Elikkä, ollaan tinderissä, treffipalstoilla, baarissa yms. missä nyt sitten oliskaan tarkoitus pariutua. Jos kyselen kuulumisia, jotain peruslöpinää (tyyliin harrastukset, opiskelu, mitä teet työkses ym.) ja semmosta niin olen tylsä. Ja nainen lähtee kävelemään. Jos menen suoraan asiaan (tiedätte mitä meinaan), olen pervo pillunmetsästäjä. Ja nainen lähtee kävelemään. Eli, sanokaas nyt sitten, mitä helvettiä haluatte kuulla? Peruslöpinä, "mites menee" jne. on tylsää, ja kaksimieliset jutut on liian pervoja. Niin mikä sitten on kiinnostavaa?
Mitä naiselle saa ja pitää sanoa?
2
178
Vastaukset
- Jariz
Pitää heittää älyvapaita juttuja ja kysymyksiä. Kysymykset ei sais olla sellasia missä voi vastata vaan yhdellä sanalla. Kuten "miten menee?". Sitä samaa kysymystä kysyy 95% ihmistä niin ei jaksa sellasta. Kysy erikoisempia esim "mikä oli sun viime viikon noloin juttu?"
Sitten voit toki haastaa tinderparin, heität vaikka tyyliin "mennää ulos, ota sä persikka käteen ja mä otan baananin käteen niin tunnistaudutaan toisiamme kadulla". Todennäköisyys et tinderpari vastaa sulle takas on monin kerroin suurempi. Niihin on kiva vastailla, vaikka pitäiskin sua erinkoisempana.
Mun mielestä paras on ehkä vaa tehä normisti askareita ja puhuu tinderissä ohimennen. Vaikka kokkailun aikana teet munakkaan kysyt t-parilta et onko esim laittanu tilkka kaljaa munakkaaseen. Vastausta pitäis tulla. Ja kyllä se siitä lähtee skulaamaan huomaamatta.
Tinder on pintaliitoiluu, eli profiili pitää olla kondiksessa. Sellanen tavallisen hyvä ei todellakaan riitä tinderissä mihinkään. Pitää olla oikeasti erottuvan hyvä. - HUJNAS
Mielenkiintoinen aihe. En ole kovin monen kanssa keskustellut Tinderissä enkä ole koskaan aloittanut itse keskustelua. Muutama (naishenkilöistä) on aloittanut keskustelun, pisteet siitä heille!
Itse olen havainnut hankaluutena että keskustelun aloitus on lähes aina ollut "Moi, mitä kuuluu?", ja tuohon on ollut tosi vaikea keksiä kovin hyvää vastausta. Olisiko tuohon ideoita miten tuota kysymystä kannattaisi lähestyä?
Sen olen ainakin huomannut, että jos kirjoittaa vähänkään pidemmän viestin missään vaiheessa keskustelua viestinvaihto katkeaa siihen. Samoin tuntuu että jos viesti ei sisällä kysymystä, toinen osapuoli ei useinkaan jatka keskustelua. Jatkuva kysymyksillä pommittaminen tuntuu kuitenkin epäluontevalta, sillä eihän normaali keskustelu "tosielämässä" etene tuolleen. Tai sitten olen vaan jo liian vanha (yli kolmenkymmenen) enkä tajua kuinka sosiaalisessa mediassa keskustellaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882