonäön puolesta ja oli herrasmiehen vaatteissakin. Mikä taas oli pelkkää silmänlumetta.
        Niitä löytyy haalariasuisia parempia herrasmiehiä huoltoasemiltakin, ei vaatteet tee ihmistä sen paremmaksi mitä hän on.
        Tiedoksesi sulle vaan... TOSI miehet eivät edes läpsi naisia, puhumattakaan ett huitasee avarilla lujaa poskipäähän. Sillä oli oikein tarkoitus saada sinelmä mulle!
        Sika mieheksi! Ei sellainen mies ansaitse mitään kohteliaita vastauksia.

Mä keskustelen ihan vieraankin ihmisen kanssa aina jos on aikaa, enkä katso ikää,ulkonäköä tai sukupuolta, jos ihminen osaa käyttäytyä.
        Ulkopuolelle huomioni suljen ainoastaan häiriköt: juopot ja narkkarit, koska he ovat yllättävän käytöksen omaavia usein. (nuppi sekaisin ollessaan)

Mikä hitto sinua naurattaa?
        Lopetan kinaamiset tähän. Olen lähdössä ulos ja kampauskin on vielä laittamatta.
        Moikka.

"Tiedoksesi sulle vaan... TOSI miehet eivät edes läpsi naisia, puhumattakaan ett huitasee avarilla lujaa poskipäähän. Sillä oli oikein tarkoitus saada sinelmä mulle!"

Hahahha.

Juuri tuollaisia miehiä naiset suosii. Ja mies itse määrää onko tosimies vai ei. Feministien aikakaudella tuokin termi on menettänyt täysin merkityksensä.

Lisäksi miehellä on tasa-arvoinen oikeus läppäistä naista koska naisetkin läpsivät miehiä. Pelkkää tasa-arvoa!

• että.silleen
        Ex----PUA kirjoitti:

"Tiedoksesi sulle vaan... TOSI miehet eivät edes läpsi naisia, puhumattakaan ett huitasee avarilla lujaa poskipäähän. Sillä oli oikein tarkoitus saada sinelmä mulle!"

Hahahha.

Juuri tuollaisia miehiä naiset suosii. Ja mies itse määrää onko tosimies vai ei. Feministien aikakaudella tuokin termi on menettänyt täysin merkityksensä.

Lisäksi miehellä on tasa-arvoinen oikeus läppäistä naista koska naisetkin läpsivät miehiä. Pelkkää tasa-arvoa!

"Ja mies itse määrää onko tosimies vai ei. Feministien aikakaudella tuokin termi on menettänyt täysin merkityksensä.
        Lisäksi miehellä on tasa-arvoinen oikeus läppäistä naista koska naisetkin läpsivät miehiä. Pelkkää tasa-arvoa!"

-Hyvä on ex-PUA, muistetaan tämä nyt ja tulevaisuudessa. Sun puheesi kunnian miehistä on pelkkää shittiä! Et taida edes tietää mitä kyseinen asia sisältää???

Kunnian mies vastaa KAIKISTA teoistaan. (riippumatta siitä mihin se johtaa)
        Eikä kunnian mies lyö naista(kuin pakosta) nainen on turhalta väkivallalta suojeluksessa aina.
        Se tarkoittaa myös isänmaallisuutta ja halua puolustaa "Klaaninsa" heikompia! Ja tottamooses siihen kuuluu myös paljon muuta, kaikkea en minäkään tiedä (olen nainen) enkä aina osaa ymmärtää...näitä ristiriitaisuuksia!
        Eikä ole olemassa mitään Feministien aikakautta.
        Tosi on että me naiset saadaan päättää monestakin omasta asiastamme itse.
        Mitään valtaa meillä ei kuitenkaan ole... aina voi joku "mies klikki" ottaa sen "ylimmän vallan" ja mitätöidä päätöksemme... tavalla tai toisella. FAKTA!

Käyn syömässä nyt ja lähden häihin!

Pitäkää hauskaa,niin minäkin...tanssien!

• että.silleen
        että.silleen kirjoitti:

"Ja mies itse määrää onko tosimies vai ei. Feministien aikakaudella tuokin termi on menettänyt täysin merkityksensä.
        Lisäksi miehellä on tasa-arvoinen oikeus läppäistä naista koska naisetkin läpsivät miehiä. Pelkkää tasa-arvoa!"

-Hyvä on ex-PUA, muistetaan tämä nyt ja tulevaisuudessa. Sun puheesi kunnian miehistä on pelkkää shittiä! Et taida edes tietää mitä kyseinen asia sisältää???

Kunnian mies vastaa KAIKISTA teoistaan. (riippumatta siitä mihin se johtaa)
        Eikä kunnian mies lyö naista(kuin pakosta) nainen on turhalta väkivallalta suojeluksessa aina.
        Se tarkoittaa myös isänmaallisuutta ja halua puolustaa "Klaaninsa" heikompia! Ja tottamooses siihen kuuluu myös paljon muuta, kaikkea en minäkään tiedä (olen nainen) enkä aina osaa ymmärtää...näitä ristiriitaisuuksia!
        Eikä ole olemassa mitään Feministien aikakautta.
        Tosi on että me naiset saadaan päättää monestakin omasta asiastamme itse.
        Mitään valtaa meillä ei kuitenkaan ole... aina voi joku "mies klikki" ottaa sen "ylimmän vallan" ja mitätöidä päätöksemme... tavalla tai toisella. FAKTA!

Käyn syömässä nyt ja lähden häihin!

Pitäkää hauskaa,niin minäkin...tanssien!

Siinä aiheeseen sopivaa musiikkia ...
        https://www.youtube.com/watch?v=UkGoAn0IwlQ&list=RDUkGoAn0IwlQ

• atännä
    • vihatipunen
    • bdhlfv
    • hiljaiset.vedet
    • IlIlI
    • lördagsmessigt
    • helmiä.sioille
    • Ex----------PUA

Tällä samalla ketjulla mennään, nyt kun tuossa juuri tuli matchit kybän arvoa lähentelevän, 18 vuotiaan nuoren YTNin kanssa, ja sitä ennen napsahti matchit 19 vuotiaan salimisun kanssa.

Joten jatkamme samoilla, nostalgisilla ja lähes ekstaattisilla linjoilla myös tulevana viikonloppuna: https://www.youtube.com/watch?v=Ucx6xQ3syN0

(Ex PUA on kiitollinen.)

• ddsddsddsdddd

"19 vuotiaan salimisun kanssa"

Niiden salimisujenhan piti olla mielikuvitusolentoja, näin suoraan hyvän ystäväsi Naisasialuuserin suusta (vissiin ketjussa oletko koskaan pariutunut palstateorian vastaisesti).

• sdsfdffdffff

"juuri tuli matchit kybän arvoa lähentelevän, 18 vuotiaan nuoren YTNin kanssa"

Tuo kumoaa sitten täysin teidän markkina-arvoteorianne, koska itse olet sanonut olevasi vain YKTM eli sait itseäsi tasokkaamman naisen. Puhut itsesi jatkuvasti pussiin.

• Ex------------PUA
        ddsddsddsdddd kirjoitti:

"19 vuotiaan salimisun kanssa"

Niiden salimisujenhan piti olla mielikuvitusolentoja, näin suoraan hyvän ystäväsi Naisasialuuserin suusta (vissiin ketjussa oletko koskaan pariutunut palstateorian vastaisesti).

Ketjussa missä NAL sanoo palstakurppaa joka näyttelee salimisua, feikiksi, yms.?

Sounds legit! :D

• Ex------------PUA
        sdsfdffdffff kirjoitti:

"juuri tuli matchit kybän arvoa lähentelevän, 18 vuotiaan nuoren YTNin kanssa"

Tuo kumoaa sitten täysin teidän markkina-arvoteorianne, koska itse olet sanonut olevasi vain YKTM eli sait itseäsi tasokkaamman naisen. Puhut itsesi jatkuvasti pussiin.

No, kai se sitten pitää myöntää että taso on hypännyt nyt luokkaan YTM, olen vain niin vaatimaton mies, etten sitä hevillä myöntäisi. :)

• rumamaija
    • Ex------------PUA

https://www.youtube.com/watch?v=w8I6aLYzD6Q

"You gotta roll with it
      You gotta take your time
      You gotta say what you say
      Don't let anybody get in your way
      'Cause it's all too much for me to take

I know the roads down which your life will drive
      I find the key that lets you slip inside
      Kiss the girl, she's not behind the door "

Hyvää viikonloppua arvon palstalaiset!

• helmiä.sioille

30 vuotta tästä mestariteoksesta. Ja onhan tämä edelleen aivan mahdottoman hieno biisi! Hetfield kirjoitti aikoinaan näkemyksensä huumeriippuvuudesta tajuamatta silloin ehkä itsekään kuin laajalle alueelle biisin sanoman voi ulottaa...

https://www.youtube.com/watch?v=xnKhsTXoKCI

• Ex------------PUA
    • Ex------------PUA

Tulossa varmaan rauhallinen viikonloppu.

Ehkä leffaa, ehkä 20v. säätöä..en tiedä.

Voin aina fiilistellä, ja palstalainenkin voi fiilistellä: https://youtu.be/9oYrOtdlPsc

;D

• Ex------------PUA

Ehdottomasti palstalle sopiva biisi: https://www.youtube.com/watch?v=D6JZnBcyWps

"Museosta löysin elämäni naisen
      Satavuotiaan kaunokaisen
      Rintsikoita käytä se ei
      Muumioilta järjen se vei

Toiset ne rakastaa nuorikoita
      Toiset ne palsamoi muumioita

Onko tässä elämässä mitään järkee
      Tarkemmin ku aattelee käy päätä särkee"

• Ex----------PUA
    • Asiastajärkyttyny

Kunniasta sinun on turha puhua yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6722
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4715
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      68
      2485
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      40
      1930
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1498
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1271
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1269
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1204
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe